مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

طراحی مجدد دو لندرور دیفندر ۹۰ و استفاده از پیشرانه شورولت کوروت

طراحی مجدد دو لندرور دیفندر 90 و استفاده از پیشرانه شورولت کوروت آخرین پروژه ECD شامل نصب دو دستگاه دیفندر 90 با موتورهای 8 سیلندر 6.2 لیتری جنرال موتورز

طراحی مجدد دو لندرور دیفندر ۹۰ و استفاده از پیشرانه شورولت کوروت

آخرین پروژه ECD شامل نصب دو دستگاه دیفندر ۹۰ با موتورهای ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری جنرال موتورز و بازسازی کابین است. ECD UK متخصص در بازسازی و بازتولید خودروهای جگوار لندرور است. بسیاری از شرکت ها به دنبال بازسازی لندروور دیفندر هستند به خصوص علاقه مند به ارتقاء که ویژه نسخه ۹۰ که به دنبال آن ECD به عنوان متخصص در این امر دو دیفندر ۹۰ جدید را ارائه کرد. دو دوست نزدیک ECD Automotive Design را برای تولید یک لندروور دیفندر ۹۰ سفارش دادند. این دو خودرو از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند و تشخیص آن ها از یکدیگر سخت است اما با ورود به کابین متوجه تفاوت خواهید شد. یکی از این خودروها Project 67 نام دارد و دیگری با نام Project Flamingo شناخته می شود.

هر دو نسخه لندرور دیفندر ۹۰ از رنگ سبز خاصی استفاده کرده اند و سقف مشکی آن کنتراست خوبی ایجاد می کند. رینگ های ۱۶ اینچی مشکی با همان رینگ ها، لاستیک های BF Goodrich، چراغ های LED و … از دیگر نقاط مشترک دو SUV مورد بحث خواهد بود. شباهت هایی در بخش فنی نیز وجود دارد، به طوری که دو دیفندر ۹۰ فوق از موتور ۸ سیلندر LS3 جنرال موتورز و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک برای تولید ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۷۴۷ نیوتن متر گشتاور استفاده می کنند. سیستم تعلیق بادی، ترمزهای EBC و سیستم اگزوز Borela از دیگر ویژگی های این خودروها هستند.

Land Rover Defender V8

در داخل کابین این دو مدل پروجکت ۶۷ غربیلک فرمان خاص شرکت مومو اعمال شده است که روی صندلی های آن چرم مون راک دیده می شود. دو صندلی در قسمت عقب خودرو تعبیه شده است تا مسافران بتوانند لحظات خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشند. بخاری ۱۱۰ ولتی، شارژر هوا و سیستم تهویه هوای عقب نیز از دیگر امکانات ویژه این مدل است.

مطالعه بیشتر  مشخصات و آپشن های نیسان جوک هیبریدی 2022 Nissan Juke Hybrid

طراحی مجدد دو لندرور دیفندر 90 و استفاده از پیشرانه شورولت کوروت آخرین پروژه ECD شامل نصب دو دستگاه دیفندر 90 با موتورهای 8 سیلندر 6.2 لیتری جنرال موتورز

فرمان Nardi Challenge در جلوی میدان دید راننده قرار دارد و مجهز به یک نیمکت در پشت است که هر دو SUV بسته به سلیقه خریدار دارای آپشن های متفاوتی هستند. چیزی که لندروور دیفندر ۹۰ را خاص تر می کند وضعیت خاص آن است. ECD به سایر مشتریان اجازه نمی دهد مشخصات مشابهی را سفارش دهند. چرا که هر محصول این شرکت ویژگی های خاص خود را دارد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی پاگانی هوآیرا رودستر BC

سردبیر

بررسی مشخصات کامیون امپاور BD300 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

جدیدترین خودروهای رنو | شاسی بلند مگان E Tech Electric

mortazavi

نظر دهید.