مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

فراری ۲۹۶ GT3 مدل ۲۰۲۳ در خودروهای مسابقه ای جدید

فراری 296 GT3 مدل 2023 در خودروهای مسابقه ای جدید فراری 296 GT3 نشان دهنده آینده یک مدل قدرتمند برای حضور در مسابقات GT است...

فراری ۲۹۶ GT3 مدل ۲۰۲۳ در خودروهای مسابقه ای جدید

فراری ۲۹۶ GT3 نشان دهنده آینده یک مدل قدرتمند برای حضور در مسابقات GT است، این مدل دارای فناوری های به روز و نوآوری های جدیدی است که در ارتباط با مشتریان گرفته شده است و بیشترین انتقال قدرت را فراهم میکند. در خودروی مسابقه ای فراری جی تی ۳ ۲۹۶ همراه با موتور یک توربوشارژ ۱۲۰ درجه با ۶ سیلندر قرار داده شده است که تمامی زوایا و طراحی این مدل با هوشمندی بسیار بالا و دقت زیادی انجام شده است.

فراری 296 GT3 مدل 2023 در خودروهای مسابقه ای جدید فراری 296 GT3 نشان دهنده آینده یک مدل قدرتمند برای حضور در مسابقات GT است...

فراری همانطور که گفته شد، قصد دارد که از یک موتور شش سیلندر استفاده کند و گفته شده اگر با قوانین فنی GTB 296 مطابقت لازم را نداشته باشد؛ برای موتور احتراق V6 296 gt3 نیز یک پیکربندی ۱۲۰ درجه را اعمال خواهد کرد. تمامی این موارد به این خاطر است که بتواند از نظر فشردگی، مرکز ثقل کمتر و کاهش جرم کمک کند و در نهایت قدرت و عملکرد بالایی را در جاده ها داشته باشد.

فراری پورتوفینو ام ۲۰۲۱

فراری 296 GT3 مدل 2023 در خودروهای مسابقه ای جدید فراری 296 GT3 نشان دهنده آینده یک مدل قدرتمند برای حضور در مسابقات GT است...خودروی مسابقه ای فراری GT3 296 نیز با طراحی مهندسی فوق العاده قوی ساخته شده است و در کلاس های Pro قرار میگیرد که در آن پیروزی هدف نهایی است و قصد دارد در پیست های مسابقه ای بسیار جذاب تر از قبل بدرخشد. در ابتدا ایده اصلی این پروژه در سال ۲۰۲۰ قدرت گرفت و با اولین شبیه سازی CFD طراحی شد که تست های اولیه آن نیز در محل انجام شد تا بتواند از آزمایشات آیرودینامیکی، تنظیم صندلی و تست موتور برنده بیرون بیاید! این خودرو همچنین در تست استقامت توانست نمره خوبی را به دست آورد که در سال ۲۰۲۲ توانست مسافت نسبتا طولانی را به دست آورد و چالش های سخت را به خوبی هندل کند. کانسپت جدیدی از پینین فارینا تولید شده است که در نمونه اولیه خود دارای امکانات بسیار زیادی است، پیشنهاد میکنیم خودروهای مفهومی نسل جدید را مطالعه ای داشته باشید.

از جمله مشخصات فنی فراری GT3 296 می توان به موتور V 120 درجه اشاره کرد که در هر سینلندر ۴ سوپاپ قرار گرفته است و با قدرت ۶۰۰ اسب بخار در ۷۲۵۰ دور در دقیقه می تواند به خوبی عملکرد خود را نشان دهد. حداکثر گشتاوری که برای این مدل در نظر گرفته شده تعداد ۷۱۰ نیوتن متر در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است و انتقال قدرت خود را با استفاده از یک گیربکس ۶ سرعته دستی فراهم میکند.

مطالعه بیشتر  سیان قدرتمندترین لامبورگینی تاریخ

از نظر ابعادی این مدل با حداکثر ۲۰۵۰ میلیمتر در عرض و با فاصله بین دو محور در اندازه ۲۶۶۰ طراحی شده است که وزن کلی آن با احتساب بدون سوخت و بدون راننده به ۱۲۵۰ کیلوگرم می رسد.

فراری 296 GT3 مدل 2023 در خودروهای مسابقه ای جدید فراری 296 GT3 نشان دهنده آینده یک مدل قدرتمند برای حضور در مسابقات GT است...

مهندسان طراحی این مدل از فراری توانسته‌اند با کاهش حساسیت‌های ارتفاع سواری با هدف بهبود هندلینگ و رانندگی، یک پیکربندی آیرودینامیکی را به طور قابل توجهی بهبود ببخشندکه باعث می شود چسبندگی و هندلینگ خودرو بسیار بهتر از مدل های قبلی شوند و این برای رانندگی در پیست ها نیز بسیار موردنیاز بوده است. کم کردن حساسیت خودرو به نیروهای تولید شده توسط آیرودینامیک، برای ایجاد کردن یک تعادل فوق العاده از قابلیت رانندگی و اطمینان رانندگان بوده است، لازم به ذکر است که در این مدل طراحی بخش اسپلیتر جلو تا عقب و همچنین دیفیوزرها دارای طراحی سه بعدی هستند تا با این طراحی ظریف و دقیق بتواند میزان کشش را افزایش دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

بررسی مشخصات فنی هایما ۷X و امکانات کابین داخلی

mortazavi

مینی ون کارنیوال با استایلی مدرن !

سجاد ناجی

نظر دهید.