مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مدل خودورهای سوبارو | مدل ۲۰۲۲ سوبارو دبیلیو آر ایکس (Subaru WRX (2022))

مدل خودورهای سوبارو | مدل ۲۰۲۲ سوبارو دبیلیو ار ایکس (Subaru WRX (2022))

سوبارو مدل WRX 2022 (سوبارو دبیلیو آر ایکس) جدید را با پیشرفته ترین ویژگی ها، طراحی و عملکرد در سابقه تقریباً ۲۰ ساله خود معرفی کرد. نسل پنجم نماد رالی از موتور جدید ۲۷۱ اسب بخاری ۲٫۴ لیتری توربوشارژ Subaru BOXER بهره می برد که با گیربکس ۶ سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک جدید همراه است. WRX 2022 با سیستم نمایش با وضوح بالا ۱۱٫۶ اینچ SUBARU STARLINK و فناوری نسل جدید Eye Sight Driver Assist، عملکرد، فناوری و ایمنی بیشتری را نسبت به گذشته ارائه می دهد. سوبارو دبیلیو آر ایکس ۲۰۲۲ که برای سال جدید است، استاندارد جدیدی از تریم GT با گیربکس اتوماتیک جدید، Subaru Performance Transmission را به صورت استاندارد اضافه می کند. WRX GT جدید اولین بار برای WRX ارائه می دهد، دمپرهای جدید با کنترل الکترونیکی که می توانند عملکرد پویا را با تنظیمات Comfort  Normal و Sport بر اساس ترجیحات راننده تنظیم کنند. Drive Drive Select همچنین گزینه های بیشتری برای پیکربندی احساس فرمان، تنظیمات دمپر، تنظیمات SI Drive و موارد دیگر با حداکثر ۴۳۰ گزینه سفارشی سازی مختلف ارائه می دهد. برای اولین بار، WRX بر روی بستر جهانی سوبارو ساخته شده است که ایمنی بیشتر، پویایی بهتر و کاهش سر و صدا، ارتعاش و سختی (NVH) را ارائه می دهد. WRX 2022 در اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود.

آشنایی بیشتر با نسل جدید سوبارو “دبیلیو آر ایکس ۲۰۲۲” Subaru WRX

عملکرد دینامیکی سوبارو دبلیو ار ایکس ۲۰۲۲ برای سال ۲۰۲۲ به این صورت است که خط تولید Subaru WRX دارای موتور ۲٫۴ لیتری سوبارو BOXER توربوشارژ جدید است که ۲۷۱ اسب بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقیقه، منحنی گشتاور گسترده تری با ۲۵۸ پوند فوت گشتاور از ۲۰۰۰ تا ۵۲۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. افزایش جابجایی، همراه با توربوشارژر مجهز به دریچه کنترل الکترونیکی و دریچه های هوا، پاسخگویی و شتاب را بهبود می بخشد.

سوبارو BRZ تی اس ۲۰۲۰

هر سوبارو دبیلیو ار ایکس ۲۰۲۲ مجهز به سوبارو متقارن تمام چرخ محرک و بردار گشتاور فعال است. همراه با موتور سوبارو بوکسر یا گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز به نسبت دنده بهینه و بهبود کیفیت شیفت، یا گیربکس جدید سوبارو (اتوماتیک) که تا ۳۰ درصد تغییرات سریعتر را ارائه می دهد (۲ تا ۳) ) و ۵۰ درصد کاهش سریعتر (۳ به ۲). گیربکس اتوماتیک مجهز به کنترل شیفت تطبیقی ​​است که می تواند به سرعت در انجام تعویض دور در ترمزهای پایین واکنش نشان دهد، نسبت ایده آل را در پیچ ها حفظ کرده و در خروجی از پیچ سریعتر پاسخ دهد. محدوده پوشش کل نسبت افزایش یافته است و نسبت دنده های ثابت پایین تر برای بهبود شتاب و پاسخ اصلاح شده است. عملکرد موتور و گیربکس اتوماتیک را می توان با تنظیمات مختلف راننده با سه تنظیم مختلف برای سیستم مدیریت عملکرد SI Drive تنظیم کرد. برای مشارکت بیشتر راننده ، می توان با استفاده از تعویض دنده فرمان، به حالت ۸ سرعته دستی دسترسی داشت.

مطالعه بیشتر  معرفی مشخصات مدل جدید بنز | مرسدس بنز EQE 43 AMG 2023

طراحی کابین و امکانات جدید سوبارو دبیلیو ار ایکس ۲۰۲۲

فضای داخلی مشکی با دوخت قرمز متضاد و الگوهای فیبر کربنی در تمام ویژگی های عملکرد خودرو را نشان می دهد. احساس عملکرد بالا به محض ورود راننده به WRX 2022 و نگه داشتن قسمت پایین فرمان چرمی و سوئیچ های یکپارچه برای صدا، تشخیص صدا و کنترل EyeSight، قوی تر می شود. پنجره های برقی با بالا/ پایین خودکار در دو طرف راننده و سرنشین، تقسیم تاشو صندلی عقب، قفل درهای برقی و آینه های جانبی استاندارد هستند.

خودروهای ۲۰۲۲: سوبارو فارستر

تکنولوژی جدید به کار رفته یک تجربه یکپارچه در کابین را ارائه می دهد و به راننده اجازه می دهد سرگرمی و تنظیمات خودرو را از طریق یک صفحه نمایش لمسی بزرگ کنترل کند. همه سیستم های چند رسانه ای STARLINK برای WRX 2022 دارای صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا هستند. روی صفحه نمایش برای صدا، سیستم تهویه مطبوع و همچنین Apple CarPlay ،Android Auto و Bluetooth قابلیت اتصال به تلفن و پخش مستقیم صدا، استریو AM /FM، دوربین دید عقب از دیگر امکانات به کار رفته در سوبارو دبلیو ار ایکس ۲۰۲۲ می باشد.

نمای جلو و مرکز در کابین و برجسته سازی فضای داخلی راننده، یک صفحه نمایش جدید با مشخصات مرکز صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با رزولوشن کامل HD است. ۱۱٫۶ اینچی STARLINK Multimedia Plus کنترل های لمسی مستقیم را برای تنظیمات چند رسانه ای، تهویه مطبوع و وسایل نقلیه ارائه می دهد. مانند تلفن های هوشمند، نمادهای برنامه را می توان بر اساس اولویت شخصی جابجا و پیکربندی کرد.

مطالعه بیشتر  معرفی ماشین های 2022 | مینی ون هیوندای استاریا مدل 2022

سوبارو WRX جدید ۲۰۲۲ دارای سیستم صوتی ۱۱ بلندگوی Harman Kardon (HK) و تقویت کننده معادل HK 504 وات است. سیستم صوتی HK که مخصوص WRX تنظیم شده است، از فناوری ممتازی برخوردار است تا صدایی فراگیر را برای هر مسافر ارائه دهد. این سیستم مجهز به فناوری Green Edge است، یک فناوری تقویت کننده که مسافران را قادر می سازد با حداقل مصرف انرژی، کیفیت صدای برتر را تجربه کنند و Clari-Fi، فناوری که سیگنال های صوتی از دست رفته را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و بازیابی می کند. این دو فناوری به ارائه یک تجربه شنیداری فوق العاده ایجاد می کند.

فناوری ایمنی پیشرفته سوبارو دبیلیو آر ایکس ۲۰۲۲

سکوی محکم WRX از طریق تقویت نقاط نصب سیستم تعلیق و کاهش مرکز ثقل سودهای زیادی را در دنیای واقعی به همراه دارد. استحکام بدنه بهبود یافته، فرمان پذیری بیشتر، سواری نرم و آرام و اجتناب از خطرات بیشتر در شرایط اضطراری را فراهم می کند. محافظت در برابر تصادف نیز به طرز چشمگیری بهبود یافته است، زیرا بدنه جدید نسبت به مدل قبلی، انرژی بیشتری را در تصادفات جلو/جانبی جذب می کند. وقتی تصادف اجتناب ناپذیر است، WRX با هفت کیسه هوای استاندارد، از جمله کیسه هوای زانو راننده محافظت می کند.

استاندارد در همه تریم های سوبارو دبلیو ار ایکس ۲۰۲۲ (با گیربکس اتوماتیک) فناوری EyeSight Driver Assist است که با زاویه دید گسترده تر و بهبود عملکرد نرم افزار که طیف وسیع تری از عملکرد را ارائه می دهد، تقویت شده است. افزودن تقویت کننده ترمز برقی یا همان بوستر ترمز خودرو، سرعت و عملکرد ترمز را در هنگام توقف افزایش می دهد. عملکرد پیشگیری از خروج از خط بهبود یافته است تا کمک روانتر و طبیعی تری ارائه دهد. برای اولین بار در WRX، کروز کنترل تطبیقی ​​پیشرفته با Lane Centering در مجموعه ویژگی های سیستم EyeSight گنجانده شده است. فرمان اضطراری خودکار که به تازگی در دسترس است همراه با سیستم ترمز Pre Collision Braking عمل می کند تا به کنترل فرمان کمک کند تا در سرعت های زیر ۵۰ مایل در ساعت از برخورد جلوگیری کند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی خودروهای جدید آینده | استون مارتین DBX707 مدل ۲۰۲۳

mortazavi

جدیدترین خودروی ۲۰۲۲ “نیسان فرانتیر”

mortazavi

سدان لوکس چینی لینکلن زفیر مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.