مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات خودروی رام اچ دی ۲۰۲۲ Ram HD

مشخصات خودروی رام اچ دی ۲۰۲۲ Ram HD

رام مدل ۲۵۰۰ و RAM 3500 مدل ۲۰۲۲ قادر به یدک کشی یک نیمه پیکاپ هستند و این نشان دهنده قدرتی است که برای این مدل در نظر گرفته شده است. فرقی نمی کند که این سطوح مختلف بدنه با پیشرانه های چند گانه از یک موتور ۴۱۰ اسب بخار Hemi-V8 برخوردار باشند یا یک موتور دیزلی با حداکثر گشتاور ۱۰۷۵ پوند فوتی، چرا که این مدل قدرت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد که دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشد. اما در نسخه جدید از کمپانی خودروسازی RAM مدل رام HD 2022 همانند عضوهای دیگر خانواده اش، قدرت بسیار خوبی را ار خود ارائه می دهد. مشخصات فنی رام اچ دی ۲۰۲۲ را در ادامه همراه با جزئیات کابین RAM HD 2022 شرح می دهیم.

ram اچ دی ۲۰۲۲ برای سال جدید چه تغییراتی دارد؟

برای سال ۲۰۲۲، هر Ram 2500 و ۳۵۰۰ اکنون با جدیدترین نرم افزار سرگرمی این شرکت (به نام Uconnect 5) عرضه می شود که گفته می شود سریعتر پاسخ می دهد و محتوای جدید را ارائه می دهد. نسخه موجود در تریم‌های Lone Star و Big Horn شامل مجموعه‌ای از قطعات بیرونی کرومی و طراحی های داخلی مشکی است. Lone Star و Big Horn نیز طرح‌های جلوپنجره جدیدی دارند. Power Wagon یک بسته تجهیزات سطح ۳ با جلوپنجره منحصر به فرد، چراغ های جلو مشکی، صفحه نمایش لمسی ۱۲٫۰ اینچی با استریو ۷۵۰ واتی هارمن کاردون، جعبه انتقال الکترونیکی و متریال داخلی جذاب تر و لوکس تر را اضافه می کند. بررسی ویژگی های رام پرومستر ۲۰۲۳ Ram ProMaster که به نظر می رسد یک ماشین همه کاره باشد.

پیکاپ آرتیستون

در رابطه با مشخصات فنی رام اچ دی ۲۰۲۲ باید گفت که در نوع سه موتور موجود است. قدرت استاندارد در همه مدل‌ها از یک موتور ۸ سیلندر ۶٫۴ لیتری ۴۱۰ اسب بخاری گرفته می شود که ۴۲۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته عالی ارائه می شود. این تنها موتور و گیربکس ارائه شده در مدل پاور واگن (Power Wagon) است که به طور اختصاصی چهار چرخ متحرک است.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  خودروی بنتلی فلایینگ اسپور 2020

مطالب مرتبط

کاملترین مشخصات خودروی جی ام سی سیرا ۲۰۲۲ | GMC Sierra

mortazavi

خبرهای جدید خودروهای خارجی | مشخصات فیات تیپو مدل ۲۰۲۱ Fiat Tipo Cross

mortazavi

شاسی بلند جدید آلفاورمئو استلویو مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.