مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات لینکلن ناتیلوس ۲۰۲۲ همراه با تصاویر جذاب خودرو

مشخصات لینکلن ناتیلوس ۲۰۲۲ همراه با تصاویر جذاب خودرو

از سری مشخصات فنی لینکلن ناتیلوس ۲۰۲۲ می توان به یک موتور یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ به صورت استاندارد اشاره کرد که البته یک مدل اختیاری V-6 توئین توربو نیز پیشنهاد می شود. هندلینگ ناتیلوس بسیار راحت است و سواری آرامی را ارائه می دهد. امکانات Lincoln Nautilus مدل ۲۰۲۲ به همراه جزئیات بیشتر را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

مشخصات فنی لینکلن ناتیلوس 2022 می توان به یک موتور یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ به صورت استاندارد اشاره کرد امکانات Lincoln Nautilus مدل 2022

در سال جدید مجموعه کلی تغییراتی که داشته است یک بسته جدید پریمیوم است که شامل: چرخ‌های ۱۸ اینچی، فرمان قابل تنظیم برقی، یک کنترل از راه دور درب و سامانه ناوبری است. که یکی دیگر از تریم های این مدل در بسته ای لوکس تر ارائه می شود و شامل درب برقی، سیستم استریوی Revel با ۱۳ بلندگو و قابلیت استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند برای قفل و باز کردن قفل SUV است. از مدل های دیگر لینکلن بخوانید: لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۲

ویژگی های موتور، جعبه دنده، سرعت و قدرت در لینکلن ناتیلوس ۲۰۲۲

از مشخصات فنی لینکلن ناتیلوس ۲۰۲۲ در تریم پایه این مدل یک سیستم توربوشارژ ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر می توان نام برد که ۲۵۰ اسب بخار نیرو تولید می کند. این خودرو به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است و می‌توان آن را با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک نیز خریداری کرد. با چنین آپشن هایی تست سرعت خودرو از ۰ تا ۶۰ مایل در مدت زمان ۶۰۸ ثانیه شتاب خود را نشان داد و لکسوس RX350 با موتور V-6 را با ۰٫۱ ثانیه را پشت سر گذاشت اما نزدیک به ۰٫۲ ثانیه از کادیلاک XT5 عقب افتاد.

لینکلن استار ۲۰۲۵

همچنین موتور ۲٫۷ لیتری توربوشارژ V-6 اختیاری ۳۳۵ اسب بخار نیز تست شد و سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را با ۵٫۹ ثانیه ارائه داد. همه مدل‌های ۲۰۲۲ Nautilus با مجموعه ویژگی‌های کمک راننده Lincoln’s Co-Pilot360 به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.  ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده
  • دستیار حفظ خطوط استاندارد با هشدار خروج از خط
  • کروز کنترل تطبیقی
مطالعه بیشتر  معرفی سری های مختلف بی ام و | مشخصات بی ام و X2 مدل 2022

مشخصات فنی لینکلن ناتیلوس 2022 می توان به یک موتور یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ به صورت استاندارد اشاره کرد امکانات Lincoln Nautilus مدل 2022

فضای داخلی مدل‌های ۲۰۲۲ Nautilus

در کابین داخلی این مدل از متریال با کیفیت و جذاب استفاده شده است که فضای لوکس را بهتر از مدل های قبلی نشان می دهد و البته چرم مصنوعی استفاده شده در این مدل از درجه کیفی بسیار خوبی برخوردار است که برخی از امکانات کابین داخلی عبارتند از: صندلی‌های ماساژور اختیاری با قابلیت تنظیم ۲۲ جهته، پنل اطلاعات دیجیتال، دنده دکمه‌ای می باشند.

 لینکلن زفیر ۲۰۲۲

علاوه بر صفحه نمایش دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی، تمام مدل های Nautilus دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ ۱۳٫۲ اینچی اطلاعات سرگرمی هستند. استفاده از جدیدترین نرم افزار سرگرمی Sync 4 نیز یکی دیگر از ویژگی های این مدل می باشد و ویژگی های مدرن تری از جمله قابلیت به روز رسانی از طریق هوا را هم ارائه می دهد. سازگاری Apple CarPlay و Android Auto، یک سیستم صوتی با ۱۱ بلندگو و یک هات اسپات وای فای داخلی مجهز به ۴G LTE همگی استاندارد هستند. ناوبری و پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند در مدل های Reserve و Black Label استاندارد هستند. لینکلن یک سیستم سرگرمی اختیاری در صندلی‌های عقب را در تمام سطوح تریم ارائه می‌دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات فنی میتسوبیشی Mitsubishi eK X EV 2023

mortazavi

مدل وانت های خارجی یا پیکاپ های جدید نیسان با نام “ناوارا ۲۰۲۱”

mortazavi

معرفی خودروی جدید رنو با نام ” تالیانت ۲۰۲۱ + عکس

mortazavi

نظر دهید.