مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

فورد پوما Ford Puma EV جدید برای سال ۲۰۲۴ در راه است…

فورد پوما Ford Puma EV جدید برای سال 2024 در راه است. فورد پوما EV جدید المان‌هایی را با مدل های الکترونیکی این برند به اشتراک می‌گذارد. شرکت خودروسازی فورد

فورد پوما Ford Puma EV جدید برای سال ۲۰۲۴ در راه است..

فورد پوما EV جدید المان‌هایی را با مدل های الکترونیکی این برند به اشتراک می‌گذارد. شرکت خودروسازی فورد که قرار است برای سال ۲۰۲۴ از مدل جدید خودروی خود رونمایی کند و البته هنوز صحبتی نیز از مشخصات فنی فورد پوما EV و امکانات کابین داخلی این مدل ارائه نکرده است.

پوما EV آینده فورد در سال ۲۰۲۴ به عنوان کوچکترین مدل این شرکت وارد بازار می شود، پس از اینکه فیستا در سال ۲۰۲۳ از خط تولید خارج شد. پوما تمام الکتریکی بخشی از طرح برقی سازی ‘Model e’ فورد است که شامل دو مدل بزرگتر EV SUV و چهار ون برقی جدید می باشد.

۲۰۲۴ Mustang Dark Horse

طی صحبت هایی که رئیس فورد بریتانیا در مورد این مدل ها صحبت کرده و گفته است: پوما EV بر اساس موفقیت فعلی پوما خواهد بود و تم ها و ویژگی های آن خودرو را ادامه خواهد داد. اسلاتر همچنین گفت که پوما EV بر روی یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی قرار خواهد گرفت و پایه های مشترک با فورد ترانزیت پیک برقی دارد و پلت فرم Global-B پوما بنزینی را حفظ می کند.

فورد قبلاً تصویری از پوما EV منتشر کرده است. مدل برقی با حفظ شکل بدنه کراس اوور منحنی استاندارد، چراغ‌های جلوی بلند و انتهای شیب‌دار عقب، تغییر شکل زیادی نخواهد داشت. با این حال، تغییرات زیادی در خصوص خودروهای برقی وجود خواهد داشت، مانند جلوپنجره جلو بسته برای بهبود کارایی هوا، طراحی جدید چراغ‌های LED و سپر جلوی پایین‌تر که برای این مدل به شکل خاص تری طراحی شده است.

مطالعه بیشتر  ماشین های آکورا جدید | آکورا NSX تایپ S مدل 2022

پوما الکتریکی در کنار خودروهای تجاری الکتریکی آینده فورد در کارخانه فورد کرایووا در رومانی ساخته خواهد شد. سایر شاسی بلندهای الکتریکی جدید این برند یک مدل سایز متوسط ​​و یک کراس اوور اسپورت تر قرار است در کارخانه فورد کلن تولید شوند که به لطف سرمایه گذاری ۱٫۵ میلیارد پوندی به یک مرکز تولید خودروهای برقی تبدیل می شود. برخلاف پوما، این خودروها از معماری الکتریکی MEB فولکس واگن به عنوان بخشی از مشارکت فنی بین دو برند استفاده خواهند کرد.

ماوریک ۲۰۲۳ از فورد

هیچ صحبتی در مورد اندازه باتری پوما الکتریکی وجود ندارد، اما ما انتظار داریم مسافتی بیش از ۲۰۰ مایل داشته باشد که به آن اجازه می دهد با رقبای کراس اوور مانند Kia Soul EV و Peugeot e-2008 رقابت کند. این پیشرانه الکتریکی در کارخانه فورد هیل وود در لیورپول تولید خواهد شد که در دسامبر ۲۰۲۲ سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیون پوندی دریافت کرد.

پوما هشتمین خودروی پرفروش فورد در بریتانیا در سال ۲۰۲۱ بود که به راحتی فیستا را کنار زد. واکسهال کورسا تا حدی به لطف مشتقات الکتریکی Corsa-e به پرفروش‌ترین خودروی بریتانیا تبدیل شد، اگرچه هر گونه پتانسیل برای ایجاد یک رقیب فیستا الکتریکی از بین رفت زیرا فورد اعلام کرد که سوپرمینی نمادین خود را در سال ۲۰۲۳ از بین می‌برد. فورد می‌گوید پوما EV خواهد بود و کوچکترین وسیله نقلیه ای که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای ۲۰۲۱: فراری ۸۱۲، ابرخودرویی همه چیز تمام!

mortazavi

معرفی هیوندا الانترا N مدل ۲۰۲۲

mortazavi

ام‌جی HS

سجاد ناجی

نظر دهید.