مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات کانسپت ام جی سایبرستر

ام جی سایبرستر یکی از مدل کانسپت های شرکت خودروساز چینی است که تنها در این مطلب به معرفی نوع طراحی بدنه پرداخته شده است که به گفته این شرکت خودروهای جدید ۲۰۲۱ شرکت ام جی و جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ که هنوز اطلاعات دقیقی از ورود آن به بازار مشخص نیست، احتمال زیادی وجوددارد که به مرحله تولید برسد. 

این خودرو در اصل یک نمونه خودروی رودستر می باشد که در ظاهر می توان یک خودروی اسپرت را نیز مشاهده کرد و همچنین می توان المان های طراحی مدرن را در آن مشاهده کرد.

رودستر جذاب مانند دیگر مدل خودروهای جذاب طراحی های منحصر به فرد خود را انجام می دهد و این کانسپت یک پیش نمایش برای خودروهای مدرن و اسپرت ام جی است.

 طراحی بدنه و مشخصات ظاهری ام جی سایبرستر

در قسمت جلو بدنه این خودرو می توان بیشتر طراحی چراغ ها را مشاهده کرد که بسیار خاص و جذاب طراحی شده اند و بیشتر شبیه چشم هستند که با روشن شدن خودرو نیز باز و بسته می شوند.

این مدل طراحی بیشتر یادآور مدل خودروهایی است که در دهه ۹۰ تولید می شدند و از تغییرات دیگر این خودور می توان به خطوط طراحی در قسمت کاپوت اشاره کرد که سعی بر این است تا راندمان آیرودینامیکی بدنه را بالا برده و ضمن اینکه ورودی های هوا در قسمت پایینی برای سپر و سیستم خنک کاری ترمز ها به خوبی طراحی شوند.

کلاس انواع خودروها را بهتر بشناسید!

در قسمت عقبی خودرو بیشتر طراحی به سبک مینیمال به چشم میخورد و چراغ های ال ای دی لیزری بیشتر این قسمت را جذاب کرده و جلوه ویژه ای را به این بخش داده است.

به گفته کارل گاتهام، مدیر ارشد طراحی ام جی در لندن:

مطالعه بیشتر  سدان جدید بی ام و M3 2023 قدرت 503 اسب بخار

این خودرو نشان دهنده چیزی است که ام جی در آینده میتواند تصور کند و ام جی سایبرستر براساس قدمت نشان ام جی و البته با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. مدل خودروهای اسپرت باعث تداوم نشان ام جی هستند و این مدل خودرو نیز بسیار جذاب و منحصر به فرد است.

مشخصات فنی ام جی سایبرستر هنوز توسط شرکت سازنده اعلام نشده است و اما موضوعی که واضح است این است که این خودرو یک خودروی تمام برقی می باشد و با هر بار شارژ می توان مسافت ۸۰۰ کیلومتر را طی کرده و در بخش ارتباطات این خودرو از تکنولوژی ۵G  نیز استفاده کرد. شتاب گیری ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در کمتر از ۳ ثانیه انجام می شود و برای اطلاع از مشخصات فنی دقیق این مدل می توانید سایت اخبار خودروی ایران و جهان ۲۲ شرقی را دنبال کنید تا در مطالب بعدی به این موضوع پرداخته شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی بی ام و M5 CS

mortazavi

جدیدترین خودروها ۲۰۲۱، آفرود سانگ یانگ X200

mortazavi

معرفی کراس اوور نیسان آریا Nissan Ariya 2023

mortazavi

نظر دهید.