مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | فورد جی تی ۲۰۲۲ (Ford GT Heritage Edition)

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | فورد جی تی ۲۰۲۲ (Ford GT Heritage Edition)

در جدیدترین مدل خودروهای ۲۰۲۲ کمپانی خودروسازی فورد به تازگی از مدل جدید خودرویی خود رونمایی کرده است که بسیارمنحصر به فرد است و فورد GT که البته این مدل خودروها بیشتر مناسب مسابقات اتومبیلرانی است. در ادامه همراه باشید با مشخصات فنی فورد جی تی ۲۰۲۲ و طراحی کابین و بدنه تا جزئیات بیشتری از این مدل ارائه دهیم…

بررسی فورد GT مدل ۲۰۲۲

کمپانی خودروسازی فورد در سال های ۱۹۶۴ و ۱۹۶۵ به واسطه تیم شلبی با یک دستگاه فورد جی تی ۴۰ در مسابقات که اولین رقابت این کمپانی بود البته در آن مسابقه در مسابقات ۲۴ ساعته توانست تیم فراری را شکست داد اما مهمترین رویداد این مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا بود که خودروی این کمپانی به پیروزی رسید. پیشنهاد می کنیم فیلم فورد در برابر فراری را ببینید!!!!

اما در حال حاضر فورد نسخه Heritage Edition از مدل جی تی با در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است. برای طراحی بدنه این مدل کاپوت مشکی را می توانید در تصاویر مشاهده کنید. در این مدل فیبرکربن استفاده های زیادی شده است و رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی در تکمیل ظاهر بدنه بسیار تاثیرگذار بوده است. البته به گفته این کمپانی می توان رینگ های ۲۰ اینچی را به عنوان آپشنال نیز سفارش داد. کابین داخلی این مدل نیز فرمان و قسمتی از داشبورد با آلکانترا روکش شده اند.

خودروی لئو کوپه 

رنگ بندی های مختلفی برای این مدل انتخاب شده اند که با عنوان پکیج دیگری از Studio Collection برای مدل GT تدارک دیده است که یک همکاری اشتراکی بین بخش عملکردی فورد و سازنده فورد جی تی Multimatic طراحی شده است.

مطالعه بیشتر  هوندا سیویک تایپ آر 2021

در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تنها ۴۰ دستگاه فورد جی تی همراه با پکیج های استودیو کالکشن تولید می شوند اما در مورد خودروی Heritage Editions  هنوز اعلام نشده که چند دستگاه قرار است تولید شود. این خودروها در سال ۲۰۲۲ تولید نهایی و آماده تحویل هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بررسی مشخصات کوپرا بورن ۲۰۲۲ Cupra Born در جدیدترین معرفی خودروهای سال

mortazavi

ورود شاسی بلند بایک BJ40 و نسخه پلاس آن در زمستان ۱۴۰۰ به ایران!

mortazavi

بررسی مشخصات سانگ یانگ رکستون G4 2021

mortazavi

نظر دهید.