مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای فولکس واگن پولو ۲۰۲۲

جدیدترین خودروهای فولکس واگن پولو ۲۰۲۲ (Volkswagen Polo)

فولکس واگن پولو ۲۰۲۲ ساخته شده به زودی راهی بازارهای سراسر جهان می شود. Polo با بیش از ۱۸ میلیون دستگاه ساخته شده، یکی از موفق ترین خودروهای جمع و جور جهان است. Polo ممکن است از نظر اندازه کوچک باشد، اما سالها یکی از بزرگترین برندهای فولکس واگن است و مرتباً مدعی است که در بین سه سری پرفروش ترین مدل، جایگاه بالای دارد. اکنون فولکس واگن پولو یک بار دیگر تکامل یافته است. طراحی، فناوری ها و ماتریس مشخصات پرفروش ها به روز رسانی جامعی داشته اند، همانطور که بلافاصله با دیدن جلو و عقب جدید خودرو مشخص می شود. به سپرها و درب صندوق عقب نیز جلوه ای جدید داده شده است، چراغ های جلویی و دسته های چراغ عقب که در حال حاضر به صورت استاندارد به فناوری LED مجهز شده اند. به لطف طراحی جدید نورپردازی، پولو دارای ویژگی خاص کاریزماتیک در روز و شب است. برای اولین بار، امضای چشمگیر شامل یک نوار چراغ LED در امتداد نوار مشبک رادیاتور است که این با چراغهای جلو ماتریس IQ LED (اختیاری بسته به مشخصات)، که برای Polo نیز جدید هستند، همراه است. در این راستا، فولکس واگن جدید از مدل های ID و همچنین Golf و Arteon جدید استفاده می کند. اولین فولکس واگن هایی بودند که دارای یک نوار LED در جلو بودند. فضای داخلی، Polo دارای کابین دیجیتالی است که اکنون به صورت استاندارد نصب شده است، فرمان چند منظوره بازطراحی شده که به طور استاندارد عرضه می شود و سیستم های سرگرمی نسل جدید از جمله واحد کنترل آنلاین (eSIM) و App Connect Wireless (هر دو به مشخصات بستگی دارد)) مشتریانی که از Climatronic در Polo خود استفاده می کنند، اکنون می توانند از تهویه مطبوع خودکار از طریق صفحه لمسی استفاده کنند، همانطور که در مدلهای بزرگتر مانند Tiguan ،Passat و Arteon نیز چنین است.

مطالعه بیشتر  کاملترین مشخصات خودروی جی ام سی سیرا 2022 | GMC Sierra

بررسی مشخصات فولکس واگن پولو ۲۰۲۲

از نظر فنی نیز این مدل چهار درب جمع و جور شباهت های زیادی با فولکس واگن در قسمت های بالاتر دارد. به عنوان مثال: فولکس واگن پولو جدید اولین خودروی در کلاس خود است که با ویژگی اختیاری IQ.DRIVE Travel Assist ارائه می شود. این عملکردها از جمله ACC پیش بینی کننده جدید (کروز کنترل تطبیقی) و Lane Assist را گرد هم می آورد تا یک سیستم کمکی جدید ایجاد کند که تا حدودی ۲۱۰ کیلومتر در ساعت رانندگی تا حدی خودکار را امکان پذیر می کند. در خودروهای مجهز به Travel Travel، فرمان چند منظوره جدید (که به صورت استاندارد عرضه می شود) دارای سطوح حساس به لمس است. این موارد نشان می دهد که هنگام رانندگی IQ.DRIVE، دست راننده در حال لمس فرمان است، بنابراین الزامات سطح ۲ را در مقیاس اتوماسیون رانندگی در اتحادیه اروپا برآورده می کند. علاوه بر این، هر فولکس واگن پولو ۲۰۲۲ (Volkswagen Polo) مجهز به سیستم های مختلف کمکی به صورت استاندارد است مانند: سیستم ترمز اضطراری جلو اتوماتیک، که شامل سیستم ترمز اضطراری شهر و در حال حاضر نیز Lane Assist می شود. نسخه Polo شروع می شود و با Life  Style و R Line ادامه می یابد. این نسخه ها قرار است در بهار امسال عرضه شوند و Polo به عنوان GTI در دسترس خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد، اکنون دارای چراغ های جلوی LED، چراغ عقب LED، فرمان جدید چند منظوره و Lane Assist است. یکی دیگر از موارد اضافی کیسه هوای مرکزی است. این کیسه هوا که در سمت راننده و در قسمت پشتی صندلی عقب قرار دارد، در صورت تصادف به سمت مرکز باز می شود. این مانع از برخورد راننده و سرنشین جلو در هنگام تصادف و در نتیجه صدمه دیدن می شود. یکی دیگر از ویژگی های ایمنی جدید، کمربند است که کمربند ایمنی را در قسمت پایین بدن نیز محکم می کند. علاوه بر این، فولکس واگن اکنون کابین دیجیتال (ابزارهای دیجیتالی با صفحه نمایش ۸٫۰ اینچ) را در تجهیزات اصلی گنجانده است و طیف وسیعی از ویژگی های دیگر که در حال حاضر به صورت استاندارد به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند، سیستم صوتی Composition Media با مانیتور ۶٫۵ اینچی، رابط تلفن همراه بلوتوث و آینه های بیرونی که قابلیت تنظیم دارند.

مطالعه بیشتر  خودروهای جدید 2021 | فولکس واگن قورباغه ای چینی یا اصلی؟!!

مشخصات فنی؛ پیشرانه، سرعت و قدرت فولکس واگن پولو ۲۰۲۲

فولکس واگن در حال راه اندازی آخرین مرحله تکاملی پولو است که عموماً دیفرانسیل جلو است و دارای طیف وسیعی از پنج موتور بنزینی بسیار کارآمد مختلف است. موتورهای بنزینی موجود از تاریخ عرضه ۵۹ کیلو وات (۸۰ اسب بخار)، ۷۰ کیلو وات (۹۵ اسب بخار) و ۸۱ کیلو وات (۱۱۰ اسب بخار) را تولید می کنند. موتور ۷۰ کیلووات با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه اختیاری (DSG) ارائه می شود، در حالی که این موتور برای موتور ۸۱ کیلووات استاندارد است.

علاوه بر این، فولکس واگن پولو ۲۰۲۲ (Volkswagen Polo) بار دیگر به عنوان ۱٫۰ TGI با یک محرک گاز / بنزین تک ظرفیتی در دسترس خواهد بود.. همه موتورهای موجود از زمان عرضه، موتورهای سه سیلندر با تکنولوژی بالا با ظرفیت ۹۹۹ سانتی متر هستند. در ۷۰ کیلووات و بالاتر، آنها مجهز به توربوشارژر هستند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی جگوار F-Pace SVR

سجاد ناجی

لئوپارد ماتو، شاسی بلند با نژاد چینی!

mortazavi

مشخصات ون First Arrival تمام برقی

mortazavi

نظر دهید.