مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

CUPRA کانسپت جدید Tavascan Extreme E خود را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ۲۰۲۱ IAA مونیخ رونمایی کرد. ماشین مسابقه ای تمام برقی خارج از جاده مرحله بعدی ماجراجویی Extreme E این برند است، که همچنین به زبان طراحی مورد استفاده در تولید سری بعدی CUPRA Tavascan اشاره می کند. Tavascan دومین مدل ۱۰۰٪ الکتریکی نام تجاری خواهد بود که در بارسلونا طراحی و توسعه داده شده و در سال ۲۰۲۴ به بازارهای اروپا و خارج از کشور می رسد. کانسپت CUPRA Tavascan Extreme E یک طراحی بیرونی کاملاً جدید با ۱۰۰٪ DNA CUPRA و رویکردی جامع در استفاده از مواد طبیعی ایجاد کرده که باعث پایداری ، سازگاری و تعمیر آسان آن می شود. Antonino Labate، مدیر استراتژی، توسعه تجارت و عملیات در CUPRA، می گوید: ما به طور کلی به پروژه Extreme E اعتقاد داریم. برق رسانی، پایداری، تعادل و تنوع ارزشهای مشترک بین CUPRA و Extreme E هستند. مفهوم CUPRA Tavascan Extreme E گواهی روشن بر کار سختی است که ما در CUPRA انجام می دهیم تا بتوانیم در فصل آینده رقابت کنیم. طراحی جلو و عقب نسبت به خودرویی که در فصل اول فناوری Extreme E. در حال مسابقه است به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. چراغ های جلو در گروه های سه مثلث در هر دو طرف جلوه ای جذاب تر را ارائه می دهند. نورپردازی LED در یک قاب چاپ سه بعدی به عنوان فناوری انتخاب شده است تا به CUPRA Tavascan Extreme E Concept مزیت رقابتی بدهد. در ادامه مطلب جدیدترین مدل خودروهای سال به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | پیش بینی مشخصات فنی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | طراحی کابین و بدنه | مدل های مفهومی خودورها
مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

معرفی کانسپت جدید کوپرا به نام “کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱”

قطعات چاپ شده سه بعدی را می توان تنها در شش ساعت تولید کرد، بدین معنی که تیم می تواند خیلی سریع با تغییرات سازگار شود. چه به دلیل حادثه و چه تغییر در موقعیت نور، اجزاء را می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون نیاز به ابزارهای دست و پا گیر و گران قیمت اصلاح کرد. سرپرست توسعه فنی در مسابقه CUPRA، ژاوی سررا کانسپت CUPRA Tavascan Extreme E از الیاف کتان در سراسر بدنه برای بهبود پایداری و عناصر چاپ سه بعدی استفاده می کند که می توانند به سرعت بازآفرینی شوند تا ماشین مسابقه در پیست باقی بماند.

مطالعه بیشتر  رونمایی از آکورا MDX

بیشتر بدانید: معرفی بهترین خودروهای ۲۰۲۱ آمریکا

سری مسابقه Extreme E در مورد افزایش آگاهی از محیط زیست است و CUPRA Tavascan Extreme E Concept در اینجا نیز مرزها را پیش می برد. ایجاد هرچه بیشتر ساختار بدنه از الیاف کتان که از گیاه کتان استخراج می شود، ساخته شده است و استفاده از اجزای فیبر کربن و تاثیر وسیله نقلیه بر محیط را کاهش می دهد. مواد را می توان به همان شیوه کار کرد و به همان شکل و شعاع مورد نیاز مهندسان دست یافت و یک فناوری است که می تواند به راحتی برای خودروهای تولیدی سازگار شود. بدنه احیا شده کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱ با یک رنگ زنده به پایان رسیده است که به آن کمک می کند تا در مسابقات در قطب شمال، بیابان، یخچال طبیعی یا اقیانوس در حال مسابقه باشد.

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | پیش بینی مشخصات فنی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | طراحی کابین و بدنه | مدل های مفهومی خودورها

تمام اتومبیل های مسابقه ای برقی دارای بافت پارامتری و خطوط پویا برای نشان دادن جلوه های خارجی CUPRA است که به درخشش و حرکت بیرونی هنگام حرکت خودرو در چشم انداز کمک می کند و لوگوی CUPRA با هم تداخل دارد و جلوه ای سه بعدی قدرتمند ایجاد می کند.

مقايسه نسل دوم و سوم کیا سراتو

Jutta Kleinschmidt، راننده CUPRA می گوید: کانسپت کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱ بسیار باورنکردنی به نظر می رسد و علاوه بر اینکه کاملاً برقی است، با استفاده از مواد قابل بازیافت و آلی مانند الیاف کتان، پایدارتر شده است. من نمی توانم صبر کنم تا با این نسخه تازه طراحی شده رقابت کنم!

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | پیش بینی مشخصات فنی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | طراحی کابین و بدنه | مدل های مفهومی خودورها

کانسپت کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱ مجهز به باتری ۵۴ کیلووات ساعتی است که برای بهینه سازی توزیع وزن عقب در پشت کابین راننده قرار گرفته است و می تواند از سرعت ۰ مایل در ساعت در حدود ۴ ثانیه حرکت کند تا مقررات سری مسابقه را برآورده کند. CUPRA از ابتدا بخشی از Extreme E بوده است. این اولین برند خودرو بود که مشارکت خود را اعلام کرد و با ABT Sports line به عنوان شریک اصلی تیم، نیروهای خود را پیوست. سری Extreme E تحقیقات برقی سازی CUPRA را افزایش می دهد در حالی که برق رسانی، پایداری و برابری را ارتقا می بخشد.

مطالعه بیشتر  خودروهای 2022: سوبارو فارستر

مدل خودروهای کوپرا: فورمنتور VZ5 مدل ۲۰۲۲

توماس بیرمائر، مدیرعامل ABT Sports line، اظهار داشت: تقریباً یک سال پیش، ما مشارکت خود را با CUPRA اعلام کردیم و طراحی e CUPRA ABT XE1 خود را ارائه دادیم. از آن زمان، ما توجه زیادی را در داخل و خارج از مسیر جلب کرده ایم. توسعه بدنه شخصی توسط طراحان و مهندسان در CUPRA گام بعدی در همکاری نزدیک و موفق ما است. Tavascan Extreme E Concept به نظر می رسد بسیار عالی است.

شرکت خودروسازی کوپرا | مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | پیش بینی مشخصات فنی کوپرا تاواسکان ایی 2021 | طراحی کابین و بدنه | مدل های مفهومی خودورها
مدل مفهومی کوپرا تاواسکان ایی ۲۰۲۱

الخاندرو آگاگ، بنیانگذار و مدیر عامل Extreme E، گفت: من خوشحالم که CUPRA کانسپت CUPRA Tavascan Extreme E را راه اندازی می کند زیرا باعث می شود دومین تولید کننده ای باشد که از بدنه خود برای تیم Extreme E استفاده می کند. این حرکت نه تنها تزریقی است سبک و شخصیت را به مجموعه اضافه کرد، اما همچنین از اهداف ما برای Extreme E برای اثبات خود به عنوان یک نمایشگاه بازاریابی جهانی برای شرکا پشتیبانی می کند، زیرا CUPRA آماده می شود تا این مدل را در آینده به مصرف کنندگان عرضه کند. به این تیم متفکر و آینده نگری تبریک می گویم. CUPRA Tavascan Extreme E واقعا یک طراحی خیره کننده است و من نمی توانم منتظر بمانم تا اولین مسابقه خود را در Extreme E ببینم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بررسی فورد موستانگ دارک هورس ۲۰۲۴ Mustang Dark Horse

mortazavi

کیا سلتوس Kia Seltos 2024 + مشخصات و ویژگی ها

mortazavi

مشخصات خودروی ام جی ۵ EV مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.