مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروها، شورلت کوروت ZR1 مدل ۲۰۲۱ (Chevrolet Corvette ZR1)

قبلا گفته شده بود که ممکن است تولید شورلت کوروت در مدل های جدیدتر متوقف شود که حواشی بسیار زیادی وجود داشت، اما این کمپانی در جدیدترین اقدامات خود به تازگی از شورلت کوروت ZR1 مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرده است. در ادامه اخبار خودرو سایت ۲۲ شرقی به ذکر جزئیات مشخصات فنی و طراحی این مدل خواهیم پرداخت…

معرفی شورلت کوروت ZR1 مدل ۲۰۲۱

آغاز به تولید کوروت در مدل جدید یعنی سال ۲۰۲۱ از ماه دسامبر ۲۰۲۰ شروع شده بود که آپدیت این مدل کمی طولانی شد و عنوان شد با مشکلاتی روبه رو بوده است. هم اکنون مدل های جدید کوروت با سیستم تعلیق مگنتیک راید کنترل سفارشی در دسترس است که که البته این برای پکیج پرفورمنس Z51 می باشد و به فناوری جدید سیستم پلی نیز مجهز شده است.

لامبورگینی اونتادور LP780 مدل ۲۰۲۲

مشکلاتی که دامن گیر این مدل شده بود کمبود برخی قطعات برای تولید نهایی این مدل بود که اکنون حل شده است. از نظر فنی این مدل تغییرات بسیار زیادی نداشته و با پیشرانه قدرتمند مدل های پیشین با جزئیات تفاوتی به بازار وارد شده است.

شورلت کروت ZR1 مدل 2021 | مشخصات فنی شورلت کروت ZR1 مدل 2021 | پیشرانه، قدرت و سرعت | کابین داخلی و طراحی بدنه | اخبار خودرو 2021 | ماشین های جدید 2021 

مشخصات فنی، پیشرانه، قدرت و سرعت | طراحی بدنه شورلت کوروت ZR1 مدل ۲۰۲۱

مدل خودروی شورلت کوروت ZR1 به همراه یک موتور ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندری به بازار وارد شد که قدرت خود را با کمک ۶۳۸ اسب بخار تامین می کند که البته به کمک یک سوپرشارژر می باشد و ضمن اینکه انتقال قدرت را از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می کند. طراحی بدنه کوروت ZR1 مدل ۲۰۲۱ از آلومینیوم می باشد و برای اینکه خودرو کاهش وزن بیشتری را تجربه کند از فیبرکربن برای سقف و کاپوت و برخی قسمت های دیگر استفاده شده است. شتاب گیری در این مدل در مدت زمان ۳٫۳ ثانیه از حالت ثابت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد که نهایت سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

مطالعه بیشتر  لامبورگینی اونتادور LP780 مدل 2022

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی هیوندا i10 نسخه N-LINE

سردبیر

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲

mortazavi

سوپراسپرت شورولت کوروت C8

mortazavi

نظر دهید.