مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

لینکلن کورس ایر مدل ۲۰۲۲ Lincoln Corsair

لینکلن کورس ایر مدل ۲۰۲۲ Lincoln Corsair 

لینکلن کورس ایر در مدل های متنوع توربوشارژ ارائه می شود که در حجم های ۲٫۰ یا ۲٫۳ لیتری چهارسیلندری هستند و علاوه براین موارد ذکر شده یک مدل پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز موجود است اما ممکن است قیمت بیشتری نیز داشته باشد و رقبای این مدل را می توان آئودی Q5، بی ام و X3، مرسدس بنز کلاس GLC نام برد که قدرت رانندگی بیشتری دارند. اما اگر لوکس بودن و منحصر به فرد یک خودرو مد نظر شما باشد لینکلن میتواند یک گزینه خوب به شمار رود. مشخصات فنی لینکلن کورس ایر ۲۰۲۲ و امکانات کابین داخلی Corsair را در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم. 

Lincoln Corsair برای سال ۲۰۲۲ چه تغییراتی داشته است؟

 ۲۰۲۲ Corsair شاهد برخی تغییرات در آپشن ها برای سال ۲۰۲۲ است. بسته جدید Luxury در مدل های Reserve و Grand Touring اختیاری است و شامل یک نمایشگر هدآپ و یک سیستم استریوی Revel با ۱۳ بلندگو است، در حالی که بسته جامع تر Elements Technology جدید است. تزئینات Grand Touring و اضافه کردن لامپ‌های مه شکن LED، درب برقی هندزفری، صندلی‌های گرم شونده عقب، فرمان گرم شونده، چراغ‌های LED تطبیقی، صندلی‌های جلوی ۲۴ جهتی Perfect Position، پورت‌های USB اضافی، روشنایی داخلی محیط، برف‌پاک‌کن‌های شیشه جلو حساس به باران و یک پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند است.

لینکلن زفیر ۲۰۲۲

مشخصات فنی لینکلن کورس ایر ۲۰۲۲ در نوع و حجم موتور، گیربکس و عملکرد آن

دو موتور چهار سیلندر توربوشارژ از MKC در این مدل قرار داده شده است. یعنی یک موتور ۲٫۰ لیتری ۲۵۰ اسب بخاری یا چهار لیتری ۲٫۳ لیتری ۲۸۰ اسب بخاری که هر دو موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شوند. با موتور کوچک‌تر، خریداران می‌توانند از بین موتورهای جلو یا چهار چرخ متحرک یکی را انتخاب کنند، اما انتخاب موتور ۲٫۳ لیتری، سیستم چهار چرخ متحرک را به‌ عنوان مدل استاندارد ارائه می کند. هر دو موتور با سیستم چهار چرخ محرک آزمایش شده و ثابت شد که عملکرد شتاب آنها تقریباً یکسان است.

لینکلن استار ۲۰۲۵

موتور کوچکتر شتاب ۶۰ مایل در ساعت را در ۶٫۱ ثانیه طی کرد در حالی که موتور ۲٫۳ لیتری این کار را در ۶٫۰ ثانیه انجام داد. هر دو سریعتر از MKC قدیمی هستند که سرعت ۶۰ مایل در ساعت ۷٫۳ ثانیه را ارائه می کرد. اگرچه رقبایی مانند: Q5 و GLC300 رانندگی سریعتر و رضایت بخش تری دارند. مدل پلاگین هیبریدی یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر را با یک موتور الکتریکی، یک CVT و چهار چرخ محرک را در خود جای داده است. در تست بعدی برای نسخه PHEV زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت ۷٫۰ ثانیه به ثبت نهایی رسد.

مطالعه بیشتر  SF5 شاسی‌بلند الکتریکی شرکت هواوی!

امکانات کابین داخلی کورس ایر ۲۰۲۲ شبیه به دیگر SUV ها است که می توان به نمونه هایی لینکلن مانند: Navigator، Nautilus و Aviator اشاره کرد. روکش آن از چرم نرم است و ویژگی های زیادی را ارائه می دهد. نور محیطی قابل تنظیم، صندلی‌های با قابلیت تنظیم برقی در ۲۴ جهت، نمایشگر سر بالا و برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد قفل خودرو را باز کنند، و با گوشی هوشمند خود روشن کنند، همگی در دسترس هستند اگرچه سفارش چنین اقلامی مبلغی را به قیمت نهایی خودرو اضافه می‌کند.

یک صفحه نمایش لمسی ۸٫۰ اینچی با سیستم اطلاعات سرگرمی Sync 3 Lincoln’s Sync 3 استاندارد است و یک نمایشگر دیگر دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی اختیاری است. استفاده از رابط کاربری آن نسبتاً آسان است، ادغام Apple CarPlay و Android Auto در هر مدلی وجود دارد، اما ناوبری درون داشبورد در تریم استاندارد پایه هزینه بیشتری دارد. با مدل Reserve، سیستم استریوی ۱۰ بلندگوی Corsair را با یک راه‌اندازی Revel با ۱۴ بلندگو تعویض می‌کند و رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM را با به‌روزرسانی‌های ترافیکی و آب‌وهوایی اضافه می‌کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فیس لیفت لکسوس LS

سردبیر

جنسیس جی۸۰ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

معرفی کانسپت جدید فولکس واگن ID Xtreme | جدیدترین خودروها

mortazavi

نظر دهید.