مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

فورد اکسپلورر ۲۰۲۱ + تصاویر

با معرفی یکی دیگر از مدل ماشین های ۲۰۲۱ در این مطلب فورد اکسپلورر ۲۰۲۱ به همراه مشخصات فنی فورد اکسپلورر ۲۰۲۱ و طراحی کابین و بدنه فورد اکسپلورر ۲۰۲۱ را در سایت اخبار خودرو ایران و جهان همراه شما هستیم و به ذکر جزئیات این مدل میپردازیم. 

طراحی کابین و بدنه فورد اکسپلورر ۲۰۲۱

این کراس اوور جذاب دارای ابعاد ۵۰۶۳ میلیمتر در طو و در عرض ۲۰۰۴ میلیمتر است که ارتفاع آن نیز به ۱۷۸۲ می رسد و نسبت به مدل های قبلی خود کاملا ارتقا پیدا کرده است و به خوبی بر روی جاده قرار می گیرد.

این خودرو را با یک طراحی بسیار ساده در قسمت جلو در تصاویر می توانید مشاهده کنید که البته این طراحی ساده به نوعی خاص بودن این مدل را نشان میدهد. ضمن اینکه از نمای بغل این خودرو را میتوان با گلگیرهای پلاستیکی و رینگ های ۲۱ اینچی مشاهده کرد که در مجموع یک آفرود همه چیز تمام است.

مرسدس کلاس E 2021

برای طراحی کابین داخلی  صفحه نمایشگر دیجیتال آمپر و صفحه نمایش سرگرمی و اطلاعات در مرکز کنسول قرار گرفته است. البته آپشن کمپانی فورد برای سایز بزرگتر این نمایشگر نیز وجود دارد که می توان مبلغی بیشتر برای آن پرداخت کرد.

از دیگر امکانات داخلی این مدل می توان به سیستم صوتی، سقف مونوروف، وای فای هات اسپات ۴G اشاره کرد که در کنار آن نیز گرمکن صندلیها، تهویه مناسب، گرمکن فرمان از دیگر قابلیت های این فورد جذاب است.

امکانات ایمنی

  •  ورود بدون کلید
  • هشدار خروج از خط
  • دستیار حفظ خودرو بین خطوط
  • هشدار برخورد از جلو
  • کنترل پایداری الکترونیکی
مطالعه بیشتر  بررسی مشخصات اف ام سی 511 از فردا موتور

در مورد خودروهای ۲۰۲۲ بیشتر بدانید: هوندا سیویک

مشخصات فنی فورد اکسپلورر ۲۰۲۱

موتور این خودرو با حجم ۳ لیتری و ۶ سیلندر است که با ۴۰۰ اسب بخار در اختیار راننده قرار می گیرد و نهایت گشتاوری که میتواند تولید کند ۴۱۵ نیوتن متر می باشد. دراین مدل همچنین جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک قرار گرفته است و البته این مدل از سامانه تمام چرخ محرک محروم است و از طرفی قدرت پیشرانه ها به محور جلو انتقال پیدا کرده است.

مصرف سوخت در این مدل در ترددهای شهری برای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی ۱۳٫۳ لیتر، و در ترددهای بزرگراهی برابر با ۹٫۸ لیتر و در صورتی که از مسیر شهری و بزرگراه استفاده شود ۱۱٫۸ لیتر خواهد بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی آئودی E-Tron جی تی

mortazavi

فیس لیفت لکسوس LS

سردبیر

مدل های مختلف فیات | خودروی جدید فیات اف ۵۹۵ آبارث ۲۰۲۲ (Fiat F595 Abarth)

mortazavi

نظر دهید.