مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

شورولت کوروت کانورتیبل ۲۰۲۱

شورولت کوروت کانورتیبل ۲۰۲۱ با مدل کوپه خود تفاوت چندانی ندارد و البته یک خودروی بسیار عالی برای رانندگی با فرمان پذیری بسیار  فوق العاده ست که از کابین و طراحی در این مدل هم  نمی توان گذشت و طراحی کابین منحصر به فردی دارد. قیمت خودروی شورولت کوروت کانورتیبل ۲۰۲۱ ۶۷٫۴۹۵ دلار است و با مدل کوپه نزدیک به ۷۵۰۰ دلار اختلاف دارد که گران تر است.

فوق العاده بودن نسل هشتم از شورولت کوروت بارها ثابت شده است و کوروت اولین خودروی موتور وسط از برند آمریکایی است. این خودرو با امکانات بسیار لوکس خود بازهم قیمت بسیار مناسبی دارد و برای روزهای بهاری و عصرهایی دلپذیر مناسب رانندگی است.

از نظر فنی این خودرو یک کروک با سقف جمع شونده به شمار می رود و در مدل معمولی حتی برداشتن سقف به صورت دستی نیز انجام می شود که این پنل سقفی قسمتی از صندوق عقب را به خود اختصاص می دهد. اما در مدل شورولت کوروت کانورتیبل ۲۰۲۱ این مشکلات تا حد زیادی حل شده اند.

در این مدل جدید یک دکمه در سمت راننده قرار داده شده و در بالای موتور قرار گرفته است که باعث می شود فضای صندوق عقب نیز اشغال نشود.

طراحی کابین و مشخصات ظاهری شورولت کوروت کانورتیبل ۲۰۲۱

این مدل با چراغ های جلوی نوک تیز، خطوط بر روی کاپوت بسیار ظاهری خشن و جذاب به خودرو بخشیده است. خطوط کنار بدنه و ورودی های قلاب شکل به این خاطر است که هوا به موتور وسط کوروت انتقال پیداکند و در مدت زمان ۱۶ ثانیه و سرعت ۴۸ کیلومتر سقف این مدل جمع می شود و در مدت کوتاهی به یک خودروی کروک تبدیل می شود.

مطالعه بیشتر  خودروی بنتلی فلایینگ اسپور 2020

طراحی داخلی آن به این صورت است که دو صندلی از نوع GT2 و داشبورد و درب ها با چرم سفارشی تزئین شده اند که علاوه برآن فضای داخلی خودرو بسیار نرم و راحت است.

فضای یکدست پشت خودرو به دو قسمت کلاستروفوبیک تقسیم شده است و ردیف دکمه های میانی در این مدل هم حفظ شده اند که بدون سقف نیز میزان دید عقب و کناری خودرو بسیار کم شده است.

وجود یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات قرار گرفته است و کیلومتر شمار دیجیتال ۱۲ اینچی در این مدل، پشت فرمان قرار داد و میزان سرعت و مصرف سوخت را نشان می دهد. همچنین در زمان مسابقات و رانندگی بر روی پیست هم می توان میزان نیروی جی ودما را هم از روی همین کیلومتر شمار مشاهده کرد.

مشخصات فنی شورولت کوروت کانورتیبل ۲۰۲۱

موتوذ ۶٫۲ لیتری v8 در پشت صندلی ها قرار گرفته است که ۴۹۵ اسب بخار نیرو تولید می کند و مدت زمان رسیدن به نهایت سرعت در ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است که البته در این مدل با اضافه شدن سقف متحرک وزن خودرو کمی اضافه شده است اما همچنان شتاب بسیار بالایی دارد.

جعبه دنده ۸ سرعته دو کلاچه نیز تعادل و راحتی بسیار خوبی را در این مدل فراهم کرده است و با وجود سقف متحرک از پویایی این مدل کم نشده است. خوش دست بودن فرمان در این خودرو به دلیل همان نیمه دایره نیمه مربعی است که باعث می شود کنترل چرخ ها به راحتی انجام شود.

مطالعه بیشتر  ولوو V60 و ولوو کراس کانتری 2023 وِیژگی های خودرو + عکس ها

جزئیات جالب و خواندنی، نقد و بررسی خودروها و دانستنی های مفید به همراه مقالات فنی در سایت ۲۲ شرقی انتشار داده می شود که می توانید مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مرسدس‌بنز CLA 250

سجاد ناجی

انواع تویوتا شاسی بلند | تویوتا سکویا ۲۰۲۳ مشخصات فنی + امکانات ایمنی

mortazavi

مشخصات آمیکو آسنا همراه با قیمت و زمان عرضه

mortazavi

نظر دهید.