مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خبر خودرو خارجی | فورد ترانزیت ۲۰۲۱ (Ford Transit Nugget)

خبر خودرو خارجی | فورد ترانزیت ۲۰۲۱ (Ford Transit Nugget)

گزارش خبر خودرویی جدید که از این مدل اعلام شده است و برای مدل خودرویی که فورد به تازگی ازآن رونمایی کرده که Nugget نامی است بر اساس یک ون متوسط ​​​​فورد به یک وانت کامپر گفته می شود. این مدل توسط متخصصان معروف Westfalia انجام می شود و از طریق نمایندگی های منتخب فورد با ضمانت کامل سازنده در دسترس است.

معرفی فورد ترانزیت ناگت ۲۰۲۱

به غیر از نام تجاری این محصول، Custom Nugget توضیح ساده ای است. تبدیلات مسافرتی ترانزیت سالهاست که به صورت غیر رسمی انجام می شود، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم خود فورد در حال کار است. با توجه به اینکه جهان اکنون بسیار بیشتر از قبل عاشق کمپینگ و تعطیلات در طبیعت و بیرون از خانه شده است تولید محصولات این چنینی نیز بسیار شگفت انگیز است و بسیار پرطرفدار خواهد بود. به هر حال، این تقریباً رقیب مستقیم فولکس واگن کالیفرنیا است و به دو صورت شاسی کوتاه یا بلند ارائه می شود. هر دو صندلی پنج نفره هستند و چهار بزرگسال می توانند به راحتی در آن قرار بگیرند.، در حالی که آشپزخانه کاملاً کارآمدی دارند. تنها تفاوت واقعی بین این دو این است که نسخه LWB در کنار آشپزخانه دارای یک توالت فرنگی است.

 

 فورد جی تی ۲۰۲۲

مشخصات فنی فورد ترانزیت ناگت ۲۰۲۱

این موتور مجهز به موتور ۲٫۰ لیتری دیزلی با خروجی قدرت و گیربکس اتوماتیک است. اگر دوست دارید درمسیرهای سخت و ناهموار کمپ کنید، توجه داشته باشید که نسخه چهار چرخ متحرک وجود ندارد، که البته در دیگر رقیبان این مدل این امکان وجود دارد. قدرت از طریق ۱۸۲ اسب بخار و ۳۰۶ پوند فوت گشتاور قرار دارد که چرخ های جلو را از طریق جعبه شش سرعته اتوماتیک حرکت می دهد سرعت این مدل به طور دقیق اعلام نشده است.

طراحی کابین Ford Transit Nugget

Nugget فضای آشپزخانه را در قسمت عقب قرار می دهد، از قسمت نشیمن جدا شده است و به خوبی کار می کند و کمی طراحی بیشتری بین دو فضا ایجاد کرده است. یک یخچال ۴۰ لیتری و دو اجاق گاز حلقه ای در آنجا وجود دارد، به همراه سینک ظرفشویی و شیر گرم/سرد. حتی دارای کشوی کارد و چنگال برای مدرنیته بیشتر است. فضای کمد لباس برای یک خانواده چهار نفره برای تعطیلات آخر هفته مناسب است. اما فورد از این نظر بهتر یا بدتر از رقبا نیست! این مدل از سقف دستی برخوردار است  (برخلاف رقبا هیچ سقفی اتوماتیک در دسترس نیست) باز و بسته کردن آن کمی سنگین است اما به کمک اهرم ها می توان تا حدودی این کار رو راحت تر انجام داد. نردبانی که در کنار سینک ظرفشویی قرار گرفته است این امکان را می دهد تا بر روی سقف یک تشک پهن کرده و زیبایی شب های بهاری و تابستانی را به وضوح ببینند.

مطالعه بیشتر  پشت فرمان رنجروور ولار جدید

خبر خودرو خارجی | فورد ترانزیت 2021 (Ford Transit Nugget) | مشخصات فورد ترانزیت ناگت 2021 | طراحی کابین و بدنه | مدل خودروهای جدید

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مرسدس میباخ ۲۰۲۲ Mercedes-Maybach GLS-Class

mortazavi

معرفی مدل میتسوبیشی میراژ جی ۴ ۲۰۲۲ Mitsubishi Mirage G4

mortazavi

هیوندای اینستر ۲۰۲۵ + مشخصات فنی و امکانات

mortazavi

نظر دهید.