مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات مدل هیبرید میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱ که در اصل ظاهر نسل قبلی اوتلندر است و در نسخه جدید خود وارد بازار آمریکا شده است. مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱ بسیار به روز تر از مدل قبلی است ولی برای طراحی کابین و مشخصات ظاهری این خودرو تغییرات زیادی مشاهده نمی شود. 

بررسی مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱

قیمت این مدل از میتسوبیشی بدون تغییر ارائه می شود و تنها ممکن است به خاطر باتری و حجم بالای آن مالیات بیشتری در زمان خرید دریافت شود که علاوه بر آن می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت های خودرو در بازار ایران و بررسی جدیدترین خودروهای دیگر از طریق همین سایت ۲۲ شرقی اقدام کنید.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱ دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری بنزینی است که ۴ سیلندر دارد و توانایی تولید قدرت با ۱۲۶ اسب بخار را داشته و نهایت گشتاور آن ۲۰۱ نیوتن متر می باشد.

این پیشرانه در اصل جایگزین پیشرانه قبلی که ۲ لیتری بوده، شده است و در نسخه قبلی نیز با ۱۱۷ اسب بخار و ۱۸۶ نیوتن متر قدرت تولید می شد و موتور محور عقب خودرو نیز که برقی بود ۹۴ اسب بخار را تولید میکرد.

میتسوبیشی اوتلندر 2021 | مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2021 | طراحی کابین و مشخصات ظاهری | خودروهای جدید 2021 | سایت خبر خودرو  

در این موتور توان باتری هم افزایش پیدا کرده است و به ۱۳٫۸ کیلووات ساعت ارتقا پیدا کرده است که در مدل قبلی توان باتری ۱۲ کیلو وات ساعت بود و افزایش توان باتری بیشتر به این خاطر است که خودرو بتواند ۳۹ کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت در این مدل ۱۳۴ کیلومتر بر ساعت است.

در نسخه جدید از میتسوبیشی اوتلندر می توان به روز رسانی نرم افزار هماهنگی بین پیشرانه و باتری را مشاهده کرد و همین باعث می شود که صدای کمتری نیز از پیشرانه به گوش برسد که در این خودرو میتوان حالت های رانندگی بیشتری را نیز مشاهده کرد مانند حالت اسپرت و حالت برقی!

مطالعه بیشتر  معرفی استون مارتین دی بی اس سوپرلگرا 2021

تریم جدیدی به نام تریم لیمیتد ادیشن یا LE با تغییرات بهتری مانند جلو پنجره تیره، سپرهای عقب و جلو با رنگ مشکی، رینگ های تیره ۱۸ اینچی و سانروف را مشاهده کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی مشخصات مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۴

mortazavi

معرفی خودروی الکتریکی Zeekr 001 چینی

mortazavi

معرفی مدل جدید منهارت MH4 GTR با قدرت ۷۰۰ اسب بخار

mortazavi

نظر دهید.