مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

فولکس واگن و خودروهای جدید این برند |فولکس واگن آی دی لایف ۲۰۲۱

فولکس واگن و خودروهای جدید این برند | فولکس واگن آی دی لایف ۲۰۲۱

فولکس واگن بار دیگر با استراتژی ACCELERATE تبدیل به تحرک الکتریکی را سرعت می بخشد و تحرک پایدار را برای افراد بیشتری تا سال ۲۰۲۵ قابل دسترسی می کند، دو سال زودتر از برنامه اولیه، فولکس واگن شناسه راه اندازی می کند. مدل خانواده برای بخش خودروهای کوچک هزینه آن تقریباً ۲۰۰۰۰ یورو خواهد بود. خودروی مفهومی ID.LIFE، که در نمایشگاه بین المللی خودرو IAA MOBILITY 2021 در مونیخ ارائه شد، تصویری از ظاهر یک خودرو از این نوع ارائه می دهد. چشم انداز یک ماشین کوچک کاملاً برقی برای محیط شهری در اطراف مردم و تجربیات عمومی متمرکز شده است. این خودروی مفهومی پایداری و دیجیتالی شدن را با استفاده از ID بسیار انعطاف پذیر ترکیب می کند. به عنوان مثال: LIFE می تواند به یک سینمای کوچک یا یک مرکز بازی تبدیل شود یا به سادگی برای استراحت در هوای آزاد استفاده شود. ID.LIFE چشم انداز ما از نسل بعدی تحرکات برقی کاملاً الکتریکی است. این خودروی مفهومی پیش نمایش یک مدل ID در بخش خودروهای کوچک را ارائه می دهد که در سال ۲۰۲۵ با قیمت حدود ۲۰۰۰۰ یورو عرضه خواهیم کرد. این بدان معناست که ما رالف براندستاتر، مدیرعامل برند فولکس واگن، می گوید تحرک الکتریکی برای افراد بیشتری قابل دسترسی است. در ایجاد ID.LIFE، ما به طور مداوم بر نیازهای مشتریان جوان تمرکز کرده ایم. ما معتقدیم که حتی بیشتر از امروز، ماشین آینده در مورد شیوه زندگی و بیان شخصی خواهد بود. مشتری فردا به سادگی آنها می خواهند از فرم A به B برسند؛ آنها بیشتر به تجربیاتی که یک ماشین می تواند ارائه دهد علاقه مند خواهند شد. ID.LIFE پاسخ ما به این موضوع است.

معرفی فولکس واگن آی دی لایف ۲۰۲۱

طراحی آی دی لایف به طرز چشمگیری شفاف، مرتب و با کیفیت است. عناصر تزئینی و افزودن قطعات، مانند هر گونه ترکیب پیچیده ای از مواد، حذف می شوند. تقسیم افقی بین بدنه سطوح شیشه ای و سقف نیز به ظاهر خالص خودرو کمک می کند. سقف جداگانه و متحرک ساخته شده از پارچه محفظه هوا باعث ایجاد هوای باز در ID می شود. LIFE ، در حالی که وزن خودرو را نیز کاهش می دهد. موتور الکتریکی چرخ های جلو را هدایت می کند.

فولکس‌واگن آرتئون ۲۰۲۲

ID.LIFE بر اساس نوع کوچکتر ماتریس برقی مدولار فولکس واگن (MEB) است که به طور خاص برای بخش خودروهای کوچک توسعه یافته است. این اولین بار است که یک خودرو بر اساس MEB دارای چرخ جلو است. ID.LIFE با موتور الکتریکی ۱۷۲ کیلووات (۲۳۴ اسب بخار) خود، در ۶٫۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد، در حالی که باتری ولتاژ بالای آن ۵۷ کیلووات ساعت ، مسافتی تا ۴۰۰ کیلومتر (WLTP) را قادر می سازد.

مطالعه بیشتر  بررسی بی ام و سری 1

توماس اولبریچ، عضو هیئت مدیره مدیریت توسعه فولکس واگن می گوید: ID.LIFE یکبار دیگر ثابت می کند که MEB چقدر منحصر به فرد است. این پلت فرم برای وسایل نقلیه از هر نوع ، از خودروهای کوچک گرفته تا ون ها مناسب است. این مقیاس پذیرترین معماری الکتریکی در صنعت است. ما تازه شروع به استفاده از پتانسیل MEB کرده ایم. عملکرد، ظرفیت شارژ و محدوده با هر مدل جدید و به روز رسانی نرم افزار همچنان بهبود می یابد.

مواد طبیعی و بازیافتی فولکس واگن ID Life مدل ۲۰۲۱

ویژگی پایدار ID.LIFE به ویژه در انتخاب مواد و رنگ آمیزی منعکس می شود. در کت شفاف بدنه، تراشه های چوب به عنوان عامل رنگ آمیزی طبیعی همراه با سخت کننده بر اساس زیست استفاده می شود. نساجی محفظه هوا برای سقف و جلوی جلد از ۱۰۰٪ بطری های PET بازیافت شده ساخته شده است.

خبر خودرو: محصول مشترک جک و فولکس واگن

در نمای داخلی، چوب در داشبورد و اطراف صندلی عقب با ArtVelours Eco برای سطوح صندلی و تزئینات درها ترکیب شده است. روغن بیولوژیکی، لاستیک طبیعی و پوسته برنج (rice husks) تنها برخی از موادی هستند که به عنوان پایه ای برای لاستیک در ID.LIFE عمل می کنند.

فضای داخلی چند منظوره فولکس واگن ای دی لایف ۲۰۲۱

آی دی لایف ۲۰۲۱ یک همراه قابل اعتماد برای تجربه های دیجیتالی انواع مختلف است. به عنوان مثال: می توان آن را در هیچ زمان به سینما یا سالن بازی تبدیل کرد. این خودرو دارای یک کنسول و پروژکتور بازی های ویدئویی و همچنین یک صفحه نمایش پروژکشن است که در صورت نیاز از پانل داشبورد امتداد می یابد. سایر دستگاه ها را می توان در صورت نیاز به منبع تغذیه ۲۳۰ ولت ۱۶ آمپر داخلی متصل کرد. طراحی صندلی نیز بسیار انعطاف پذیر است، مطابق با ایده خودرو به عنوان همراه برای همه شرایط و سبک زندگی. به عنوان مثال: نیمکت صندلی جلو را می توان به طور کامل تا کرد، همانطور که نیمکت صندلی عقب را نیز می توان تا کرد. این امر طیف وسیعی از امکانات مختلف را از صندلی های سینما گرفته تا تختی به طول حدود دو متر تا نسخه ای که حجم چمدان را به حداکثر می رساند، فراهم می کند.

 لوسید ایر مدل ۲۰۲۲

مفهوم خلاقانه عملکرد دیجیتال

دوربین ها و نمایشگر جایگزین آینه های بیرونی و داخلی می شوند. عملکردهای ضروری رانندگی از طریق یک صفحه لمسی روی فرمان شش ضلعی و باز شده کنترل می شود و یک تلفن هوشمند می تواند در سیستم عامل ادغام شود. به عنوان مثال: دستگاه های شخصی اعم از تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی می توانند برای کار با سیستم ناوبری استفاده شوند. موسیقی، فیلم ها و بازی های ذخیره شده در دستگاه را می توان به طور یکپارچه در شناسه استفاده کرد.

استراتژی ACCELERATE روند تحول را سرعت می بخشد

گسترش شناسه ورود خانواده به بخش خودروهای کوچک با قیمت از ۲۰۰۰۰ یورو یک گام کلیدی دیگر برای حرکت کامل برقی است. تا سال ۲۰۳۰ ، فولکس واگن قصد دارد سهم همه مدل های برقی را در کل فروش خودروها در اروپا به ۷۰ درصد و در آمریکای شمالی و چین به حداقل ۵۰ درصد برساند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

جدیدترین خودروهای برقی جهان | اولین نگاه به پورشه ماکان الکتریکی ۲۰۲۴

mortazavi

جدیدترین خودروهای جهان | هامبل وان برقی با سلول های خورشیدی!

mortazavi

معرفی مازراتی ام سی۲۰ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.