مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مرسدس میباخ ۲۰۲۲ Mercedes-Maybach GLS-Class

مشخصات ظاهری، کابین داخلی و مشخصات فنی مرسدس میباخ ۲۰۲۲ Mercedes-Maybach GLS-Class

مدل خودروهایی که با نشان میباخ می شناسیم همیشه در نهایت تجمل و لوکس بودن مانند مرسدس میباخ جی ال اس ۲۰۲۲ هستند و امکانات بسیار جذابی را برای خریداران ارائه می دهند. مرسدس میباخ ۲۰۲۲ Mercedes-Maybach GLS-Class یک توربوشارژر دوقلو V-8 در زیر کاپوت خود دارد و هر چهار چرخ را از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استاندارد به حرکت در می آورد. قدرت زیادی در این نوع موتور نهفته است و GLS600 به همراه سیستم تعلیق بادی عملکرد خود را به شکل بهتری ارائه می دهد. اما شاید اینطور باشد که این مدل کمتر به پیشرانه و شاسی خود پرداخته است و به جای آن بیشتر به کابین دقت کرده و حساسیت خود را بیشتر بر روی این قسمت اعمال کرده است. به هر حال، همراه باشید تا در ادامه مشخصات فنی مرسدس میباخ ۲۰۲۲ GLS-Class را همراه با امکانات مدل جدید میباخ ۲۰۲۲ را مورد بررسی قرار دهیم.

اما مدل میباخ ۲۰۲۲ برای سال جدید چه تغییراتی را در خود داشته است؟ در ابتدا باید گفت این مدل آنچنان تغییرات نداشته ات و ضمن اینکه همچنان لوکس و مدرن بودن خود را حفظ کرده است و چنانچه به دنبال یک SUV لوکس با عیار بالا هستید، این مدل می تواند گزینه خوبی باشد،  بعلاوه، مرسدس میباخ بسیاری از چیزها را استاندارد می سازد، از جمله حالت رانندگی نیمه خودران، روکش چرم ناپا، و طراحی های داخلی و خارجی همراه با متریال های بسیار با کیفیت!

 مرسدس میباخ EQS 2023

مشخصات فنی مرسدس میباخ جی ال اس ۲۰۲۲

در این مدل تولید شده توسط کمپانی خودروسازی میباخ، موتور V-8 دو توربوشارژ GLS600 تعداد ۵۵۸ اسب بخار نیرو تولید می کند و می تواند این SUV لوکس بزرگ را در ۴٫۸ ثانیه از صفر به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برساند. سیستم تعلیق بادی استاندارد است و دارای حالت Maybach است که همه دست اندازهای جاده را به خوبی هندل میکند و سواری بسیار خوبی را ارائه می دهد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین مدل خودروها | مرسدس بنز ضد گلوله اس 680 گارد 4ماتیک

در حالی که شاسی بلند کلاس GLS با برند بنز معمولی یک خودروی سه ردیفه است، مایباخ GLS600 فقط دو ردیف را ارائه می دهد که هر دو عملکرد گرما و ماساژ را در قسمت صندلی ها ارائه می دهند.

مرسدس میباخ S ۲۰۲۱

دو نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی از جدیدترین رابط نرم افزاری MBUX مرسدس بنز استفاده می کنند و سرنشینان صندلی عقب دو نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی دارند که می توانند فیلم پخش کنند یا سیستم صوتی را کنترل کنند. سیستم صوتی Burmester نیز موجود است و دارای ۲۷ بلندگوی فوق العاده است.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده با تکنولوژی بالا استانداردی است که به راننده شما در سفرهای طولانی کمک می‌کند. همانند: ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط استاندارد و کمک حفظ خطوط، کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد با حالت رانندگی نیمه خودمختار از جمله امکانات و ویژگی های این مدل هستند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مرسدس‌بنز CLA 250

سجاد ناجی

معرفی کراس اوور چینی؛ لی شانگ ONE + تصاویر

mortazavi

امکانات و مشخصات ولوو EX90 مدل ۲۰۲۴

mortazavi

نظر دهید.