مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | دانکرورت D8 GTO مدل ۲۰۲۲

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۲ | دانکرورت D8 GTO با نام اصلی (Donkervoort D8 GTO Individual Series (۲۰۲۲))

قوی ترین موتوری که تا به حال در دانکرورت D8 GTO مدل ۲۰۲۲ دیده شده است و رویکردی اساسی برای سفارشی سازی، سری جدید D8 GTO Individual Series را از سایر Donkervoort متمایز می کند. به مشتریان یک سری فوق العاده سریع و قوی D8 GTO Individual و یک دست آزاد داده می شود تا آن را به دلخواه در هر جهتی که ترجیح می دهند سفارشی کنند. این Donkervoort اوج قدرت خود را نشان می دهد و عملکرد و شخصی سازی هایپرکار را با قیمت فوق العاده خودرو ارائه می دهد. قیمت پایه این آخرین افزودنی ۱۶۲،۹۰۰ یورو (بدون مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های جاده ای) است. همچنین سریعتر است. D8 GTO Individual Series که به عنوان آخرین نسخه جاده ای مدل افسانه ای D8 GTO برنامه ریزی شده است، دارای قدرت ۴۳۵ اسب بخار، گشتاور ۵۷۰ نیوتون متر و محدوده قدرت قابل استفاده بیشتر است و می توان ارتقا داد. ادامه جزئیات را تا پایان مطلب معرفی خودروهای خارجی ارائه خواهیم کرد…

جدیدترین خودروهای 2022 | دانکرورت D8 GTO مدل 2022 | مشخصات کابین | مشخصات فنی دانکرورت D8 GTO 2022 | اخبار خودرو ایران و جهان به گزارش 22 شرقی

معرفی دانکرورت D8 GTO مدل ۲۰۲۲

این اولین همکاری بین بخش توسعه فنی Donkervoort و مسابقه دهندگان آلمانی Audi ،Abt Sportsline است. سری دانکرورت D8 GTO مدل ۲۰۲۲ دارای ظاهری تمیزتر از نسخه های قبلی خود است. فلپ های مخروطی، اسکوپ ها و خروجی های پرینت سه بعدی هوا حذف شده اند تا طراحی تمیزتری ایجاد شود و لوگوی Donkervoort از لبه جلویی به جلوپنجره منتقل شده است.

جانشین مدل فروشنده D8 GTO JD70، سری D8 GTO Individual به عنوان یک Donkervoort کاملاً قابل تنظیم تصور شده است حتی بیشتر از آنچه که لیست گزینه های سخاوتمندانه معمولاً تشویق می کند.

 

 فورد جی تی ۲۰۲۲

سری دانکرورت D8 GTO مدل ۲۰۲۲ به عنوان یک ماشین سری اصلی با آزادی کامل مشتری برای ایجاد Donkervoort برای برآوردن ترجیحات خود، خواه نیازهای آنها به پیست، تور، طراحی یا لوکس تحویل داده شود. Donkervoort حتی می تواند قطعات شخصی را برای مشتریان سفارشی کرده و ایجاد کند. برای کمک به آنها در داشتن خودرویی که کاملاً با شخصیت و ترجیحات آنها مطابقت دارد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای جهان | مورگان پلاس 4 CX-T مدل 2021

اگر مسافران خودرویی مسافرتی را ترجیح می دهند، حتی می توانند چمدان های شخصی برای خودروهایشان تهیه کنند تا با لباس پوشیده Donkervoort Wear همراه شوند، یا اگر روزهای پیست را ترجیح می دهند برای اندازه گیری لباس مسابقه و کلاه ایمنی خود انتخاب شوند. همه Donkervoorts های قبلی با سطح بالایی از تجهیزات استاندارد و مجموعه ای از بسته ها یا گروه هایی از گزینه ها که (تجربه به ما گفت) معمولاً با هم سفارش داده می شوند.

جدیدترین خودروهای 2022 | دانکرورت D8 GTO مدل 2022 | مشخصات کابین | مشخصات فنی دانکرورت D8 GTO 2022 | اخبار خودرو ایران و جهان به گزارش 22 شرقی

کابین داخلی دانکرورت D8 GTO مدل ۲۰۲۲

دانکرورت D8 GTO 2022 به خریداران Donkervoort اجازه می دهد تا عمیقاً در تخیلات خود و در لیست گزینه های ما کاوش کنند تا شخصی ترین تجربه رانندگی قابل تصور را ایجاد کنند. دنیس دانکرور، مدیرعامل Donkervoort اذعان داشت: اجازه دهید این را بپذیریم ، هر کسی که رانندگی Donkervoort را انجام می دهد دارای یک سری فردی قوی است، بنابراین ما مدلی را توسعه داده ایم که کنترل کاملاً رایگان را در اختیار آنها می گذارد. ما به طور سنتی ماشین جاده و اتومبیل پیست ارائه می دهیم  ما تجهیزات زیادی داریم و هنوز هم داریم، اما احساس می کنیم زمان آن رسیده است که به مردم اجازه دهیم خودشان دقیقاً تصمیم بگیرند که به چه میزان سرعت، راحتی، طراحی و سبک نیاز دارند.

گزینه های صندلی ها می توانند راحت باشند، با گرمایش یکپارچه همچنین صندلی های مسابقه کامل کربنی محدوده داشته باشند. و البته، آنها را می توان در هر رنگ، الگو و مواد ترجیح می دهند که مردم می پسندند. راحت ترین صندلی های موجود، سیستم فرمان برقی قابل تنظیم و فلپ محافظ باد را در بالای قاب شیشه جلو ترکیب کنید همچنین ورود صداهای اضافی نیز به داخل کابین انجام شده است.  سری Individual ایده های راحتی و راحتی بیشتری دارد، مانند دوربین های معکوس، آشکارسازهای راداری، تهویه مطبوع برقی و حتی نگهدارنده تلفن!! کاپوت Donkervoort D8 GTO Individual Series بسیار نرمتر از نسخه JD70 است.

مک لارن ۷۶۵LT

چرخ های فیبر کربن برای همه مناسب نیستند، اما ما قبلاً متوجه شده ایم که آنها برای همه افراد همه چیز هستند، زیرا زیبا هستند و همچنین بسیار سبک هستند.

  • در کل ماشین یکسان است.
  • نیازی به انتخاب تنها یک گزینه اهرم دنده ندارید.
  • شما حتی نیازی به انتخاب تنها یک گزینه خط تیره ندارید.
مطالعه بیشتر  مدل آئودی جدید | آئودی R8 پرفورمنس RWD اسپیدر 2022

جدیدترین خودروهای 2022 | دانکرورت D8 GTO مدل 2022 | مشخصات کابین | مشخصات فنی دانکرورت D8 GTO 2022 | اخبار خودرو ایران و جهان به گزارش 22 شرقی

مشخصات فنی جعبه دنده، فرمان، ترمز و…

ترمزهای Donkervoort D8 GTO Individual Series را می توان به صورت استاندارد تنظیم کرد، با دیسک های موج Tarox در همه جا، یا رانندگان می توانند سیستم ABS بوش را برای استفاده در پیست وصل کنند. به طور مشابه، فرمان می تواند سیستم قدیمی Donkervoort باشد، یا دارای جعبه سریعتر برای واکنش آنی به فرمان در پیست یا حتی فرمان برقی الکترونیکی (و قابل تنظیم) باشد.

حتی گزینه گیربکس شش سرعته متوالی، مستقیم از JD70 R و طیف گسترده ای از سیستم های ایمنی وجود دارد. این مدل همچنین دارای تنظیمات مختلف تراز، تنظیمات ترمز، تنظیمات شاسی، ثبت اطلاعات، باتری های سبک تر، گزینه های مختلف تعلیق … می باشد.

جنسیس جی وی ۶۰ مدل ۲۰۲۲

قدرت موتور ۲٫۵ لیتری از ۱۶۷ اسب بخار در لیتر به ۱۷۴ اسب بخار در لیتر رسیده است. گشتاور برای موتور ۲۴۸۰ سی سی در ۵۶۰ نیوتن متر ثابت است و پیک گشتاور هنوز زود به ۱۷۵۰ دور در دقیقه می رسد و همچنان در اوج خود در ۶۳۵۰ دور در دقیقه می چرخد که البته می توان تغییرات مشخصات فنی را در مدل های ارتقا یافته یا سفارشی اعمال کرد.

تغییرات سخت افزاری قابل توجهی برای رسیدن به ارتفاع اسب بخار از جمله تغییرات سیستم های خنک کننده موتور انجام شده است. اینترکولر ارتقا یافته و آزادتر تقویت شده است، انژکتورهای سوخت جدید نیز وجود دارد و تنظیم و نقشه برداری جدیدی برای موتور وجود دارد. قابلیت اطمینان برای Donkervoort بسیار مهم است ، بنابراین تکامل موتور از طریق مراحل اعتبار سنجی Donkervoort و Abt Sportline انجام شده است

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

کانسپت جدید رنو ۵ Diamant مدل ۲۰۲۲

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲: پورشه ۹۱۱ Porsche 911 Targa 4 GTS

mortazavi

پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل (نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲)

mortazavi

نظر دهید.