مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱ گران ترین خودروی دنیا | Rolls-Royce Boat Tail (2021)

رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱ که به عنوان گران قیمت ترین خودروی جهان انتخاب شد در گزارشی دیگر از معرفی خودروهای ۲۰۲۱ سایت ۲۲ شرقی، مشخصات فنی، طراحی کابین | طراحی بدنه این خودرو بررسی خواهد شد.

http://

معرفی خودروی گران قیمت دنیا با نام “رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱

کمپانی رولزرویس از جدیدترین مدل ۲۰۲۱ خود رونمایی کرده است که البته بسیار لوکس گران قیمت است. نام این خودرو از برند رولز رویس بوت تیل Boat Tail نامگذاری شده است که قیمت آن، مبلغ ۲۸ میلیون دلار می باشد.

مشخصات تویوتا جی آر کرولا ۲۰۲۲

کمپانی Rolls-Royce به عنوان پادشاه اتاق سازی یا کابین سازی خودرو مشهور است و با رونمایی جدید خود بسیار به محبوبیت خود افزوده است. از این خودرو تنها ۳ دستگاه ساخته شده است که هر کدام از این سه مدل کابین داخلی و طراحی ظاهری آن به خواست مشتری بوده است و به گفته این خودروساز از این مدل دیگر تولید نخواهد شد.

مشخصات فنی، طراحی کابین و ظاهر رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱

حجم پیشرانه در این مدل ۶٫۷۵ لیتر V12 توئین توربو می باشد که با ۵۷۰ اسب بخار قدرت آن تامین می شود.

طراحی و ایده اصلی این خودروی لوکس از دریا و قایق الهام گرفته شده است و با یک بدنه آلومینیومی دارای ۵۸۰۰ میلیمتر طول است. چراغ های جلویی باریک و در قسمت عقبی نیز چراغ ها باریک تر از قسمت جلویی هستند.

بررسی Kia EV6 2022

این خودرو دارای یک سقف باز شونده است و البته قابل برداشته شدن که سرنشینان می تواند به صورت کاملا روباز از آن استفاده کنند. همچنین یک روکش موقت هم برای روزهای بارانی برای آن در نظر گرفته شده است.

مطالعه بیشتر  مرسدس کلاس E 2021 + تصاویر و مشخصات

با مشاهده تصاویر Rolls-Royce Boat Tail می توانید ببینید که قسمت عقبی  به صورت بال های پروانه باز می شود و دارای یک میز میزبان برای سرنشینان است که دارای یک یخچال کوچک، دو لیوان و کارد و چنگال که به وسیله کریستوفل ساخته شده و قرار داده شده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بررسی لامبورگینی اسنزا SCV12

mortazavi

نسل جدید داچیا ساندرو و لوگان

سجاد ناجی

بررسی مشخصات فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.