مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات فنی هوندا ریج لاین ۲۰۲۲ همراه با تصاویر خودرو

مشخصات فنی هوندا ریج لاین ۲۰۲۲ همراه با تصاویر خودرو… کمپانی خودروسازی هوندا در جدیدترین مدل های ارائه شده خود از ریج لاین ۲۰۲۲ رونمایی کرده است که یک پیکاپ با قدرت بسیار خوب که رانندگی لذت بخشی را ارائه می دهد، در ادامه ویژگی های فنی هوندا ریج لاین ۲۰۲۲ و امکانات ایمنی این مدل را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

مدل جدید از هوندا با نام ریج لاین ۲۰۲۲ یک خودرو با بهترین ویژگی ها می باشد که در یک سایز کاملا مناسب می تواند نیاز بسیاری از افراد را برآورده کند. مطمئناً، Chevy Colorado ZR2 و Jeep Gladiator می‌توانند تقریبا از نظر امکانات راضی کننده باشند اما مانند هوندا نمی توانند کیفیت سواری لازم را ارائه دهند. با پیشرانه V-6 و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، هدفمند حرکت می‌کند و سیستم تعلیق عقب مستقل آن هندلینگ مناسبی را ارائه می‌دهد. بسیاری از کمک های راننده استاندارد Ridgeline 2022 و فضای داخلی راحت و آرام را در نظر بگیرید و کامیونی دارید که مطلوب و مفید است.

مشخصات فنی هوندا ریج لاین 2022 همراه با تصاویر خودرو... کمپانی خودروسازی هوندا در جدیدترین مدل های ارائه شده خود از ریج لاین 2022 رونمایی کرده است

Ridgelines 2022 با معرفی رنگ جدید Sonic Grey Pearl، تغییرات خود را در سال جدید اعلام کرده است. این مدل همچنان در چهار سطح تریم عرضه می‌شود که همگی با یک پیشرانه V-6 و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد عرضه می‌شوند.

هوندا سیویک ۲۰۲۲

اینطور حدس زده می شود که RTL بهترین ترکیب از تجهیزات را دارد. به همین ترتیب، Ridgeline RTL ویژگی های استاندارد بهتری نسبت به سطح تریم اسپرت دریافت می کند. از جمله این موارد می توان به گرمکن صندلی های جلو، فضای داخلی با روکش چرمی و صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی اشاره کرد. نقد و بررسی هوندا آکورد ۲۰۲۱ با کسب رتبه برتر در مصرف سوخت!

مطالعه بیشتر  معرفی مزدا MX-2021 میاتا

مشخصات فنی هوندا ریج لاین 2022 همراه با تصاویر خودرو... کمپانی خودروسازی هوندا در جدیدترین مدل های ارائه شده خود از ریج لاین 2022 رونمایی کرده است

موتور، گیربکس و عملکرد در هوندا ریج لاین ۲۰۲۲

پیشرانه تنها یک موتور ۳٫۵ لیتری V-6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار است که ۲۶۲ پوند فوت گشتاور تولید می کند و به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد متصل می شود. موتور احساس نرمی می کند و واکنش دریچه گاز به ویژه هنگامی که شما برای شتاب گیری شدید درخواست خود را اعمال می کنید، سریعتر است. این پیکاپ جذاب سعی می کند در جاده رفتار خوبی داشته باشد و به شدت احساس حس خوبی را به سرنشین و راننده انتقال می دهد. همچنین مدل های دیگر این کمپانی را بشناسید: خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ همراه با مشخصات فنی و امکانات داخلی در مطلب لینک شده قرار دارد.

سیستم تعلیق مستقل عقب که به شکل فنر پیچی است به کیفیت سواری ماشین کمک می کند. فرمان الکتریکی به نظر مناسب است. عملکرد ترمز Ridgeline به عنوان تنها نقص دینامیکی آن می تواند به شمار برود و می توان گفت که اعمال ترمز از زمان درخواست راننده تا پاسخ آن کمی زمانبر است و ممکن است به دلیل سفتی ترمز باشد. از دیگر ویژگی های این پیکاپ هوندا مدل ۲۰۲۲ می توان به پکیج استاندارد کمک راننده اشاره کرد و همچنین تست ایمنی این مدل از نظر وب سایت های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) با نتایج خوبی به اثبات رسیده است که می توان به برخی سیستم ها و امکانات این مدل اشاره کرد که شامل: هشدار برخورد از جلو استاندارد و ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط استاندارد و کمک حفظ خطوط، کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد که در این مدل قرار گرفته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی پژو ۳۰۸ مدل ۲۰۲۰؛ مشخصات فنی و طراحی کابین

mortazavi

مدل جدید خودرو لکسوس IS 500 F مدل ۲۰۲۲

mortazavi

بررسی مشخصات کامیون امپاور BD300 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.