مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

سیتروئن C3 فیس لیفت در انگلیس !!

سیتروئن C3 فیس لیفت در انگلیس !!

سیتروئن C3 فیس لیفت در انگلیس !! | طراحی ظاهری سیتروئن c3 | مشخصات فنی سیتروئن c3

اوضاع کلاس خودروهای سوپرمینی به سرعت در حال تغییر است. به حدی این تغییرات سریع رخ می‌دهد که سیتروئن C3 تست شده درست یک ماه پس از عرضه در نمایندگی‌های بریتانیا به‌روز شده است!

 

سیتروئن C3 جدید که ما آن را بررسی کرده‌ایم از نمای جلوی بهبود یافته و دارای چراغ‌های LED استاندارد و همچنین تریم و رنگ‌های جدید سود می‌برد.

همچنین پیشرانه‌های بنزینی کم‌مصرف‌تری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب پیشرانه ۱.۲ لیتری مدل تست شده جای خود را به نمونه‌ای با باتری و آلترناتور جدید داده و میزان آلایندگی دی‌اکسید کربن آن با کاهش ۶ واحدی به ۱۲۴ گرم در هر کیلومتر رسیده که این امر روی مالیات پرداختی مالکان تأثیر مثبتی گذاشته است.

 

ظاهر بامزه و تا حدی حبابی شکل C3 شبیه هیچ رقیب دیگری نیست و نمایندگی‌های سیتروئن نیز با پیشنهادهای لیزینگ خوب به استقبال مشتریان می‌روند.

هم‌اکنون می‌توان مدل فول فلیر پلاس را با اقساط ماهانه ۱۶۰ پوند و پیش‌پرداخت ۶۶۰ پوندی و به مدت ۴ سال لیزینگ کرد.

قطعاً چنین پیشنهادهایی جذابیت‌های خاص خود را دارند اما C3 به روش‌های دیگر هم خودرویی جذاب است.

 

استایل تا حدی عجیب خودرو دارای ایربامپ هایی در بدنه و بخش‌های پایینی درب‌هاست و همچنین این خودرو با حداکثر ۹۷ ترکیب رنگی متفاوت قابل سفارش است.

اگرچه پلاستیک‌های سخت در بدنه باب میل همه نیست اما طراحی داخلی C3 هوشمندانه انجام شده و از تریم جدیدی در مدل فلیر پلاس سود می‌برد.

 

مطالعه بیشتر  بررسی مشخصات و امکانات مورگان سوپر 3 مدل 2023

پکیج آپشن های این خودرو شامل صندلی‌های راحت و پیشرفته است هرچند این صندلی‌ها در مدل فلیر پلاس به‌صورت استاندارد وجود دارند.

 

ما فراموش نکرده‌ایم که مدل قبلی C3 روی راحتی سواری تمرکز داشته است. همین موضوع درباره سیستم تعلیق صدق می‌کند. سواری خودرو خیلی نرم نیست اما به اندازه رقبا هم سفت نبوده و دست‌اندازها را به خوبی رد می‌کند.

سیتروئن C3 فیس لیفت در انگلیس !!
سیتروئن C3 فیس لیفت در انگلیس !!

نقطه مقابل این است که سیتروئن C3 به اندازه خودرویی همچون فورد فیستا پیچ‌ها را خوب طی نمی‌کند و خب این موضوع با توجه به سواری نرمش قابل توجیه است.

 

در زمان شتاب گیری صدای پیشرانه به گوش خواهد رسید پیشرانه‌ای که کند بوده اما اکثر اوقات بی‌صدا و آرام است.

 

اما فاکتور مهم‌تر برای خریداران سوپرمینی ها فضای کابین و بار است.

رانندگان این خودرو فضای بیشتری نسبت به رقبا خواهند داشت و فضای سر نیز زیاد است. فضای بخش عقب کابین هم خوب بوده و محفظه بار ۳۰۰ لیتری نیز پاسخگوی اکثر نیازها می‌باشد.

 

از نظر تکنولوژی نیز کمبودی حس نمی‌شود و تجهیزات ایمنی زیادی نیز وجود دارد. C3 به صفحه لمسی ۷ اینچی به همراه اپل کارپلی و اندروید اتوی استاندارد مجهز بوده هرچند این سیستم جزو بهترین‌ها نیست و حتی برای تنظیم دمای سیستم تهویه مطبوع باید از منوهای صفحه‌نمایش استفاده کنید.

 

در زمان انتخاب سیتروئن C3 باید مطمئن شد که جدیدترین نسخه این خودرو را به دست می‌آورید تا در این صورت از بهبودهای رخ داده در زمینه تکنولوژی و پیشرانه‌ها سود ببرید. این خودرو یک سوپرمینی خوب با قیمتی مناسب است.

ما تمرکز سیتروئن روی راحتی و همچنین ظاهر متفاوت آن را دوست داریم. C3 همچنین فضای کابین زیادی داشته و اگرچه از نظر کیفیت کابین یا هیجان رانندگی بهترین در کلاس خود نیست اما هنوز هم می‌توان آن را به عنوان گزینه‌ای قابل‌اعتنا در نظر گرفت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدل وانت های خارجی یا پیکاپ های جدید نیسان با نام “ناوارا ۲۰۲۱”

mortazavi

ورود شاسی بلند بایک BJ40 و نسخه پلاس آن در زمستان ۱۴۰۰ به ایران!

mortazavi

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.