مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

لندروور رنج روور سرینیتی ۲۰۲۲ Land Rover Range Rover SV Serenity

لندروور رنج روور سرینیتی ۲۰۲۲ Land Rover Range Rover SV Serenity

رنج روور SV جدید که با طراحی منحصر به فرد و انتخاب بهترین متریال روانه بازارا شده است و طراحی جلو پنجره و سپر این مدل یکی از نمونه های جذاب طراحی به شمار می رود. استفاده از تریم سرامیک و چوب کابین داخلی طراحی شده و کیفیت بی نظیری را به این مدل بخشیده است. Range Rover SV اولین وسیله نقلیه از Operations Vehicle است که از طراحی با سرامیک استفاده می کند و این نشان دهنده اشتیاق طراحان و مهندسان این مدل است که به سبکی زیبا آن را تبدیل کرده است. به عنوان یک نمونه استاندارد، Range Rover SV دارای یک فضای داخلی چرم است که به شکل جذابی دوخت آنها انجام شده است.

لندروور رنج روور سرینیتی 2022 Land Rover Range Rover SV Serenity رنج روور SV جدید که با طراحی منحصر به فرد و انتخاب بهترین متریال روانه بازار شده

نمای بیرونی رنجروور SV 2022 با روکش فلزی براق در قسمت های جلو پنحره، درب عقب و بال های عقب استفاده شده که نشان SV نیز در این مدل با لیزر حکاکی شده است.

لندروور دیفندر V8

رینگ های براق الماسی در سایز ۲۳ اینچی به طور خاص برای به طور خاص برای New Range Rover SV طراحی شده‌اند، جزو ۱۳ چرخ مختلف هستند که بسته به پیشرانه و موضوع طراحی می‌توان آنها را سفارش داد.

لندروور رنج روور سرینیتی 2022 Land Rover Range Rover SV Serenity رنج روور SV جدید که با طراحی منحصر به فرد و انتخاب بهترین متریال روانه بازار شده

مشتریان جدید Range Rover SV می‌توانند از میان مجموعه‌ای از پالت رنگ استاندارد Range Rover یا یکی از ۱۴ رنگ اضافی در SV Bespoke Premium Palette، که شامل طیفی از رنگ‌های براق است، انتخاب کنند. مدل های دیگر لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱ را در این لینک بخوانید.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با جگوار XE ریمز ادیشن جدید

در مجموع هفت ترکیب تم طراحی مختلف برای انتخاب وجود دارد. تم SV Serenity با تمرکز روی لوکس بودن با جذابیت بالا پیشنهاد می شود.

رنجروور SV جدید توسط ANCAP یا Euro NCAP مورد آزمایش تصادف قرار نگرفته است، اگرچه به جرات می توان گفت که احتمالاً در صورت انجام یک تست تصادف به راحتی رتبه ایمنی پنج ستاره را دریافت خواهد کرد.

تجهیزات ایمنی استاندارد شامل:

  • ترمز اضطراری خودکار
  • کمک حفظ خطوط
  • کروز کنترل تطبیقی
  • کمک نقطه کور
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • دوربین های دید فراگیر
  • سنسور پارک جلو و عقب

لندروور دیفندر P400

در حال حاضر، دو گزینه موتور برای رنج روور SV وجود دارد:

D350: دیزل شش سیلندر ۳٫۰ لیتری توئین توربو با ۲۵۸ کیلووات قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور، با استفاده از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با مصرف سوخت ترکیبی ۷٫۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر.
P530: موتور در حجم ۴٫۴ لیتری توئین توربو V8 بنزینی با ۳۹۰ کیلووات قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور، با استفاده از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با مصرف سوخت ترکیبی ۱۱٫۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر.
رنجروور همچنین یک پیشرانه هیبریدی پلاگین با برد گسترده را ارائه خواهد کرد که دارای یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر بنزینی همراه با یک موتور الکتریکی ۱۰۵ کیلوواتی است که ۳۷۵ کیلووات قدرت و ۱۲۵ کیلومتر برد الکتریکی را ارائه می دهد. در سال ۲۰۲۴ یک رنجروور تمام الکتریکی خواهد بود که بیش از ۵۰۰ کیلومتر برد خواهد داشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید + عکس

mortazavi

معرفی کانسپت داچیا مانیفستو مدل ۲۰۲۲

mortazavi

قوی ترین و مدرن ترین مدل رنجروور اسپرت ۲۰۲۳- ۲۰۲۴

mortazavi

نظر دهید.