مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات تویوتا تاکوما ۲۰۲۲ | Toyota Tacoma Trail Edition

تویوتا تاکوما ۲۰۲۲ که یکی از مدل خودروهای آفرودی در سایز متوسط است که رونمایی شده است و البته این مدل در خودروهای وانتی بیشترین امکانات را داشته که به صورت هیبریدی نیز تولید شده است. همراه باشید تا در ادامه به بررسی مشخصات فنی تویوتا تاکوما ۲۰۲۲، طراحی بدنه و کابین سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی بپردازیم.

معرفی وانت آفرودی هیبریدی تویوتا با نام “تاکوما ۲۰۲۲ “

برای طراحی این مدل نزدیک به دو سال زمان صرف شده است و به گفته کمپانی تویوتا این مدل، یک خودروی بسیار خاص است که برای طراحی مجدد آن ضرورتی وجود ندارد چون به اندازه کافی کامل است!

ارتفاع محورهای جلو و عقب این مدل به ترتیب هر کدام ۱٫۲۷ و ۳٫۸۱ سانتی متر می باشد که با قرار گیری کمک فنرها Fox زاویه های ورود و خروج این پیکاپ در درجه های ۲۴٫۷ و ۳۶٫۴ برسند. اندازه رینگ ها در این مدل، ۱۶ اینچی در نظر گرفته شده است که با رنگ مشکی طراحی شده اند.

ابر خودرو گران قیمت: بوگاتی La Voiture Noire 

این خودرو در سال ۲۰۲۲ به فروش رسمی خواهد رسید و به موضوعی که در این مدل می توان اشاره کرد قدرت و طراحی خودروی آفرودی تاکوما است که در نوع خود بسیار بی نظیر است و مصرف سوخت بسیار پایینی نیز دارد.

مشخصات فنی تویوتا تاکوما ۲۰۲۲

سیستم چهار سیلندر در این مدل، همراه با موتورهای الکتریکی یکی از بهترین گزینه هایی بود که می توانست در آن قرار بگیرد اما فرض بر این باشد که با این نوع قرارگیری، ترکیب یک موتور بنزینی ۲٫۵ لیتری و موتور الکتریکی است که با خروجی قدرت از ۲۴۰ اسب بخار می توان بهره وری بسیار خوبی از این خودرو گرفت.

مطالعه بیشتر  خودروهای جدید Opel | اوپل راکس ایی 2022 Opel Rocks-e

خودروهای آفرودی ۲۰۲۱: جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱

همانطور که اشاره شد مصرف سوخت این وانت آفرودی، نزدیک به ۳۶ مایل بر گالن در ترددهای خیابانی است و در ترددهای شهری ۳۵ مایل بر گالن می باشد. وزن این خودرو به نسبت مدل های قبلی کمی پایین است و اگر این کمپانی بخواهد تجدید نظری در مورد طراحی آن داشته باشد می تواند به کاهش وزن آن نگاهی دوباره داشته باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مدل های جدید هیوندای | مشخصات فنی هیوندا نکسو ۲۰۲۲ با سوخت هیدروژنی!

mortazavi

مشخصات نسخه جدید از فولکس واگن در مدل ID.5 2022

mortazavi

مشخصات فنی لامبورگینی هوراکان تکنیکا Huracan Tecnica

mortazavi

نظر دهید.