مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی آئودی A3 سدان ۲۰۲۱

2022-audi-a3-sedan-22sharghi

کمپانی آئودی خود را برای فروش مدل  A3 2022 آماده می کند ، آئودی A3 سدان مدل ۲۰۲۱ از پلتفرم MQB Evo بهره می‌برد و ابعاد بزرگتری در مقایسه با نسل گذشته خود دارد این درحالی است که «آئودی» مدل هاچ بک “A3” را دیگر تولید نخواهد کرد.

نسل جدید این خودرو برای رقابت مستقیم با مرسدس بنز CLA و بی ام و سری ۲ کوپه به بازار می آید و از چهره‌ای بروزشده و فناوری‌های تازه بهره‌مند شده که آن را به گزینه‌ای قابل اعتنا بدل کرده است

2022-audi-a3-sedan-22sharghi-1

موتوری که به صورت پیش فرض روی  این خودرو ارائه می شود از نوع توربوشارژر ۱٫۵لیتری چهار سیلندر است که حدود ۱۴۸ اسب بخار قدرت  تولید می کند و یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولت به کمک این موتور می آید .

2022-audi-a3-sedan-22sharghi-10

البته برای A3 یک موتور قوی تر ۲ لیتری توربوشارژ که قدرتی معادل ۲۴۰ اسب بخار تولید می کند نیز در نظر گرفته شده است که قابلیت عرضه در بازار امریکا را دارد.
 این مدل با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا گیربکس ۷ سرعته خودکار دو کلاچه به فروش می‌رسد. مدل مجهز به گیربکس خودکار دو کلاچه، از سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی بهره می‌برد.

 

طراحی این خودرو نسببت به قبل تهاجمی تر شده است و شاهد خطوط تند و تیز بیشتری هستیم و میتوان نسخه استاندارد این خودرو را

 بسیار پرکشش دانست ضمن اینکه انتظار می‌رود در نسخه‌های S و RS هیجان بیشتری را نیز شاهد باشیم.

اما طراحی فضای داخلی نسل جدید آئودی A3 را باید بسیار متفاوت از مدل قبلی دانست.

مطالعه بیشتر  رویارویی مزدا CX-5 و جیلی اطلس

همچون سایر مدل‌های جدید این خودروساز آلمانی نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و مسیریاب MMI در میانه داشبورد نصب شده است.

2022-audi-a3-sedan-22sharghi-4

صفحه نشان دهنده‌های پشت آمپر به صورت استاندارد ۱۰٫۳ اینچی بوده اما در صورت سفارش مشتری نمونه ۱۲٫۳ اینچی به همراه صفحه نمایش هداپ دیسپلی نیز نصب خواهد شد.

نسخه پایه قیمتی برابر با ۲۹,۸۰۰ یورو (۳۲,۲۵۰ دلار) دارد، البته در آینده نسخه ضعیف‌تر آن با قیمت پایه ۲۷,۷۰۰ یورو (۲۹,۹۸۰ دلار) به فروش می‌رسد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر از مدل های جدید خودرو | ظاهر جدید هیوندای کونا ۲۰۲۴

mortazavi

بررسی تویوتا یاریس ۲۰۲۰

mortazavi

معرفی نسل جدید ولوو S90

سردبیر

نظر دهید.