مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات ون First Arrival تمام برقی

مشخصات ون First Arrival تمام برقی یکی از استارت آپ های بریتانیایی از مدل ون خود که در نسخه تمام الکتریکی ارائه شده، رونمایی کرده است

مشخصات ون First Arrival تمام برقی

یکی از استارت آپ های بریتانیایی از مدل ون خود که در نسخه تمام الکتریکی ارائه شده، رونمایی کرده است و به گفته این استارت آپ قرار است تا اواخر امسال وارد بازار شده و به فروش برسد. از مدل ون First Arrival تمام برقی قرار است نزدیک به ۲۰ نسخه تولید شود که انتظار می رود قبل از پایان سال به دست مشتریان برسد. تولید این ون برقی در آکسفورد انجام شده است و نام ساده Arrival Van را از آن خود کرده است که در مرحله تست، آزمایش و خطا می باشد تا بتواند به شکل نهایی وارد خط تولید شده و برای ورود به بازار آماده شود. ضمن اینکه، دومین کارخانه تولید این شرکت در شارلوت، کارولینای شمالی خواهد بود و افتتاح آن تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

جک اسپیس ۲۰۲۲

Arrival Van رقبای زیادی در بخش ون های برقی بزرگ خواهد داشت که تا همین چند سال پیش تعداد آن ها کم بود. فورد E-Transit و مرسدس eSprinter و همچنین مدل های Stellantis مانند Fiat e-Ducato، Citroen e-Relay و Vauxhall Movano-e با آنها رقابت می کنند. Arrival می‌گوید ون جدیدش حداکثر بار ۱۹۷۵ کیلوگرم و بسته به فاصله بین دو محور حداکثر ظرفیت ۱۴٫۶ متر مکعب دارد.

سیستم بسته باتری ماژولار است و ظرفیت آن از ۶۷ کیلووات ساعت تا ۱۳۳ کیلووات ساعت است. ون پایه ۶۷ کیلووات ساعتی دارای مسافت ۱۱۲ مایلی با یک بار شارژ است، در حالی که دو گزینه دیگر در تریم های متفاوت از این نسخه، ۸۹ کیلووات ساعتی و ۱۱۱ کیلووات ساعتی به ترتیب ۱۴۹ مایل و ۱۸۰ مایل هستند. Arrivals ادعا می کند که نسخه ۱۳۳ کیلووات ساعتی این ون قادر است ۲۱۱ مایل را با باتری کامل طی کند، در حالی که هر نسخه دارای فناوری شارژ ۱۲۰ کیلووات DC است.

مطالعه بیشتر  امکانات جدید مرسدس بنز S580e L 2022 در مدل های جدید بنز

مشخصات ون First Arrival تمام برقی یکی از استارت آپ های بریتانیایی از مدل ون خود که در نسخه تمام الکتریکی ارائه شده، رونمایی کرده است

برخلاف رقبای اصلی خود از Stellantis، Arrival Van بر پایه یک پلت فرم الکتریکی هدفمند ساخته شده است. برای به حداقل رساندن وزن ون و به حداکثر رساندن برد مسافتی، شاسی آن از آلومینیوم و پانل های بدنه آن از پلاستیک کامپوزیت سبک وزن ساخته شده است.

Arrival می‌گوید این نوآوری اخیر می‌تواند به کاهش هزینه‌های تعمیر نیز کمک کند، زیرا پانل‌های کامپوزیت نسبت به بدنه فولادی رنگ‌شده در برابر فرورفتگی و خراش مقاوم‌تر هستند. اگر پنل بدنه آسیب ببیند، تعویض آن نیز سریعتر و ارزانتر است. هیچ یک از ساختار ون نیز زنگ نمی زند که باعث افزایش طول عمر آن می شود.

 ۲۰۲۲ Ram ProMaster City

Arrival Van از جوش کمی برای ساخت استفاده می کند. در عوض، سکوها و بدنه‌ها به یکدیگر پیچ و مهره می‌شوند، که این برند می‌گوید که باعث می‌شود وسایل نقلیه سریع‌تر مونتاژ شوند و خرید ارزان‌تر شوند، زیرا نیازی به سرمایه‌گذاری در ابزارهای تخصصی گران قیمت نیست.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدیدترین های خودرویی | معرفی و بررسی فولکس واگن T-Roc کابریولت جدید ۲۰۲۲

mortazavi

آفرود جدید مرسدس بنز EQG 2025 | مدل های جدید خودرو

mortazavi

طراحی مجدد دو لندرور دیفندر ۹۰ و استفاده از پیشرانه شورولت کوروت

mortazavi

نظر دهید.