مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

امکانات رام پرومستر سیتی ۲۰۲۲ Ram ProMaster City

امکانات رام پرومستر سیتی 2022 Ram ProMaster City خریداران ون های سواری و باربری برای سال 2022 تریم وانت باری رام پرومستر سیتی Tradesman

امکانات رام پرومستر سیتی ۲۰۲۲ Ram ProMaster City

خریداران ون های سواری و باربری گزینه های کمی ندارند، اما همه هم به دنبال یک ون فول سایز نیاز ندارند و برای این افراد، Ram ProMaster City 2022 جمع و جور ممکن است جذاب تر به نظر برسد. از یک جهت، به جای موتور V-6 یا V-8، از یک موتور چهار سیلندر نیرو می گیرد، و از طرف دیگر، اندازه کوچک آن باعث می شود مانور در داخل و خارج از ترافیک و پارکینگ ها آسان تر شود. Ram خط تولید ProMaster City را برای سال ۲۰۲۲ کمتر کرده است و از چهار تریم به دو تریم کاهش یافته است. تریم وانت باری رام پرومستر سیتی Tradesman با چراغ‌های روز، سنسورهای پارک عقب، تنظیمات دستی ارتفاع کمر برای راننده، کروز کنترل و سپرهای همرنگ بدنه جلو عرضه می‌شوند.

برای کسانی که به دنبال یک ون کار مقرون به صرفه هستند، سطح تریم ون باربری ProMaster City’s Tradesman را توصیه می کنیم. این مدل بر روی چرخ‌های فولادی ۱۶ اینچی سوار می‌شود و دارای ویژگی‌های بیرونی مانند چراغ‌های عقب LED، آینه‌های جانبی تاشو دستی و درب عقب با پنل نصب پنجره است.

۲۰۲۲ Ram HD

در داخل کابین، یک فرمان با قابلیت تنظیم دستی شیب و یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم هشت جهتی در دسترس هستند تا به شما کمک کنند موقعیت مناسبی را در پشت فرمان پیدا کنید. لیست امکانات استاندارد داخلی نیز شامل تهویه مطبوع، اتصال بلوتوث و صفحه نمایش لمسی ۵٫۰ اینچی است. وقتی صحبت از ویژگی های کمک راننده به میان می آید، لیست به سنسورهای پارک عقب و دوربین پشتیبان محدود می شود.

مطالعه بیشتر  مزدا 2 هیبریدی 2022 یا تویوتا یاریس... خلق یک ایده یا کپی برداری!!!!

امکانات رام پرومستر سیتی 2022 Ram ProMaster City خریداران ون های سواری و باربری برای سال 2022 تریم وانت باری رام پرومستر سیتی Tradesman

با تمام ون های ProMaster City، یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۴ لیتری در زیر کاپوت قرار داده شده است. این موتور ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند و با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می شود. نیرو به چرخ های جلو ارسال می شود. ProMaster City با قابلیت بارگیری خود تحت تأثیر قرار می دهد. می تواند تا ۱۸۹۰ پوند را در خود جای دهد. این بیشتر از وانت های رقیب مانند Transit Connect 1550 پوند است. ProMaster City می تواند تا ۲۰۰۰ پوند یدک بکشد. این رقم با رتبه یدک کشی سایر ون های این بخش مطابقت دارد. نمای بیرونی بلند و باریک این ون به این معنی است که به دلیل مرکز ثقل بالای آن، باید در پیچ‌ها دقت کرد. در غیر این صورت، ProMaster City هندلینگ و کیفیت سواری قابل قبولی را ارائه می دهد.

۲۰۲۳ Ram ProMaster

امکانات رام پرومستر سیتی 2022 Ram ProMaster City خریداران ون های سواری و باربری برای سال 2022 تریم وانت باری رام پرومستر سیتی Tradesman

کابین ProMaster City فضای کافی برای بار فراهم می کند. نوع سواری ون تا پنج سرنشین را در خود جای می دهد. با رقبایی مانند ون مسافربری Transit Connect، حداکثر تا هفت صندلی وجود دارد. هنگامی که ProMaster City با سرعت بزرگراه رانده می شود، مقداری از سر و صدا را وارد کابین می کند. رقبایی مانند Metris واگن های آرام تری را ارائه می دهند.

سیستم صوتی چهار بلندگو استاندارد است. دارای صفحه نمایش لمسی ۵٫۰ اینچی است. تلفن بلوتوث و پخش صدا نیز در همه مدل ها استاندارد هستند. لیست گزینه ها شامل ناوبری و رادیو ماهواره ای SiriusXM است. متأسفانه، ادغام Apple CarPlay و Android Auto در دسترس نیست. این ویژگی ها در رقبایی مانند Transit Connect ارائه می شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی ویژگی های بی ام و ۲۳۰e ایکس درایو اکتیور تورر ۲۰۲۲

mortazavi

اخبار خودروهای ایران و جهان | هیوندای Mobis M.Vision X خودران های جدید به زودی…

mortazavi

بررسی مشخصات و امکانات مورگان سوپر ۳ مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.