مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

کانسپت فراری ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۲

کانسپت فراری ویژن گرن توریسمو 2022 فراری ویژن گرن توریسمو یک خودروی تک سرنشین، اولین خودروی مفهومی فراری است که به طور خاص برای دنیای ورزش موتور مجازی

کانسپت فراری ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۲ Ferrari Vision Gran Turismo Concept 

فراری ویژن گرن توریسمو یک خودروی تک سرنشین، اولین خودروی مفهومی فراری است که به طور خاص برای دنیای ورزش موتور مجازی ( virtual motor sport world) ساخته شده است. طراحی این خودرو ریشه محکمی در سنت مسابقه‌ای بی‌نظیر مارانلو دارد و عدد ۷۵ در کناره‌های آن نشان‌دهنده آن است. عرضه فراری ویژن گرن توریسمو در واقع جشن های هفتاد و پنجمین سالگرد زمانی که اولین خودروی مسابقه ای این برند، ۱۲۵ S، از دروازه های کارخانه نمادین در سال ۱۹۴۷ خارج شد، به پایان رسید.

طراحی فراری ویژن گرن توریسمو توسط فراری سنترو استایل به سرپرستی فلاویو مانزونی نوشته شده است و مستقیماً از نمونه‌های اولیه ورزشی فراری دهه ۱۹۶۰ و ۷۰ افسانه‌ای الهام گرفته شده است که در مسابقات استقامتی مانند ۲۴ ساعت لمانز از موفقیت بزرگی برخوردار بودند.

فراری ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۲ از همان معماری موتور ۱۲۰ درجه ۳ لیتری توربو V6 استفاده می کند که در ۲۹۶ GTB، ۲۹۶ GTS و ۲۹۶ GT3 و ۴۹۹P لمانز به ​​کار گرفته شده است. در این پیکربندی خاص، موتور به گونه‌ای تنظیم شده است که ۱۰۳۰ cv عظیم در ۹۰۰۰ دور در دقیقه، با ۲۴۰ کیلووات (۳۲۶ cv) اضافی از سه موتور الکتریکی، یکی در محور عقب و دیگری در هر یک از چرخ‌های جلو، تنظیم شده است. فراری با Gran Turismo کار کرد تا اطمینان حاصل کند که صدای موتور هیجان‌انگیز این پیشرانه نوآورانه به طور خاص بازتولید می‌شود.

کانسپت فراری ویژن گرن توریسمو 2022 فراری ویژن گرن توریسمو یک خودروی تک سرنشین، اولین خودروی مفهومی فراری است که به طور خاص برای دنیای ورزش موتور مجازی

بدنه فراری Vision Gran Turismo به نظر می رسد که بر روی بدنه صاف و فیبر کربنی است که تمام اجزای فنی خودرو را در خود جای داده است. شاسی برای تاکید بر دینامیک جانبی خودرو در هندلینگ در محدوده طراحی شده است. طرح پیشرانه تعادل بهینه وزن جلو و عقب و مرکز ثقل بسیار پایین را به نفع AWD تضمین می کند. سیستم تعلیق الاستو حرکتی حول ویژگی‌های عملکردی لاستیک‌های مورد استفاده در Gran Turismo همراه با تعادل آیرودینامیکی خودرو ایجاد شده است.

فراری Purosangue ۲۰۲۳

این خودرو همچنین دارای فناوری هیبریدی است که از تخصص منحصربه‌فرد در تقویت الکتریکی و استراتژی‌های بازیابی انرژی که فراری در فرمول ۱ توسعه داده است، بهره می‌برد. تعادل مداوم وضعیت شارژ باتری به راننده این امکان را می‌دهد تا از نیروی ترکیبی موجود از ICE استفاده کامل کند. و موتورهای الکتریکی، به طوری که حداکثر عملکرد هم در دورهای مقدماتی و هم در دورهای مسابقه متوالی در دسترس است.

فراری ویژن گرن توریسمو که در فینال جهانی گرن توریسمو در مونت کارلو رونمایی شد، از ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ در دسترس همه کاربران GT7 قرار خواهد گرفت. در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲، مطالعه طراحی در مقیاس کامل اولین نمایش عمومی خود را خواهد داشت. در موزه فراری در مارانلو، جایی که تا مارس ۲۰۲۳ در کنار نمایشگاه فعلی اختصاص داده شده به مدل های منحصر به فرد این مارک به نمایش گذاشته می شود.

مطالعه بیشتر  مشخصات سانگ یانگ رکستون ۲۰۲۱

کانسپت فراری ویژن گرن توریسمو 2022 فراری ویژن گرن توریسمو یک خودروی تک سرنشین، اولین خودروی مفهومی فراری است که به طور خاص برای دنیای ورزش موتور مجازی

FERRARI VISION GRAN TURISMO همراه با مشخصات فنی

  • نوع موتور: V6 120 درجه، توربو دوقلو، تمام چرخ متحرک
  • حجم کل: ۳۰۰۰ سی سی
  • حداکثر توان خروجی ICE: 1030 cv 9000 rpm
  • حداکثر گشتاور ICE: 900 نیوتن متر در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر قدرت خروجی سیستم هیبریدی: ۲۴۰ کیلو وات (۳۲۶ cv)
  • وزن خشک: ۱۲۵۰ کیلوگرم
  • توزیع وزن: ۴۳٫۵% جلو / ۵۶٫۵% عقب
  • گیربکس F1 دو کلاچه هشت سرعته
  • حداکثر سرعت:  ۳۵۰ کیلومتر در ساعت
  • ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت:  ۲٫۰ ثانیه
  • ۰-۲۰۰ کیلومتر در ساعت:  ۵٫۰ ثانیه
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ماشین های آکورا جدید | آکورا NSX تایپ S مدل ۲۰۲۲

mortazavi

مشخصات لینکلن ناتیلوس ۲۰۲۲ همراه با تصاویر جذاب خودرو

mortazavi

معرفی هنسی ونوم F5، هایپرکار خیابانی!

mortazavi

نظر دهید.