مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

رنجروور ولار ۲۰۲۱ + تصاویر Land Rover Range Rover Velar

رنجروور ولار ۲۰۲۱ این کراس اوور قدرتمند به همراه مشخصات فنی رنجروور ولار ۲۰۲۱ و طراحی کابین و بدنه در مدل خودروهای سال ۲۰۲۱ به گزارش سایت اخبار خودرو ایران و جهان به ذکر جزئیات آن پرداخته می شود. با دنبال کردن اخبار خودرویی داخلی و خارجی و معرفی جدیدترین خوروهای روز دنیا می توانید از تازه های خودرو اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید. 

مشخصات فنی رنجروور ولار ۲۰۲۱

به گزارش کمپانی تولید کننده این خودرو و ذکر جزئیات این مدل از یک موتور با حجم ۲ لیتری ۴ سیلندری برخوردار است و ضمن اینکه دارای یک موتور الکتریکی ۱۰۵ کیلوواتی نیز می باشد که دارای یک باتری لیتیوم یونی ۱۷٫۱ کیلووات ساعتی می باشد که با ۳۹۸ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۶۴۰ نیوتن متر می تواند قدرت خود را تولید کند.

بیشتر بدانید در مورد مدل خودروهای ارائه شده در سال ۲۰۲۱: فورد اکسپلورر

رنجروور ولار ۲۰۲۱ می تواند در مدت زمان ۵٫۱ ثانیه از حالت ثابت به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و چنانچه از شارژر سریع استفاده شود در مدت زمان ۳۰ دقیقه، ۸۰ درصد باتری را شارژ کرد. گزارش شده است که برد الکتریکی این شاسی بلند نیز به ۵۳ کیلومتر رسیده است.

علاوه بر مشخصات فنی که در ابتدای متن ذکر شده است این کمپانی، پیشرانه دیگری با حجم ۳ لیتر و ۶ سیلندر انجینیوم را برای خانواده ولار معرفی کرده و تشکیل شده از مدل دیزلی D3000 و بنزینی P400 است که هر دو مدل این سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی می باشند.

مطالعه بیشتر  پورشه 911 GT2 RS با 700 اسب بخار

در مدل D3000 تعداد اسب بخار آن ۲۹۶ بوده و با گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر نهایت قدرت را می تواند تولید کند، ضمن اینکه در مدت زمان ۶٫۱ ثانیه نیز شتاب این مدل ثبت شده است.

بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲

در مدل پیشرانه بنزینی P400، اسب بخار در تعداد ۳۹۴ قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور این مدل از خانواده ولار گزارش شده است که در مدت زمان ۵٫۲ ثانیه نیز میتواند شتاب بگیرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

امکانات و آپشن های بیوک انویژن ۲۰۲۲ همراه با تصاویر

mortazavi

معرفی خودرو جدید با محصولات کیا اسپورتیج PHEV مدل ۲۰۲۳ (Kia Sportage PHEV)

mortazavi

جدیدترین خودروهای برقی جهان | اولین نگاه به پورشه ماکان الکتریکی ۲۰۲۴

mortazavi

نظر دهید.