مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱ + مشخصات فنی، ظاهری و بدنه به همراه تصاویر

در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی یکی دیگر از خودروهای ۲۰۲۱ با نام ” مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱ ” مورد بررسی قرار میگیرد که این کراس اوور لوکس نیز قدم در راه جدیدی گذاشته که بیشتر خودروسازان در تلاش اند در آن راه بهترین باشند….

برقی شدن خودروها در دنیا به سرعت در حال افزایش است به صورتیکه حتی کمپانی مازراتی نیز تولیدات خود را به این سمت هدایت کرده است، مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱ از جمله مدل هایی است که توسط این خودروساز مطرح رونمایی شده است. جزئیات مشخصات فنی مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱ به همراه طراحی کابین و بدنه در ادامه ذکر خواهد شد. 

تا پایان این مطلب با سایت اخبار خودرو ایرانی و خارجی ۲۲ شرقی همراه باشید تا یکی دیگر از خودروهای جدید سال ۲۰۲۱ میلادی را معرفی کنیم.

الکتریکی کردن خودروها حتا برای خودروسازی مثل مازراتی اجتناب ناپذیر بوده است و حالا پس از معرفی گیبلی هیبرید، این کمپانی، لوانته هیبرید را معرفی کرده است.

مشخصات فنی مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱

شتاب گیری صفر تا صد این خودروی ایتالیایی و رسیدن به نهایت سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت به کمک یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندری و با ۳۳۰ اسب بخار محقق می شود که البته نمی توان گفت این اعداد گفته شده از گیبلی هیبریدی قوی تر هستند، به این خاطر که مازراتی لوانته از گیبلی بزرگتر می باشد و طبیعتا وزن بالاتری نیز دارد.

معرفی مازراتی ام سی۲۰ مدل ۲۰۲۱

این خودرو به صورت معمولی دارای وزن ۲۰۹۰ کیلوگرم است و با هیبریدی شدن آن وزن بیشتری را دریافت کرده است. از دیگر مشخصات فنی و میکانیکی این مدل می تواند به سیستم تعلیق پیشرفته بادی و دیفرانسیل لغزش محدود در قسمت عقبی خودرو اشاره کرد که به شکل استاندارد در این مدل تعبیه شده و با ترکیب شدن این سیستم به همراه موتور ۲ لیتری توربو شارژ و موتور برقی این خودرو می تواند مانند یک V6 عملکرد داشته باشد.

اما نکته ای که جالب توجه است، مصرف سوخت آن بوده که در لوانته هیبرید ۲۰۲۱ به مقدار ۱۶ درصد کم شده است. این کراس اوور بسیار لوکس و جذاب به این دلیل بسیار راندمان خوبی را از خود نشان می دهد که وزن در این مدل بین محورهای عقبی و جلو به خوبی توزیع شده است و همین باعث می شود که انرژی بسیار کمی هدر برود.

مطالعه بیشتر  سدان لوکس چینی لینکلن زفیر مدل 2022

طراحی کابین و بدنه مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱

مشتریان برای این خودرو مدل هیبریدی میتوانند بدنه با رنگ های بسیار جذاب را سفارش دهند و اعمال این رنگ ها در قسمت های ورودی هوا و کلیپر می باشد.

این خودرو با رینگ های ۲۱ اینچی یک رانندگی بسیار امن و راحت را فراهم می کند. از دیگر تغییرات به کار رفته در مدل برقی مازراتی لوانته می توان به طراحی مجدد سپر عقب و جلو اشاره کرد.

بررسی مازراتی گرن توریسمو

طراحی کابین داخلی مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱ نیز دارای یک صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی در قسمت وسطی داشبورد است و البته یک صفحه نمایش دیگر در اندازه ۷ اینچی در قسمت جلوآمپر نیز مشاهده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی فورد برانکو

سردبیر

مشخصات کاپرا دو کابین همراه قیمت کاپرا گروه بهمن

mortazavi

معرفی کیا تلوراید ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.