مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات و قیمت فورتینگ لیتینگ الکتریکی

مشخصات و قیمت فورتینگ لیتینگ الکتریکی دانگ فنگ فورتینگ لیتینگ برادر الکتریکی لاماری ایما به عنوان یک شاسی بلند کامپکت در هفت تیپ با محدوه قیمت 18 تا 33 هزار دلار در چین عرضه شد. در ادامه به مشخصات فنی فورتینگ لیتینگ در کنار طراحی هایی که برای این مدل به کار رفته است خواهیم پرداخت. 

مشخصات و قیمت فورتینگ لیتینگ الکتریکی

دانگ فنگ فورتینگ لیتینگ برادر الکتریکی لاماری ایما به عنوان یک شاسی بلند کامپکت در هفت تیپ با محدوه قیمت ۱۸ تا ۳۳ هزار دلار در چین عرضه شد. در ادامه به مشخصات فنی فورتینگ لیتینگ در کنار طراحی هایی که برای این مدل به کار رفته است خواهیم پرداخت.

دانگ فنگ فورتینگ لیتینگ در یک نسخه بنزینی مدت هاست که در این حضور پررنگی دارد و پلتفرم استفاده شده آن براساس EMA-E و با پیشرانه بی وای دی راهی بازار شده است.

در نمای جلویی خودرو با ظاهری مشابه فورتینگ مواجه هستیم که مطمئنا نسبت به دانگ فنگ فورتیگ دستخوش تغییراتی شده است. نمای جلویی با چراغ های بومرنگ بدون قاب همراه با پروژکتور و چراغ های رو نمایی جذاب به فورتینگ لیتینگ ارائه کرده است.

فورتینگ لیتینگ الکتریکی در رنگ های سفید، سیاه، خاکستری، آبی، سبز و سبز روشن قابل خریداری است. این مدل از نمای عقب خودرو تقاوتی از قسمت عرضی سقف با پایین بدنه خودرو مشاهده می شود که با ترکیب شدن چراغ های بهم چسبیده و اسپویلر یک ظاهر عضلانی خودرو بیشتر به چشم می خورد.

دانگ فنگ T5 ایوو

ترکیب نوار نارنجی در اطراف خودرو نیز به ظاهری اسپرت و جوان پسند این مدل کمک زیادی کرده است. فضای داخلی از طراحی خاکستری مشکی و حاشیه سبز روشن استفاده می کند.

جذاب ترین قسمت نورپردازی فورتینگ به موتور این خودرو برمی گردد که توسط BYD ارائه شده است. تمامی مدل های دانگ فنگ فوردینگ لایتینگ مجهز به موتورهای ۱۵۰ و ۳۴۰ نیوتن متری BYD S هستند.

مطالعه بیشتر  مشخصات فنی بی ام و i5 مدل 2024

Dongfeng Forting Lighting در دو بسته باتری موجود است. باتری لیتیوم آهن فسفات دارای ظرفیت ۵۷٫۸ کیلووات ساعت و سه بسته باتری لیتیومی دارای ظرفیت ۸۵٫۹ کیلووات ساعت با برد به ترتیب ۴۳۰ و ۶۳۰ کیلومتر است. همچنین آمارها نشان دهنده آن است که شتاب ۰٫۹ کیلومتر را در ۷٫۹ ثانیه طی می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدل خودروهای بنتلی | کانورتیبل بنتلی کنتیننتال GT اسپید ۲۰۲۲

mortazavi

خودروهای جدید بنز | مرسدس EQS53 AMG مدل ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی بهمن فیدلیتی

mortazavi

نظر دهید.