مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

داج دورانگو ۲۰۲۲ در مدل ماشین های جدید سال با مجله خبری ایران!

داج دورانگو ۲۰۲۲ در مدل ماشین های جدید سال با مجله خبری ایران!

شاسی بلندی که با یک موتور استاندارد V-6 قدرت بسیار مناسبی را برای استفاده یک خانواده فراهم میکند، سه ردیفه بودن آن کاملا نشان دهنده این است که برای یک خانواده انتخاب خوبی است و البته تعدادی از مشخصات دوج دورانگو ۲۰۲۲ نیز برای امسال جدید است که شامل: نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، سنسورهای پارک عقب و همچنین مدل GT به استارت از راه دور، گرمکن صندلی‌های جلو، فرمان گرم‌کن و درب عقب برقی مجهز است که در مدل دورانگو نسخه GT Plus می توان امکاناتی مانند: تنظیمات حافظه خودرو برای راننده، برف پاک کن های حساس به باران، روکش چرم و صندلی های عقب گرم شونده عرضه می شود. در ادامه به مشخصات فنی داج دورانگو ۲۰۲۲، امکانات ایمنی و مشخصات رایج کابین دوج دورانگو ۲۰۲۲ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدل های قدیمی تر خودروسازی داج در چارجر اس آر تی هلکت واید بادی ۲۰۲۰ همراه با امکانات و مشخصات!

داج دورانگو 2022 در مدل ماشین های جدید سال با مجله خبری ایران! مشخصات دوج دورانگو 2022 مشخصات فنی داج دورانگو 2022، امکانات ایمنی و مشخصات رایج کابین

مدل GT از دوج دورانگو بهترین نوع از تریم های متفاوت این خودرو می باشد. به امکانات ایمنی این مدل اگر بخواهیم اشاره ای داشته باشیم می توانیم به آپشن ایمنی کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، مانیتورینگ نقطه کور استاندارد، هشدار ترافیک عقب را نام ببریم.

نوع موتور، جعبه دنده و عملکرد در داج دورانگو ۲۰۲۲

برای این مدل همچنین می توان مدل موتور V-8 را انتخاب رد که با ۳۶۰ اسب بخار همراه است و این در صورتی است که اگر همان موتور پیش فرض کارخانه V-6 برای آن در نظر گرفته است با ۲۹۵ اسب بخار می تواند قدرت خوبی را ارائه می دهد و همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می تواند انتقال قدرت خوبی داشته باشد. معرفی کراس اووری کوچک با نام دوج هورنت ۲۰۲۳ از دیگر مدل های این کمپانی خودروسازی را می توانید با کلیک بر روی لینک مطالعه کنید.

اما لازم به ذکر است که این مدل در مصرف سوخت بهتر از رقیبان چهارسیلندر خود نیست در عوض در نوع موتور V-8 میتوانید قدرت بکسل بیشتری را تجربه کنید که به گفته طراحان و مهندسین این مدل، هر دو موتور V-6 و V-8 را با استاندارد هشت سرعته اتوماتیک و اختیاری چهار چرخ متحرک آزمایش شده است. Durango با نوع موتور V-6 سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در مدت زمان ۷٫۴ ثانیه دارد که همین مقدار را موتور  V-8 در ۶٫۲ ثانیه انجام می دهد.

مطالعه بیشتر  خودروسازان خارجی | داچیا جوگر جدید 2022 در 3 سپتامبر معرفی می شود!

داج دورانگو 2022 در مدل ماشین های جدید سال با مجله خبری ایران! مشخصات دوج دورانگو 2022 مشخصات فنی داج دورانگو 2022، امکانات ایمنی و مشخصات رایج کابین

دورانگو ۲۰۲۲ یکی از بهترین سیستم های اطلاعات سرگرمی موجود در بازار را دارد که در بالای داشبورد قرار گرفته است. مدل های پایه SXT و GT  دارای صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی هستند در حالی که صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی در GT اختیاری است. Apple CarPlay و Android Auto با هر دو صفحه نمایش استاندارد هستند. یک سیستم سرگرمی صندلی عقب به صورت اختیاری می تواند اضافه شود که پورت های HDMI و RCA را برای اتصال دستگاه های بیشتر فراهم می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سوپراسپرت شورولت کوروت C8

mortazavi

پورشه GT3 911 مدل ۲۰۲۲ + مشخصات فنی و تصاویر

mortazavi

جدیدترین های کمپانی مرسدس | مرسدس AMG GT مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.