مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

سوبارو کراس ترک ۲۰۲۳ Subaru Crosstrek

سوبارو کراس ترک 2023 Subaru Crosstrek مشخصات فنی سوبارو کراس ترک 2023 را با دیگر جزئیات و آپشن های این مدل ارائه خواهیم کرد.

سوبارو کراس ترک ۲۰۲۳ Subaru Crosstrek

برخلاف ظاهر سوبارو کراس ترک ۲۰۲۳ این خودرو بسیار راحت نقش یک SUV را هم بازی می کند اما این مدل نمی تواند با جیپ رانگلر یا فورد برانکو مقایسه شود. کراس‌ترک بر اساس هاچ‌بک ایمپرزا ساخته شده است و مانند سایر سوباروها به غیر از خودروی اسپورت BRZ، با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد عرضه می‌شود. سیستم تعلیق آن فاصله کافی از سطح زمین را برای تردد در مسیرهای خاکی یا حتی مسیرهای پر فراز و نشیب عملکرد نسبتا خوبی دارد اما متأسفانه، موتور پایه ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر قدرت بسیار زیادی را از خود نشان نمی دهد. به‌ویژه زمانی که به گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) متصل می‌شود. ضمن اینکه گیربکس دستی شش سرعته استاندارد است. در ادامه مشخصات فنی سوبارو کراس ترک ۲۰۲۳ را با دیگر جزئیات و آپشن های این مدل ارائه خواهیم کرد.

سوبارو کراس ترک 2023 Subaru Crosstrek مشخصات فنی سوبارو کراس ترک 2023 را با دیگر جزئیات و آپشن های این مدل ارائه خواهیم کرد.

سوبارو سولترا ۲۰۲۳

برای مدل سال ۲۰۲۳ تغییرات این خودرو به این شکل است که این یک مدل Special Edition برای سال ۲۰۲۳ است که به خانواده Crosstrek می‌پیوندد. این مدل بر اساس تریم Premium است. ویژگی‌های بهبود یافته مدل اسپرت چرخ‌های ۱۷ اینچی منحصر به فرد، دوخت جذاب و با کیفیت روکش های صندلی، متریال استفاده شده فیبر کربنی مصنوعی و حالت‌های رانندگی پیشرفته می باشد.

سوبارو کراس ترک 2023 Subaru Crosstrek مشخصات فنی سوبارو کراس ترک 2023 را با دیگر جزئیات و آپشن های این مدل ارائه خواهیم کرد.

مشخصات فنی سوبارو کراس ترک ۲۰۲۳

موتور چهار سیلندر پایه ۱۵۲ اسب بخاری Crosstrek همراه با سر و صدای است که در مقابل قدرت زیادی نیز ارائه نمی دهددر تست سرعتی که از این خودرو گرفته شد، یک مدل ۲٫۰ لیتری اتوماتیک به ۹٫۲ ثانیه زمان نیاز داشت تا به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد. مدل پلاگین هیبریدی با ۰٫۹ ثانیه از سرعت ۶۰ مایل در ساعت ۲٫۰ لیتری سریعتر عمل کرد. این کمبود انرژی تا حدی توسط موتور ۲٫۵ لیتری اختیاری ۱۸۲ اسب بخاری که در سدان Legacy و استیشن واگن Outback نیز وجود دارد. در مورد مدل پلاگین هیبریدی، باید گفت که اگر به یک پریز ۱۲۰ ولتی خانگی وصل شود، شارژ کامل آن تا ۵ ساعت طول خواهد کشید. استفاده از پریز ۲۴۰ ولت کار را در کمتر از دو ساعت انجام می دهد.

طراحی کابین داخلی در ۲۰۲۳ Subaru Crosstrek

برای کابین داخلی سوبارو کراس ترک مدل ۲۰۲۳ یک طراحی ساده و مینیمال در نظر گرفته شده است که صندلی ها قابلیت چرخشی دارند تا بتوانند فضای باز بیشتری را ارائه کنند. سیستم اطلاعات سرگرمی StarLink سوبارو از فناوری های جدیدی پشتیبانی می کند. ویژگی های ارتباطی زیادی را به صورت استاندارد ارائه می دهد و در استفاده روزمره به راحتی می توان آن را پیمایش کرد. یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی دارای امکانات استانداردی می باشد و دارای فناوری Apple CarPlay و Android Auto همراه با پشتیبانی از بلوتو و پورت USB است. مدل‌های لیمیتد و هیبریدی دارای صفحه‌نمایش لمسی بزرگ‌تر ۸٫۰ اینچی هستند که رادیو ماهواره‌ای SiriusXM به‌علاوه برخی از برنامه‌های پشتیبانی اضافی را ارائه می‌دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  مدل خودروهای هیوندای جدید | هیوندا سوناتا N Line نایت ادیشن

مطالب مرتبط

شاسی‌بلند TOGG، اولین خودروی الکتریکی داخلی ترکیه

mortazavi

تجربه رانندگی با کیا سلتوس ۲۰۲۱

سجاد ناجی

غول خودروهای مسابقه ای با پورشه ۹۱۱ GT3 R مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.