مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۳: سیتروئن دی اس ۹ | ۲۰۲۳ Citroen DS9 Crossback

همیشه خودروهای فرانسوی را در ابعاد کوچک دیده ایم اما این بار این کمپانی از برند جدید خود رونمایی کرده است و سیتروئن دی اس ۹ مدل ۲۰۲۳ را وارد بازار خواهد کرد. مشخصات فنی سیتروئن دی اس ۹ مدل ۲۰۲۳ به همراه طراحی کابین و بدنه در ادامه ذکر خواهد شد.

معرفی خودروی جدیدسال ۲۰۲۳ با نام سیتروئن دی اس ۹

خودروی کراس بک سیتروئن DS 9 که از کوپه اسپرت و کراس اوور الگوبرداری شده است و قرار است در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود که به احتمال زیاد با فروش خوبی رو به رو خواهد شد، چرا که این کمپانی فرانسوی همیشه محصولاتی لوکسی را روانه بازار کرده است.

طراحی کابین و بدنه سیتروئن DS9 مدل ۲۰۲۳

این خودروساز خارجی برای ساخت این مدل از پلتفرم الکتریکی eVMP استفاده کرده است. چرخ های این مدل در سایز ۲۳ اینچی انتخاب شده است و با طراحی جلو و عقب این خودرو به نظر می رسد که یک مدل همه چیز تمام است! البته موضوع بسیار مهم در مورد تصاویر این مدل این است که از نسخه مفهومی Aero Lounge گرفته شده و به طور فرضی این مدل پیش بینی می شود!

خودروهای ۲۰۲۱: مرسدس میباخ کلاس S مدل۲۰۲۱

اما آیا این مدل می تواند با رقبایی مانند: بی ام و ایکس ۶، لکسوس RX، مرسدس GLE کوپه در یک رده قرار بگیرد و آنقدر کامل خواهد بود که خریدار را مجاب کند تا با پرداخت هزینه بالا این مدل را انتخاب کند!؟؟

سیتروئن دی اس 9 مدل 2023 | مشخصات فنی سیتروئن دی اس 9 مدل 2023 | طراحی کابین و بدنه | معرفی خودروهای جدید سال 2022 و 2023 در 22 شرقی

محصول جدید بی ام و: معرفی بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲ + عکس (BMW i4)

مطالعه بیشتر  رونمایی از رنو 5 الکتریکی

مشخصات فنی سیتروئن دی اس ۹ مدل ۲۰۲۳

همانطور که گفته شد استفاده از پلتفرم eVMP برای مدل خودروی این چنینی و با این ابعاد استفاده شده است که احتمال می رود با ۳۳۵ اسب بخار بتواند قدرت خود را تامین کند و البته لازم به ذکر است که این مدل در نسخه هیبریدی – الکتریکی ارائه خواهد شد و طبیعتا باتری ۶۰ تا ۱۰۰ کیلووات ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته می شود، شعاع حرکت برای این پکیج بین ۴۰۰ تا ۶۵۰ کیلومتر است و البته براساس فاصله بین محوری (۳متر) که این مدل دارد قاعدتا شعال حرکتی بالایی نیز از آن انتظار می رود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

تجربه رانندگی با اشکودا ساپرب iV جدید

سجاد ناجی

خودروی هیوندای کنا الکتریکی، معرفی و مشخصات

mortazavi

معرفی رنو تلیسمان ۲۰۲۰

Sajjad Amanian

نظر دهید.