مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱ | Land Rover Defender 90

یکی دیگر از مدل خودروهای آفرودی با نام “لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱” به همراه مشخصات فنی لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱ و طراحی کابین و بدنه در سایت اخبار خودرو مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. لندروور دفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱ یکی از مدل خودروهای تولید شده ای است که بیشتر بروی بدنه خودرو تمرکز شده است و از سیستم تعلیق بسیار قدرتمندی نیز برخوردار است. 

معرفی لندررو دفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱ | Land Rover Defender 90

همانطور که گفته برای طراحی بدنه بسیار سبک و مقاوم از آلومینیوم استفاده شده است و در مدل خودرویی که شاید به خاطر وجود سیستم تعلیق پیشرفته دیگر نتوان نام آن را یک شاسی بلند نامید و یک آفرودی به تمام معناست. موتور این خودرو با خصوصیات بسیار خوبی بهبود پیدا کرده است و این خودرو از هر جهتی بسیار خاص و دوست داشتنی می باشد.

خودروی ایتالیایی با نام “Estrema Fulminea”

طراحی کابین و بدنه لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱

ان دیفندر ۹۰ جذاب در ظاهر حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و همانطور که در تصاویر نیز مشاهده میکنید خط و خطوط و طراحی های منحصر به فردی که برای آن در نظر گرفته شده است از هر جهتی جلب توجه میکند.

در مورد طراحی کابین داخلی نیز علاوه بر فضای بسیار راحتی که برای راننده و سرنشینان فراهم کرده است امکانات داخلی زیادی نیز دارد. تریم های رنگی و استفاده از قطعات فلزی در اندازه های مختلف برای جاگیری اشیاء، وجود تعداد ۱۵ پورت یو اس بی برای کاربردهای مختلف از دیگر خصوصیات این مدل است.

مطالعه بیشتر  معرفی استون مارتین ونتاج 2021| Aston Martin Vantage F1 Editio

امکانات ایمنی لندرور دفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱

  • ترمز اضطراری
  • سیستم کنترل هوشیاری راننده
  • دستیار حرکت بین خطوط
  • سیستم هوشمند نقطه کور

و همچنین دریافت ۵ ستاره از تست تصادف موسسه NCAP را هم دریافت کرده است.

رنجروور ولار ۲۰۲۱

مشخصات فنی لندروور دیفندر ۹۰ مدل ۲۰۲۱

مانند توضیف هر خودروی تولید شده در سال ۲۰۲۱، این مدل نیز دارای یک موتور با حجم ۳ لیتری ۶ سیلندر است که ۳۹۵ اسب بخار این آفرود جذاب قدرت آن را تامین و نهایت گشتاور آن نیز ۵۵۰ نیوتن متر می باشد.

گیربکس یا (جعبه دنده) در این مدل ۸ سرعته اتوماتیک است که توسط ZF تولید شده است و کیفت آن به حدی بالا می باشد که نیازی به پیشرانه ۸ سیلندری احساس نخواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آپشن های خودروی اسمارت وان ۲۰۲۳ Smart 1

mortazavi

مشخصات خودروی تسلا ۳ ۲۰۲۲ خودروی برقی ایلان ماسک!

mortazavi

مشخصات هیوندای بایون ۲۰۲۲ و تریم های متفاوت + عکس

mortazavi

نظر دهید.