مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱

مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱ که نام آن همیشه آشنا بوده است توسط کمپانی خودروسازی مرسدس در جدیدترین و به روز ترین کلاس خود که S Class می باشد رونمایی و وارد بازار شده است. در ادامه به ذکر مشخصات فنی مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱ و نوع طراحی کابین و بدنه این خودرو می پردازیم…

معرفی نسخه جدید مرسدس با نام “میباخ S کلاس ۲۰۲۱”

این خودرو بیشتر برای سواری و راحت تر بودن راننده و سرنشینان آپدیت شده است و با هدف اینکه بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند طراحی شده است هر چند این خودروساز برای اینکه ایمنی بیشتری را در این مدل لحاظ کرده باشد از سیستم تعلیق ایرماتیک و داینامیک سلکت استفاده کرده است که فرمان پذیری عقب این خودرو لوکس باعث شده تا بتواند شعاع چرخش آن بهتر شود. قیمت مرسدس میباخ اس کلاس ۲۰۲۱ ۱۸۰۰۰۰ دلار می باشد که قرار است در تابستان ۲۰۲۱ وارد بازار شود.

ماشین های ۲۰۲۰ از کمپانی خودروسازی مرسدس: معرفی مرسدس بنز AMG S65 مدل ۲۰۲۰

نوع طراحی کابین و بدنه مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱

تغییراتی که در قسمت ظاهری این مدل اعمال شده است فاصله بین چرخ ها افزایش پیدا کرده است و نسبت به مدل قبلی ۷ اینچ بیشتر است و همین فاصله باعث شده تا کابین عقب خودرو فضای بیشتری را داشته باشد که بتواند تجهیزاتی مانند: گرم کن گردن و شانه و ماساژور صندلی ها را به راحتی جای دهد.

این مدل برخلاف نسخه قبلی که سرو صدای کمی از بیرون کابین شنیده می شد در آپدیت جدید کاملا برطرف شده است که برای اینکار از سیستم جلوگیری صداهای اضافی به داخل کابین استفاده شده است و همین باعث شده تا سیستم صوتی فراگیر ۴D بهتر شنیده شود.

مطالعه بیشتر  لکسوس جدید | خودروی لکسوس LX 2022

اگر به کابین داخلی مرسدس میباخ اس کلاس نگاه کنید به راحتی درجه بالایی از لوکس بودن و جذابیت این مدل را نسبت به مدل قبلی مشاهده خواهید کرد. برای اینکه این مدل بسیار لاکچری و لوکس به نظر برسد، دور صندلی ها و تکیه گاه ها را با نوار چوبی تزئین کرده اند تا مانند یک اتاق پذیرایی دیده شود و لوکس تر به نظر برسد.

خودروهای ۲۰۲۲: مرسدس بنز EQB 2022 + عکس

برای کابین عقب نیز امکان تنظیم کردن نور وجود دارد تا سرنشینان بتوانند به میزان دلخواه نور و زاویه آن را تنظیم کنند. نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی برای راننده به همراه یک نمایشگر دیگر در اندازه ۱۲٫۸ اینچی کنسول مرکزی قرار داده شده است که برای اطلاعات و سرگرمی کاربرد دارد، ضمن اینکه

مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱ از هر دو عنصر دیجیتال و آنالوگ استفاده می کند که باعث شده از الگوی قدیمی و مدرن خود همزمان کمک بگیرد و البته به نوعی برخی سنت ها را نیز در طراحی خود رعایت کرده باشد!

 

همچنین در صندلی عقب نیز یک یخچال در حجم ۱۰ لیتر قرار داده شده است و قابل جایجایی نیز می باشد که می توان برای استفاده از فضای بیشتر آن را از خودرو خارج کرد.

طراحی متفاوت از خودروسازی مرسدس بنز: بررسی مرسدس بنز GLA 2021

مشخصات فنی مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱

این خودروی لوکس از یک موتور ۴ لیتری توربو دوقلو V8 همراه با یک موتور هیبریدی۴۸ ولت کمک گرفته است که دارای یک پیشرانه ۴۹۶ اسب بخاری می باشد که نسبت به مدل قبلی ۳۳ اسب بخار اضافه تر دارد. بر روی تمامی مدل های ۲۰۲۱ این خودرو از این کلاس، سیستم AWD 4Matic نصب خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

mortazavi

هِنگران HRS1 خودروی شاسی بلند چینی محبوب خانم ها!

mortazavi

بررسی وِیژگی های مک لارن Solus 2023

mortazavi

نظر دهید.