مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید + عکس

لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید از اولین سوپر شاسی بلندها در دنیا می باشد که به جذابیت این خودرو بسیار اضافه کرده است. در سال ۲۰۱۸ اولین لامبورگینی اوروس به بازار معرفی شد و بعد از مدت زمان چندین سال و در معرفی یکی دیگر از جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ نسخه بعدی آن در قالب یک سوپرشاسی تولید شد. 

با تولید این خودرو بسیاری از معادلات خودروسازی در دنیا تغییر کد و استقبال بسیار بالایی از این خودرو شد که در حال حاضر استون مارتین مدل DBX را ارائه می دهد و حتی فراری در حال توسعه یک کراس اوور می باشد که با این حال، کمپانی لامبورگینی مراحل تولید اوروس پلاگین هیبرید را طی میکند و با احتمال بسیار زیاد این خودرو به زودی وارد بازار می شود.

در سال قبل، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تولید این خودرو با مشکلاتی روبه رو شد اما براساس گزارشات منتشر شده از این شرکت اوروس پلاگین هیبریدی برای فروش به بازار می آید.

در این خودرو موتور پورشه معروف به LKS قرار دارد که در زیر کاپوت می باشد و احتمالا به صورت ۶ یا ۸ سیلندری است که این موتور بنزینی خروجی تقریبی ۶۰۰ اسب بخار قدرت را دارد و همراه با موتور برقی در سیستم پلاگین هیبریدی خروجی ترکیبی به ۸۲۰ اسب بخار خواهد رسید.

چنانچه اعداد اعلام شده در مورد این خودرو درست گزارش شده باشند می توان گفت این خودرو در برابر پورشه پانامرای اس E-Hybrid قدرت بیشتری خواهد داشت.

لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید | مشخصات فنی لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید | طراحی کابین و مشخصات ظاهری | ماشین های 2021 هیبرید 

در پورشه پانامرای اس ای هیبرید ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۱۱ نیوتن متر گشتاور تولید می شود که خودرویی بسیارعالی در دسته خودروهای هیبریدی است و در مقابل لامبورگینی این معادلات را به هم زده است و طبیعتا نسخه پلاگین هیبریدی اوروس از نسخه بنزینی سنگین تر می باشد و پیش بینی شده که نزدیک به ۲۵۰ کیلوگرم وزن بیشتری نیز دارد.

مطالعه بیشتر  معرفی کانسپت جدید فولکس واگن ID Xtreme | جدیدترین خودروها

بیشتر بدانید: معرفی و بررسی مشخصات ولوو C40 ریچارج

کمپانی خودروسازی لامبورگینی در حال تست نسخه Evo از اوروس می باشد که می توان گفت نوعی از فیس لیفت از اوروس معمولی است و بعد از آن نیز باید منتظر ماند تا اوروس پلاگین هیبرید هم به بازار بیاید که ۸۲۰ اسب بخار قدرت دارد و در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی و یا در ابتدای سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ماشین های پژو | مدل جدید پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

مشخصات فنی بی ام و i5 مدل ۲۰۲۴

mortazavi

مشخصات کاپرا دو کابین همراه قیمت کاپرا گروه بهمن

mortazavi

نظر دهید.