مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات نیسان پاترول نیسمو

یک شاسی بلند جذاب با عنوان ” نیسان پاترول نیسمو ”  به تازگی به بازار معرفی شده است و ویژگی های جذاب بسیار خوبی دارد که در سال ۲۰۱۹ بود که این شرکت از فیس لیفت پاترول رونمایی کرد.

با این مطلب از سایت خبر خودرو ۲۲ شرقی همراه باشید تا در ادامه به بررسی مشخصات فنی و ظاهری این پاترول زیبا بپردازیم، همچنین می توانید از طریق همین صفحه به مدل های جدید خودروهای دنیا را مورد بررسی قرار داده و از جدیدترین اخبار خارجی و داخلی خودرو نیز آگاه شوید. 

مشخصات فنی نیسان پاترول نیسمو

این مدل دارای یک پیشرانه ۵٫۶ لیتری نسخه معمولی تجهیز شده است و با این تفاوت که در این مدل، موتور آن ۲۸ اسب بخار قدرت بیشتری را دارا می باشد و پیشرانه ۵٫۶ لیتری V8 تنفس طبیعی نهایت ۴۲۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر را دارد و قدرت موتور از سمت جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. مهندسان نیسمو به همراه این افزایش قدرت سیستم تعلیق شاسی بلند را هم تقویت کرده اند تا بتوانند در پیچ ها عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه معمولی داشته باشند.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین نیسان پاترول نیسمو

طراحی کابین داخلی این خودرو نسبت به نسخه معمولی آنقدر تغییرات نداشته است و روکش های چرم و جیر با رنگ های مشکی و قرمز نیز جلوه بسیار خاصی به کابین داده است که برای طراحی برخی قطعات این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است و در این مدل نسخه پد شارژ بی سیم گوشی همراه اندروید و اپل نیز وجود دارد.

مطالعه بیشتر  خودروهای 2021: مشخصات بی ام و ام4 کوپه | BMW 2021 M440i Coupe

علاوه بر آن ۱۲ عدد اسپیکر Bose سیستم صوتی حرفه ای در این خودرو وجود دارد و همچنین لرزش های کابین در نسخه نیسمو به حداقل خود رسیده است و سیستم تهویه برای ردیف دوم نیز به روز رسانی شده است تا کیفیت سواری در این خودرو نیز افزایش پیدا کند.

این خودروی شاسی بلند با ۸ صندلی در خاورمیانه عرضه خواهد شد و به گفته این شرکت در این منطقه این مدل خودرو طرفدار بسیار زیادی دارد و نیسان پاترول نیسمو در رده بالاتر از نسخه های ۲۷۵ و ۴۰۰ اسب بخاری معمولی و با قیمت بالاتر در خاورمیانه به فروش خواهد رفت.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

جدیدترین های کمپانی مرسدس | مرسدس AMG GT مدل ۲۰۲۳

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲ | فولکس واگن ID.4 GTX مدل ۲۰۲۲

mortazavi

تریم جدید آئودی RWD پرفورمنس R8 V10 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.