مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بررسی ویژگی های سوبارو اوت بک ۲۰۲۳ از مدل های جدید ماشین!

بررسی ویژگی های سوبارو اوت بک 2023 از مدل های جدید ماشین! خودروسازی سوبارو | مشخصات فنی سوبارو اوت بک 2023 و امکانات کابین مدل 2023 سوبارو

بررسی ویژگی های سوبارو اوت بک ۲۰۲۳ از مدل های جدید ماشین! 

این مدل جدید از خودروسازی سوبارو به دلیل ارتفاع بسیار خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است، در رده خودروهای شاسی بلند قرار می گیرد و ظاهر بسیار جذابی را برای این مدل به وجود آورده است، اوت بک ۲۰۲۳ از سوبارو با موتور چهار سیلندر بدون توربو یا توربوشارژ نیز در دسترس است اما همه Outback ها به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) عرضه می شوند. رقبایی از جمله آئودی A4 آلرود و ولوو V60 ظاهری مشابه دارند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی سوبارو اوت بک ۲۰۲۳ و امکانات کابین مدل ۲۰۲۳ سوبارو را ذکر خواهیم کرد.

ویژگی های جدید اوت بک سوبارو در سال ۲۰۲۳ چه مواردی هستند!؟

سوبارو چند تغییر در Outback 2023 ایجاد کرده است. استایل جلویی بهینه‌ شده شامل جلو پنجره بزرگ‌تر، چراغ‌های جلو اصلاح‌ شده و سپر جلوی جدید است. ویژگی های کمک راننده خودرو توسط دوربین هایی با میدان دید وسیع تر نیز بهبود یافته است.

سوبارو فارستر ۲۰۲۲

طبق گفته های شرکت سازنده گفته شده که مدل Premium بهترین مجموعه از ویژگی های استاندارد و اختیاری را نسبت به قیمت دارد. در حالی که فقط با موتور چهار سیلندر ۱۸۲ اسب بخاری استاندارد موجود است، ارتقاء به موتور ۲۶۰ اسب بخاری توربوشارژ حداقل ۶۰۰۰ دلار هزینه دارد. Outback Premium استاندارد با صفحه نمایش لمسی ۱۱٫۶ اینچی، نقطه اتصال همراه ۴G LTE، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، پورت‌های USB بیشتر و گزینه‌هایی که در مدل پایه ارائه نشده است، ارائه می‌شود. در میان آنها، نسخه مقرون‌ به‌ صرفه‌تر انتخاب می شود که نظارت بر نقاط کور، درب برقی و ورودی غیرفعال با استارت دکمه‌ای را اضافه می‌کند.

مطالعه بیشتر  معرفی بهمن رسپکت در نمایشگاه خودرو تهران

موتور، گیربکس و عملکرد در اوت بک سوبارو ۲۰۲۳

خط تولید Outback دارای یک جفت موتور چهار سیلندر تخت است: یک موتور ۲٫۵ لیتری ۱۸۲ اسب بخاری استاندارد و یک ۲٫۴ لیتری توربوشارژ ۲۶۰ اسب بخاری اختیاری است. هر دو به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) متصل می شوند. البته همه Outbackها دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد هستند که جزء اصلی سوبارو است (به جز کوپه اسپرت BRZ با محرک عقب). از جمله ویژگی ها و آپشن های دیگری که برای این مدل در نظر گرفته شده است می توان به: ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو استاندارد، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقطه کور و هشدار ترافیک متقابل اشاره کرد. مدل ۲۰۲۲ سوبارو دبیلیو آر ایکس (Subaru WRX (2022))

کابین داخلی سوبارو اوت بک ۲۰۲۳ با استفاده از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده است که راحتی رانندگی را دو چندان می کند، همچنین ارتفاع مناسب صندلی ها و تهویه مطبوع نیز یکی از گزینه هایی است که جزء آپشن های بسیار خوب این مدل است. ماشین سوبارو جدید سولترا مدل ۲۰۲۳

بررسی ویژگی های سوبارو اوت بک 2023 از مدل های جدید ماشین! خودروسازی سوبارو | مشخصات فنی سوبارو اوت بک 2023 و امکانات کابین مدل 2023 سوبارو

مدل پایه Outback دارای دو صفحه نمایش لمسی ۷٫۰ اینچی روی هم هستند، اما همه مدل های دیگر دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در اندازه ۱۱٫۶ اینچی عمودی می باشند. همراه با آیکون های لمسی، صفحه بزرگ دارای یک دکمه تنظیم صدا و تنظیم چرخان و همچنین برخی دکمه های فیزیکی برای تنظیمات آب و هوا است که استفاده از آنها را آسان تر می کند. در حالی که نقطه اتصال Wi-Fi و شارژ دستگاه بی سیم اختیاری هستند، ترکیب Apple CarPlay / Android Auto استاندارد است. خریدارانی که سطوح بالای تریم را انتخاب می کنند، یک سیستم صوتی هارمن / کاردون با ۱۲ بلندگو ۵۷۶ وات دریافت می کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر جدیدترین خودروهای آینده | زودتر از موعد با پولستار ۵ مدل ۲۰۲۴ ملاقات کنیم…

mortazavi

مینی ون کارنیوال با استایلی مدرن !

سجاد ناجی

بررسی تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ SUVOTY

mortazavi

نظر دهید.