مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

فولکس واگن گلف R استیشن با قابلیت رانندگی دریفت!

فولکس واگن گلف R استیشن ۲۰۲۲ یکی از محصولات جدید کمپانی فولکس واگن است که امکانات و قابلیت های بسیار خوبی به این مدل اضافه شده است که میتوان به نوع رانندگی دریفت در این مدل اشاره کرد. در ادامه به ذکر مشخصات فنی فولکس واگن گلف R استیشن ۲۰۲۲،  پیشرانه، اسب بخار و گشتاور  و نوع طراحی کابین و بدنه این مدل از خودروهای ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

معرفی فولکس واگن گلف R استیشن ۲۰۲۲

این خودرو همچنین با نام گلف R هم شناخته شده است و موضوع دیگر اینکه این خودرو تنها در بازارهای اروپا وارد خواهد شد و به آمریکا و کانادا عرضه نمی شود. این نوع خودروها در بازار اروپا دارای محبوبیت بسیار بالایی هستند و مدل خودروهای این چنین بسیار تولید می شود.

مشخصات فنی گلف R استیشن ۲۰۲۲

این خودرو مانند نسخه هاچ بک خود دارای مشخصات فنی با یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ است که ۴ سیلندر داشته و قادر است با کمک ۳۱۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر حرکت کند. انتقال قدرت در این مدل از یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته به همه چرخ ها منتقل می شود.

 

 

شتاب گیری این مدل در مدت زمان ۴٫۹ ثانیه از حالت ثابت تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت انجام می شود. شتاب گیری این مدل نسبت به مدل هاچ بک نزدیک به ۰٫۲ ثانیه کمتر است که البته به خاطر ابعاد بزرگتری این خودرو است. بیشترین سرعت در این مدل ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت است اما اگر پکیج R پرفورمنس این مدل خریداری شود در غیر این صورت سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. رینگ هایی با سایز ۱۹ اینچی بسیار مناسب و در خور این مدل انتخاب شده است که در کنار آن می توان به دو صورت مختلف رانندگی کرد؛ دریفت و نوربرگ رینگ، برای داشتن یک نسخه کامل از این مدل خودرو باید پکیج آن را به صورت فول آپشن خریداری کرد.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با پارس معروف مشهدی

طراحی کابین و بدنه فولکس واگن گلف R استیشن ۲۰۲۱

این مدل نسبت به مدل هاچ بک دارای ۳۴۹ میلی متر طول بیشتر است که فضای کابین بیشتری را هم در این خودرو ایجاد کرده است و برای کابین داخلی نیز یک صفحه نمایش برای سیستم سرگرمی و اطلاعات در دسترس است و برای اطلاعات مورد نیاز راننده نیز یک صفحه نمایش دیگری نیز در قسمت جلوآمپر قرار داده شده است.

به زودی بی ام و سری ۲ کروک

نورپردازی کابین داخلی به رنگ آبی انجام شده و برای طرح داشبورد نیز از فیبر کربن استفاده کرده اند. فرمان دیکات با علامت R و صندلی های اسپرت نیز از دیگر امکانات داخل کابین این مدل است.

وزن این خودرو از مدل هاچ بک ۷۹ کیلوگرم بیشتر است و حجم بار ۶۱۱ لیتر است که با خواباندن صندلی ها فضای قابل استفاده به ۱۶۴۲ لیتر می رسد.

 

قابلیت کشش در خودروی گلف R استیشن، ۱۹۰۰ کیلوگرم است. قسمت سیستم تعلیق در این مدل بسیار بهبود یافته و با توزیع وزن مناسب در خودرو تعادل خوبی در خودرو برقرار شده است.

در مورد قیمت گلف R استیشن ۲۰۲۲ هنوز قیمت مشخصی اعلام نشده است و در ماههای آینده به محض ورود و رونمایی قیمت آن برای آلمان، برتانیا و سوئیس اعلام خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی اجمالی (۲۰۲۰) DS9

سردبیر

نقد و بررسی فراری SP38

mortazavi

خودروهای جدید آئودی | مدل رالی و آفرودی آئودی RS Q e-tron Dakar مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.