مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

آفرود جدید مرسدس بنز EQG 2025 | مدل های جدید خودرو

آفرود جدید مرسدس بنز EQG 2025 | مدل های جدید خودرو خودروسازی مرسدس مدل آفرودی جدید خود را در کلاس G با نام مرسدس بنز EQG 2025 به بازار خودرو

آفرود جدید مرسدس بنز EQG 2025 | مدل های جدید خودرو

خودروسازی مرسدس مدل آفرودی جدید خود را در کلاس G با نام مرسدس بنز EQG 2025 به بازار خودرو معرفی کرد اما زمان رونمایی رسمی آن را به سال ۲۰۲۵ موکول کرد. مرسدس در حال تکمیل طراحی مهندسی این کلاس G الکتریکی است تا تواناترین وسیله نقلیه آفرود جهان باشد. EQG تمام الکتریکی هنوز دو سال با تولید فاصله دارد، اما همین که خودش را تا زمان ورود رسمی اش اینگونه پر قدرت معرفی کرده است، نشان از طراحی ویژه و مهندسی این مدل دارد. گزارش جدید خبری از نسخه های جدید ماشین های روز دنیا را در ادامه مطلب میخوانید…

برخلاف EQS و EQE SUV، مدل جدید مرسدس EQG بر اساس نسخه ای از معماری خودروی الکتریکی مرسدس بنز EVA2 ساخته نشده است. در عوض، EQG کمی شبیه به بازسازی‌های لندرور، موستانگ‌ها و پورشه‌های کلاسیک با باتری است، با تمام سخت‌افزارهای EV که در زیر ورقه‌های فلزی قرار داده است. مرسدس EQG 2025 دقیقاً شبیه یک کلاس G کلاس معمولی سری W463 در طراحی داخلی و بیرونی به نظر می رسد. اما تقریبا تغییراتی نیز داشته است، به عنوان مثال با حذف موتور احتراق داخلی، ناحیه بین محورها و … فضای نسبتا خوبی برای حضور یک باتری بزرگ فراهم شده است. در هر دو طرف این فضا موتورهای الکتریکی قرار داده می شوند و یک باتری ضد آب با پتانسیل بسیار قوی برای این آفرود جدید از مرسدس آماده عملکرد هستند.

آفرود جدید مرسدس بنز EQG 2025 | مدل های جدید خودرو خودروسازی مرسدس مدل آفرودی جدید خود را در کلاس G با نام مرسدس بنز EQG 2025 به بازار خودرو

مرسدس بنز EQG 2025 مانند کلاس G معمولی دارای یک محور جلو مستقل چند پیوندی و یک محور عقب غیر مستقل است. داشتن قدرت موتور الکترونیکی هر چرخ با یک سیستم تعلیق کاملا مستقل مانند سیستم تعلیق چهار موتوره Rivians ساده است، اما ترکیب یک جفت موتور الکترونیکی با یک محور عقب غیر مستقل نیازمند این است که به طور ویژه و با حساسیت بالایی مهندسی شود. EQG همان سه حالت رانندگی خارج از جاده را دارد که کلاس G معمولی Trail، Rock و Sand و روی فنرهای فولادی با شوک‌های تطبیقی ​​می‌چرخد. دو نمونه اولیه ما از لاستیک‌های Falken Wildpeak A/T 265/60 روی چرخ‌های ۱۸ اینچی استفاده خواهند کرد.

مرسدس AMG C63 S E

نکته بسیار جذاب برای آفرود جدید مرسدس در مدل EQG 2025 این است که با یک پیشرانه قدرتمند ۴ موتوره روانه بازار خواهد شد تا بتواند گشتاوری که به سمت هر چرخ می رود، تحت هر شرایطی به طور مستقل کنترل کند و برای دقیق تر کردن این کنترل در مسیرهای شدیدتر، EQG دارای برد مسافتی کمتری است.

مطالعه بیشتر  پیکاپ رم رِبل مدل 2023، پر قدرت و جادار در جدیدترین خبرهای خودرو

معرفی مدل جدید از مرسدس: مشخصات فنی و ظاهری مرسدس بنز AMG GT3 ادیشن ۵۵ مدل ۲۰۲۲

با توجه به موارد ذکر شده در این مدل، EQG جزئیات زیادی را در مورد گشتاور و یا قدرت این نوع آفرود فاش نکرده است و هنوز مشخص نیست که اندازه باتری آن چقدر است و یا اینکه چه زمانی لازم است تا باتری این مدل به طور کامل شارژ شود. اما تنها به جزئیاتی مانند، قدرت ۶۷۷ اسب بخار اشاره کرده که می تواند از سرعت ۰ تا ۶۰ ثانیه را در ۳٫۹ ثانیه برسد.

به طور کلی این مدل تا سال ۲۰۲۵ و تکمیل شدن نهایی فاصله دارد و باید نرم افزارها و سخت افزارهای بیشتری برای آن به کار گرفته شود که می تواند در آینده ای نزدیک با مدل هایی مانند: جیپ رانگلر، لندروور دیفندر، تویوتا لندکروز رقابت کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کانسپت هیوندای N ویژن ۷۴ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی بوگاتی دیوو ۲۰۲۱

mortazavi

معرفی یک اسپایدر خفن از مک لارن آرتورا مدل ۲۰۲۵

mortazavi

نظر دهید.