مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای جدید ۲۰۲۱ | فولکس واگن قورباغه ای چینی یا اصلی؟!!

خودروهای جدید ۲۰۲۱ | فولکس واگن قورباغه ای چینی یا اصلی؟!!

غالباً شرکت های خودروسازی چینی متهم به کپی برداری از ویژگی های طراحی در قطعات کوچک و یا بارهای زیاد توسط غول های خودروسازی جهانی شده اند. برخی از محصولات فروش داغ در سراسر جهان اغلب شاهد عرضه شدید در بازار چین بوده اند و این اغلب منجر به دعاوی شدید می شود. جدیدترین آن می تواند خودروی برقی اورا پانک کار باشد که تقریباً از هر زاویه ای می تواند در اولین نگاه با فولکس واگن بیتل اشتباه گرفته شود. اورا نام تجاری متعلق به گریت وال موتورز چین است و اخیراً Punk Cat EV خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش گذاشته است. این خودرو ممکن است دارای چهار در باشد اما بدنه بیرونی آن تقریباً شبیه به طراحی فولکس واگن قورباغه ای است. این که آیا فولکس واگن اقدامی انجام می دهد و آیا این اقدام احتمالاً نتیجه ای خواهد داشت یا نه مشخص نیست. مشاجرات گذشته با ماهیت مشابه به ندرت بازدارنده ای برای خودروسازان محلی چینی بوده است که متهم به طراحی معماری هستند. سال گذشته، فوتون بیگ ژنرال متهم شد که کپی فورد F150 را انجام داده است و این امر در شبکه های اجتماعی مطرح شد. پیش از این، Wey P01 به عنوان کپی دیگری از جدیدترین شاسی بلند فورد برانکو دیده شد که انجام داده است.

خودروهای جدید 2021 | فولکس واگن قورباغه ای چینی یا اصلی؟!! | مشخصات فنی فولکس واگن قورباغه ای چینی | طراحی کابین و بدنه پیشرانه قدرت سرعت

ورود فولکس واگن قورباغه ای چینی به بازار

این خودرو قرار است در انتهای ماه جای میلادی با نام رسمی اورا به بازار وارد شود و توسط شرکت گریت وال ساخته شده است که البته واکنش هایی را هم در پی داشته است. از مشخصات فنی اورا چینی مدل ۲۰۲۱ می توان تنها به نیروی ۴۷٫۸ و ۵۹٫۱ کیلووات ساعت اشاره کرد که بعد از اعلام رسمی جزئیات بیشتری از این مدل را ارائه خواهیم کرد. البته این موضوع را نیز باید ذکر کرد که در ابتدا از زمان جنگ در چین این مدل بازخورد چندانی نداشته است و کمی عجیب به نظر می رسد که با تولید این مدل بتوان نمونه های زیادی را از آن در خیابان ها مشاهده کرد.

مطالعه بیشتر  انواع شاسی بلند چینی | مشخصات هاوال H6S مدل 2021

جدیدترین مدل خودروهای فولکس واگن: فولکس‌واگن آرتئون ۲۰۲۲

طراحی بسیار کپی به اصل این مدل باعث شده تا شرکت آلمانی فولکس در مقابل این کار خودروساز چینی واکنس نشان دهد ولی خوب چینی ها نیز تماما به این واکنش بی اعتنایی کرده و این مدل را به تولید نهایی رساندند.

خودروهای جدید 2021 | فولکس واگن قورباغه ای چینی یا اصلی؟!! | مشخصات فنی فولکس واگن قورباغه ای چینی | طراحی کابین و بدنه پیشرانه قدرت سرعت

برخلاف این که رابطه چینی با آلمانی ها در زمینه تولید خودرو همیشه خوب بوده است و خودروهای آلمانی زیادی به چین فروخته شده است، چنین اتفاقی نیز رخ داده است! منتظر گزارش دیگری از جزئیات بیشتر از این مدل خودرو و امکانات، قدرت، پیشرانه، سرعت و امکانات کابین داخلی باشید!!

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

همراه با شاسی‌بلند جذاب و هیجان‌انگیز آئودی RS Q8

سجاد ناجی

معرفی مشخصات لکسوس IS 500 نسخه F اسپرت

mortazavi

معرفی مرسدس بنز AMG GLE 63 مدل ۲۰۲۱ (برابوس ۸۰۰)

mortazavi

نظر دهید.