مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مرسدس کلاس E 2021 + تصاویر و مشخصات

با معرفی ماشین های ۲۰۲۱ و به گزارش سایت اخبار خودرویی ۲۲ شرقی همراه با شما هستیم تا به معرفی مرسدس کلاس E 2021 و ذکر مشخصات فنی مرسدس کلاس E 2021 و همچنین توضیحاتی در مورد طراحی کابین مرسدس کلاس E 2021 به همراه طراحی بدنه مرسدس کلاس E 2021 بپردازیم….

کمپانی مرسدس و تاریخچه آن که از جمله اولین برندها در تولید خودروها می باشد و سرگذشت بسیار جالبی دارد تاکنون توانسته نقش بسیار بسیار پررنگی در خلق خودروهای لوکس و جذاب ایفا کند و برند خود را سالیان سال با بهترین و بالاترین کیفیت حفظ کرده و روز به روز نیز طرفداران بیشتری پیدا میکند.

معرفی ماشین های ۲۰۲۱ از تولیدات مرسدس با نام “مرسدس کلاس E مدل ۲۰۲۱”

این خودرو که به دنبال نسل های قبلی خود بازهم بسیار جذاب، لوکس و طراحی کابین فوق العاده ای دارد در سه فرم، سدان، کوپه و کبریولت وارد بازار شده است و دارای پیشرانه های مختلفی نیز می باشد که در ادامه به ذکر جزئیات خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی مرسدس کلاس E 2021

همانطور که گفته شد این مدل را می توان در سه مدل پیشرانه مختلف انتخاب و خریداری کرد و البته بهتر است بدانید تمامی مدل های مرسدس در کلاس E دارای جعبه دنده یا (گیربکس) اتوماتیک ۹ سرعته هستند و این مدل مجهز به یک موتور توربوشارژ ۴ سیلندری به همراه ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور ارتقا پیدا کرده است.

ضمن اینکه این مدل را میتوان در دو نسخه دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل سفارش داد. اما مدل E350e که پلاگین هیبریدی نیز می باشد تنها دارای دیفرانسیل عقب بوده و موتور ۴ سیلندری آن که بنزینی است به همراه موتور الکتریکی در نهایت میتواند ۳۱۵ اسب بخار قدرت را تولید کند و نهایت گشتاور آن نیز ۷۰۰ نیوتن متر می باشد.

مدل مرسدس بنز E450 نیز دارای یک موتور ۶ سیلندر خطی توربو و یک موتور الکتریکی ۴۸ ولتی است که ۳۶۲ اسب بخار آن برای قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر نیز نهایت گشتاور آن می باشد. این مدل را همچنین میتوان در دو نسخه دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیلی نیز سفارش داد.

هیوندای کنا N مدل ۲۰۲۲

این مدل خودروها را میتوان بیشتر به صورت سواری خانوادگی در نظر گرفت چرا که با این مدل سدان ها نمی توان رانندگی های اسپرت را تجربه کرد و البته با توجه به سیستم تعلیق بسیار خوبی که برای آن در نظر گرفته شده است رانندگی بسیار نرمی نیز تجربه خواهد شد.

مطالعه بیشتر  بررسی مشخصات پورشه پانامرا 2023 در خبرگزاری خودرویی 22 شرقی

طراحی کابین و بدنه، امکانات ایمنی مرسدس بنز کلاس E مدل ۲۰۲۱

طراحی کابین داخلی مرسدس همیشه به نوعی بسیار خاص و جذاب بوده که در عین مینیمال بودن می توان نهایت لوکس بودن را در آن احساس کرد. از تزئینات چوبی و آلومینیومی برای صندلی ها که راحتی بسیار بالایی را فراهم میکنند تا نورپردازی و امکانات داخلی کابین که در مجموع به تولید مرسدس کلاس E خاتمه پیدا کرده است.

صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی، گرم کن صندلی ها، ماساژور صندلی های جلو، سیستم تهویه، سقف پانوراما از جمله امکاناتی است که برای طراحی کابین داخلی در نظر گرفته شده است.

امکانات ایمنی در این مدل را میتوان به مواردی مانند:

  • ترمز اضطراری خودکار
  • سیستم رادار نقاط کور
  • کروز کنترل هوشمند
  • هشدار خروج از لاین
  • نوردهی بالا و اتوماتیک
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی مشخصات سانگ یانگ رکستون G4 2021

mortazavi

محصول جدید ایران خودرو ریرا K125

mortazavi

معرفی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ | Volvo C40 Recharge

mortazavi

نظر دهید.