مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

سوبارو ایمپرزا Subaru Impreza 2024

سوبارو ایمپرزا Subaru Impreza 2024 شرکت سوبارو آمریکا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 خودروی کاملاً جدید Impreza 2024 را معرفی کرد.

سوبارو ایمپرزا Subaru Impreza 2024

شرکت سوبارو آمریکا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۲ خودروی کاملاً جدید Impreza 2024 را معرفی کرد. نسل ششم Impreza دارای طراحی کاملاً جدید، عملکرد بهبود یافته، ویژگی‌های ایمنی پیشرفته و فناوری چندرسانه‌ای به روز شده است. همچنین برای سال ۲۰۲۴، تریم RS با موتور ۲٫۵ لیتری SUBARU BOXER، چرخ های ۱۸ اینچی منحصر به فرد و عناصر بیرونی و داخلی منحصر به فرد، جدید است.

خط تولید Impreza 2024 ظاهری اسپرت جدید دارد و به‌صورت استاندارد با آخرین نسل از فناوری کمک راننده EyeSight عرضه می‌شود. سیستم SUBARU STARLINK 11.6 اینچی Multimedia Plus برای اولین بار در Impreza در دسترس است و مجهز به Apple CarPlay بی‌سیم و Android Auto بی‌سیم است. این سیستم همچنین کنترل های روی صفحه را برای ویژگی های صوتی، آب و هوا و وسایل نقلیه ارائه می دهد. برای سال ۲۰۲۴، سوبارو خط مدل ایمپرزا را ساده تر کرده است تا بر اسپرت بودن، تطبیق پذیری و قابلیت خودرو تاکید بیشتری داشته باشد. ایمپرزا در حال حاضر در سطوح پایه، اسپرت و تریم جدید RS موجود است.

سوبارو ایمپرزا Subaru Impreza 2024 شرکت سوبارو آمریکا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 خودروی کاملاً جدید Impreza 2024 را معرفی کرد.

سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۴ بر اساس مفهوم کاربردی و اسپرت طراحی شده است که خود را به یک سبک زندگی فعال می دهد. استاندارد در سراسر خط مدل، یک سیستم چهارچرخ متقارن اصلاح شده سوبارو است که زمان پاسخگویی سریع‌تر، هندلینگ چابک‌تر را ارائه می‌کند. سیستم چهار چرخ محرک با استاندارد Active Torque Vectoring بهبود یافته است.

۲۰۲۳ Subaru Crosstrek

تریم های Base و Sport مجهز به موتور ۲٫۰ لیتری ۴ سیلندر تزریق مستقیم SUBARU BOXER با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و ۱۴۵ پوند فوت است. از گشتاور RS جدید به یک موتور ۲٫۵ لیتری BOXER ارتقا یافته است که ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ پوند فوت دارد. از گشتاور استاندارد در تمام سطوح تریم، CVT خطی آرترونیک (گیربکس متغیر پیوسته) است. تریم‌های اسپرت و RS دارای حالت دستی ۸ سرعته با شیفترهای پدال فرمان هستند که به راننده اجازه می‌دهد تا از طریق هشت نسبت از پیش تعیین‌شده، گیربکس را کنترل کند.

ایمپرزا ۲۰۲۴ همچنین نسخه‌ای از قفسه فرمان الکترونیکی دو پینیون خودروی اسپرت WRX را دریافت می‌کند که احساس فرمان مستقیم‌تر و طبیعی‌تر و واکنش‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد. سطوح تریم اسپرت و RS مجهز به سیستم مدیریت عملکرد SI-Drive، رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی و سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت برای به حداکثر رساندن عملکرد و هندلینگ هستند.

سوبارو سولترا ۲۰۲۳

فرمان اضطراری خودکار در مدل های مجهز به سیستم تشخیص نقطه کور با کمک حفظ خطوط و هشدار ترافیک متقابل عقب گنجانده شده است. ویژگی ایمنی با دید چشم و تشخیص نقطه کور برای کمک به کنترل فرمان برای جلوگیری از برخورد در سرعت های کمتر از ۵۰ مایل در ساعت کار می کند.

مطالعه بیشتر  معرفی کانسپت داچیا مانیفستو مدل 2022

سوبارو ایمپرزا Subaru Impreza 2024 شرکت سوبارو آمریکا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 خودروی کاملاً جدید Impreza 2024 را معرفی کرد.

برای اولین بار، سیستم SUBARU STARLINK 11.6 اینچی Multimedia Plus برای Impreza در دسترس است. صفحه نمایش لمسی ۱۱٫۶ اینچی با وضوح بالا به Apple CarPlay بی سیم و Android Auto با نمایشگر تمام صفحه مجهز شده است. سیستم چندرسانه ای همچنین به عنوان یک نمایشگر اطلاعات مرکزی با یکپارچه سازی متری ترکیبی و کنترل های روی صفحه برای عملکردهای صوتی، آب و هوا و خودرو کار می کند. ویژگی‌های اضافی شامل تلفن هندزفری بلوتوث و اتصال جریان صوتی است. استریو AM/FM، دوربین دید عقب، SiriusXM All-Access Radio و SiriusXM Travel Link (طرح پلاتینیوم رایگان ۴ ماهه). HD Radio، و به روز رسانی های هوایی مولتی مدیا پلاس ۱۱٫۶ اینچی استاندارد در سطوح اسپرت و RS است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدل آئودی جدید | خودروی آئودی A8 L مدل ۲۰۲۲

mortazavi

مدل های جدید هیوندای | مشخصات فنی هیوندا نکسو ۲۰۲۲ با سوخت هیدروژنی!

mortazavi

فیدلیتی XB1 جدیدترین محصول از گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران بهمنماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.