مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

رونمایی از هامر شاسی بلند برقی + عکس

مدتی قبل شرکت خودروسازی جنرال موتورز نسخه الکتریکی پیکاپ برقی هامر را رونمایی کرد که مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و بعد از چندین سال دوری در حال حاضر هامر شاسی بلند قدرتمند دیگری را تولید کرده که در نگاه اول میتوان افزایش ابعاد بدنه را مشاهده کرد.

خریدارانی که در ابتدا شاسی بلند برقی هامر را سفارش می دهند، نسخه Edition 1 با رینگ های ۲۲ اینچی را در حالت استاندارد دریافت می کنند و علاوه بر آن خریداران می توانند بسته آفرودی را از روی خودروی خود سفارش دهند که با انتخاب این پکیج نیز لاستیک های مخصوص آفرودی با سایز ۳۵ اینچ در زیر خودرو نیز نصب شده است.

مشخصات جنسیس X کوپه

خصوصیات دیگری که این بسته دارد این است که می توان به elocker در بخش جلویی و قفل کن مجازی در قسمت عقبی، دوربین های نصب شده در بخش زیرین بدنه، پلیت محافظ زیر و محافظ قسمت های حساس و half shaft هوی دیوتی اشاره کرد. در کل امکان سفارش بیشتر از ۲۰۰ اکسسوری مختلف نیز وجود دارد.

مشخصات فنی هامر شاسی بلند برقی

قرار گیری موتورهای الکتریکی سه گانه برای این نسخه یکی از هدف های این کمپانی بوده است و البته می توان سفارش دو موتوره این خودرو را نیز انجام داد که در نسخه Tri-motorهامر برقی شاسی بلند ۸۳۰ اسب بخار قدرت را تولید میکند و در مقایسه با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری هامر پیکاپ، توان نسخه شاسی بلند کاهش پیدا کرده است که گشتاور چرخ ها مانند مدل پیکاپ به ۱۵٫۵۹۲ نیوتن متر برابر با ۱۳۵۶ نیوتن متر گشتاور پیشرانه نیز می رسد.

تویوتا GR 86 مدل ۲۰۲۲

به جز در نسخه پایه ای که از پلتفرم ۴۰۰ ولتی بهره میگیرد در دیگر تریم ها از پلتفرم ۸۰۰ ولتی جنرال موتورز هم استفاده می شود که البته دو سال دیگر تا عرضه رسمی این شاسی بلند به بازار باقی مانده است و هنوز هم اطلاعات دقیقی از باتری ها و شعاع مسافتی گزارش نشده است اما بر اساس پیش بینی ها می توان گفت که شعاع مسافتی خودرو زبق تریم های مختلفی که در نظر گرفته شده است بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر است.

دو نمایشگر دیجیتالی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که با استفاده از مواد باکیفیت و طراحی به سبک مینیمالیستی است که کابین خودرو را جذاب تر کرده و مانند نسخه پیکاپ، شاسی بلند برقی هامر از سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  معرفی ریوین آر 1تی 2021 (Rivian R1T)

مطالب مرتبط

مشخصات فنی ریویان R1S 2022

mortazavi

معرفی مرسدس بنز کلاس S کوپه

mortazavi

امکانات جدید آئودی ۲۰۲۲ Audi TT RS همراه با تصاویر

mortazavi

نظر دهید.