مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس ۲۰۲۲ در معرفی ماشین های سال

مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس ۲۰۲۲ در معرفی ماشین های سال … تویوتا آیگو X 2022 جدید یک کراس اوور منحصر به فرد در بخش A است که در اروپا طراحی و تولید شده است تا نیازهای زندگی شهری را برآورده کند. به منظور تبدیل Aygo X جدید به بهترین محصول در این بخش، تویوتا با گوش دادن به خواسته مشتریان برای یک خودروی شیک، جمع و جور و مطمئن، تحقیقات کاملی را در مورد الزامات رانندگی شهری در سراسر قاره انجام داد. در ادامه به بررسی امکانات تویوتا ایگو ایکس ۲۰۲۲ همراه با آپشن هایی که در این نسخه جدید از تویوتا به کار رفته است، خواهیم پرداخت. از زمانی که Aygo برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد، نه تنها در دسترس ترین خودروی تویوتا در اروپا بود، بلکه با شخصیت جوان و سرگرم کننده خود، مشتریان را خوشحال کرد. این ویژگی ها بسیاری از خریداران اروپایی و آگاه به سبک جدید را به تویوتا جذب کرده است.

مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس 2022 در معرفی ماشین های سال ... تویوتا آیگو X 2022 جدید یک کراس اوور منحصر به فرد |  Aygo X | بررسی امکانات تویوتا ایگو ایکس 2022

عملکرد بالا همراه با مصرف سوخت بهینه در تویوتا ایگو ایکس ۲۰۲۲

در ابتدا به معرفی مشخصات ابعادی این مدل خواهیم پرداخت که تویوتا آیگو ایکس جدید با طول ۳۷۰۰ میلی‌متر، ۲۳۵ میلی‌متر طولانی‌تر از مدل قبلی خود است، اگرچه فاصله بین دو محور فقط ۹۰ میلی‌متر افزایش یافته و همچنین اندازه چرخ به ۱۸ اینچ افزایش یافته است.

تیپ های مختلف خودرویی از کمپانی ماشین سازی تویوتا را می توانید در لینک های قرار داده شده مشاهده کنید:

معرفی یک شاسی بلند جذاب از تویوتا با نام “تویوتا سکویا ۲۰۲۳ مشخصات فنی + امکانات ایمنی”

مطالعه بیشتر  نقد و بررسی مزدا ام ایکس 2019 (Mazda MX-5 30th Anniversary)

پیکاپ جدید و صحرایی تویوتا با قدرت بالا که از بدنه بسیار مقاومی تشکیل شده است و در سال ۲۰۲۲ نیز وارد بازار شده است، تویوتا کپستون است که مشخصات کلی آن در مطلب مورد نظر لینک شده است.

عرض کل بدنه در مقایسه با Aygo با ۱۲۵ میلی‌متر افزایش به ۱۷۴۰ میلی‌متر رسیده است. در نتیجه، صندلی‌های جلو ۲۰ میلی‌متر از هم فاصله می‌گیرند و فضای شانه‌ها را ۴۵ میلی‌متر افزایش می‌دهد.

مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس 2022 در معرفی ماشین های سال ... تویوتا آیگو X 2022 جدید یک کراس اوور منحصر به فرد |  Aygo X | بررسی امکانات تویوتا ایگو ایکس 2022

سطح سر و صدای داخلی با استفاده گسترده و بهینه‌سازی مواد عایق صدا کاهش یافته است تا کابینی آرام‌تر ایجاد شود. تویوتا و JBL برای ارائه یک سیستم صوتی ممتاز با مشخصات صوتی مطابق با ویژگی های  ۲۰۲۲ Aygo X همکاری کردند. این سیستم صوتی از یک راه اندازی چهار بلندگو به همراه یک آمپلی فایر ۳۰۰ وات و یک ساب ووفر بزرگ ۲۰۰ میلی متری در صندوق عقب تشکیل شده است.

بررسی ویژگی های فنی آیگو X مدل ۲۰۲۲

تویوتا آیگو ایکس برای به حداکثر رساندن عملکرد بالا همراه با به صرفه بودن از نظر مصرف سوخت طراحی شده است. به عنوان مثال، Aygo X دارای کمترین وزن بدنه در رنگ سفید نسبت به سایر خودروهای سگمنت A یا B است که به کاهش مصرف سوخت کمک می کند. سپر جلو و قالب‌های قوس چرخ نیز با هدایت جریان هوا به بیرون از لاستیک‌ها، اقتصاد سوخت را بهبود می‌بخشد.خبرهای داغ از تنش های روسیه و اوکراین و تاثیرگذاری بر روی صنعت خودروسازی جهان، تویوتا نیز مانند بسیاری از کمپانی های دیگر تولید خود را در روسیه متوقف کرده است.

مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس 2022 در معرفی ماشین های سال ... تویوتا آیگو X 2022 جدید یک کراس اوور منحصر به فرد |  Aygo X | بررسی امکانات تویوتا ایگو ایکس 2022
مشخصات فنی تویوتا آیگو ایکس ۲۰۲۲

تویوتا آیگو ایکس به موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر ۱KR-FE مجهز شده است که این مدل موتور، برنده جوایز متعدد نیز شده است. همچنین برای مطابقت با قوانین اروپایی بهبود یافته است و در عین حال سطوح بالایی از قابلیت اطمینان و عملکرد را ارائه می دهد، با مصرف سوخت هدفمند تنها ۴٫۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ۱۰۷ گرم در کیلومتر می باشد که منظور مقیاس اندازه گیری CO2 می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بوگاتی W16 میسترال Bugatti W16 Mistral

mortazavi

بررسی ویژگی های سوبارو اوت بک ۲۰۲۳ از مدل های جدید ماشین!

mortazavi

مشخصات بی ام و BMW 3.0 CSL مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.