مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 مدل ۲۰۲۲

لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 مدل ۲۰۲۲ جدیدترین خودروی مسابقه ای کمپانی لامبورگینی می باشد که با نام رسمی  Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO2 (2022) تا سال ۲۰۲۲ وارد مسابقات جهانی خواهد شد. با خبر خودرویی دیگر از سایت ۲۲ شرقی همراه باشید تا به ذکر مشخصات فنی لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 مدل ۲۰۲۲، طراحی کابین و بدنه این خودرو مسابقه ای بپردازیم.

این خودرو در ۴ سال گذشته بود که در مسابقات اتومبیلرانی رونمایی شد و به گفته کمپانی سازنده این مدل، نسخه به روز و آپدیت شده آن در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد که البته باز هم بیشتر کابرد مسابقه ای دارد و قرار است رکوردهای بسیار جدیدی را به ثبت برساند.

 طراحی بدنه لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 مدل ۲۰۲۲

در این مدل خودروی اسپرت، چراغ های LED در قسمت جلویی و عقب، لبه فیبرکربن سپرجلو، ورودی های جدید هوا و یک باله بزرگ از جنس فیبرکرین در قسمت عقب خودرو از تغییرات اساسی این مدل می باشد. این خودرو با فریم درو چراغ های عقب بسیار به مدل لامبورگینی کانتاش شباهت دارد.

گران قیمت ترین خودروها در سال ۲۰۲۱:

بوگاتی La Voiture Noire یا ماشین سیاه 

رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱ 

در برخی قسمت های بدنه این خودرو که قبلا قطعات پلاستیکی بوده با فیبرکربن جایگزین شده است و طراحی و تغییراتی نیز در گلگیرها و سپر جلویی خودرو را هم شامل می شود. اندازه ترمز دیسک در چرخ های جلویی با افزایش ۱۰ واحد نسبت به نسخه قبلی اکنون به ۳۹۰ میلی متر رسیده است.

مشخصات فنی لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 2022

این خودرو نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات فنی زیادی نداشته است و همان پیشرانه ۱۰ سیلندری تنفس طبیعی این خودرو با قدرت گرفتن از ۶۱۲ اسب بخار است که با کمک یک گیربکس یا جعبه دنده ۶ سرعته نیرو را به محور عقب ارسال می کند.

گفته شده که این مدل در مسابقات سوپرتروفئو اروپا سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد و قیمت این خودرو برای خریداران ۳۰۶ هزار دلار است که البته مالکان مدل EVO  می توانند تا سال آینده برای دریافت مدل جدید و آپدیت شده اقدام کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  معرفی محصول مشترک جک و فولکس واگن

مطالب مرتبط

معرفی نسل سوم نیسان نوت

سجاد ناجی

جدیدترین خودروهای جهان | مشخصات کانسپت پولستار O2 2022

mortazavi

معرفی ولوو C40 ریچارج ۲۰۲۲ | Volvo C40 Recharge

mortazavi

نظر دهید.