مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها مطلب ویژه

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ مشخصات فنی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | امکانات کابین هوندا HR-V مدل ۲۰۲۲ | هوندا HRV 2022 | معرفی مدل های هوندا جدید 

تمام مدل های جدید HR- V e HEV مجهز به فناوری پیشرانه هیبریدی دو موتوره هوندا است که ترکیبی از کارایی و عملکرد پاسخگو را ارائه می دهد. این شاسی بلند کامپکت برای اولین بار به خط مدل e-HEV (خودروی الکتریکی هیبریدی) هوندا می‌پیوندد و یکی از آخرین گام‌ها در تعهد این برند به برق‌رسانی تمام مدل‌های اصلی اروپایی خود تا سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد. هوندا هنگام طراحی مجدد HR-V تصمیم گرفت خودرویی با ترکیبی مطلوب از طراحی برجسته، کارایی استثنایی و قابلیت استفاده نهایی خلق کند. مدل جدید که برای پاسخگویی به نیازهای دقیق مصرف کنندگان مدرن طراحی شده است، با ابعاد جمع و جور و ورود و خروج آسان برای مسافران، به تعادل کمیاب از استایل SUV ممتاز و فضای استثنایی دست می یابد.

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل 2022مشخصات فنی هوندا HRV مدل 2022 | امکانات کابین هوندا HR-V مدل 2022 | هوندا HRV 2022 | معرفی مدل های هوندا جدید 
مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | مشخصات فنی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | امکانات کابین هوندا HR-V مدل ۲۰۲۲ | هوندا اچ آر وی ۲۰۲۲ | معرفی مدل های هوندا جدید 

نمای بیرونی الهام گرفته از کوپه با استایل SUV ممتاز

نسل بعدی هوندا HR-V e-HEV با خطوط کاراکتر رو به جلو و سطوح صاف خود، فلسفه طراحی ساده، تمیز و مدرن این برند را که قبلاً در مدل‌های جدید هوندا دیده شده است، تجسم می‌دهد.

در داخل هوندا HRV جدید، هر عنصر طراحی برای دستیابی به حسی از فضای سخاوتمندانه و مطبوع که سرنشینان را به دنیای بیرون متصل می‌کند، با سطوح راحتی و کاربردی بی‌رقیب در بخش شاسی‌بلندهای ساب کامپکت اختصاص داده شده است. پارچه های معاصر و مواد بافت دار با کیفیت مواد لمسی نرم، احساسی محکم و درجه یک را ایجاد می کنند.

فضای داخلی با تمرکز بر فضا و نور طراحی شده است تا حس مطبوع بودن را در کابین افزایش دهد. این احساس مطبوع با «سیستم انتشار هوا» منحصربه‌فرد که دریچه‌های L شکل در گوشه‌های بالای داشبورد قرار گرفته‌اند، تقویت می‌شود. این سیستم جدید نابرابری در پیکربندی‌های دریچه‌های قدیمی را برطرف می‌کند، جایی که مسافران اغلب از جریان هوای مستقیم به سمت آنها احساس ناراحتی می‌کنند. این سیستم به طور نامحسوس جریان هوا را در امتداد پنجره های جانبی جلو به سقف هدایت می کند و گردابی از هوا در کنار و بالای سرنشینان ایجاد می کند. تأثیر این دریچه‌های جدید مستقیماً روی مسافران تأثیر نمی‌گذارد، اما یک محیط داخلی راحت برای همه ایجاد می‌کند.

حس ارتباط با دنیای بیرون با دید بیرونی عالی آغاز می شود. این با چندین پیشرفت فعال شده است. در مرحله اول، یک موقعیت رانندگی جدید، که ۱۰ میلی متر بالاتر از مدل قبلی است. علاوه بر این، پنجره‌هایی طراحی شده‌اند که تا حد امکان نور بیشتری را بپذیرند، که با کمک پانل ابزاری با جهت افقی و بدون سروصدا به خط صاف کاپوت کمک می‌کند. علاوه بر این، ضمیمه آینه به سمت پایین درب حرکت کرده است و دید را در اطراف منطقه سه چهارم هنگام چرخش بهبود می بخشد.

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل 2022مشخصات فنی هوندا HRV مدل 2022 | امکانات کابین هوندا HR-V مدل 2022 | هوندا HRV 2022 | معرفی مدل های هوندا جدید 
مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | مشخصات فنی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | امکانات کابین هوندا HR-V مدل ۲۰۲۲ | هوندا اچ آر وی ۲۰۲۲ | معرفی مدل های هوندا جدید 

صندلی‌های جلوی تثبیت‌کننده بدنه نسل بعدی هوندا دارای پشتیبانی از ساختار مات هستند که جایگزین سیستم فنری قبلی می‌شود که به جلوگیری از خستگی در سفرهای طولانی و افزایش راحتی در استفاده روزمره کمک می‌کند. برای راحتی بیشتر در حین رانندگی، کنترل های داخلی تا حد امکان نزدیک به میدان دید راننده قرار گرفته اند. چیدمان نامرتب و ساده برای استفاده، با کنترل های صوتی و تهویه قابل تشخیص فوری که امکان عملکرد ایمن و شهودی را فراهم می کند، حس جادار بودن را بیشتر می کند.

مطالعه بیشتر  کانسپت جدیدی از آئودی S1 هونیترون (2021) منحصر به فرد برای راننده رالی معروف!
هوندا ریجلاین Honda Ridgeline Concept

دسترسی آسان به بارگیری توسط خط سقف الهام گرفته از کوپه به خطر نیفتاده است. بسته بندی هوشمندانه و صندلی های جادویی، لبه پایینی درب عقب، دیافراگم درب صندوق عقب، کف محموله کم و مسطح، همگی برای ارائه این کار هماهنگ هستند. فضای بار به دست آمده می تواند به راحتی طیف گسترده ای از وسایل مرتبط با چمدان و سبک زندگی را در خود جای دهد. به عنوان مثال، دو دوچرخه کوهستانی بزرگسالان (با چرخ های جلویی برداشته شده) را می توان به راحتی بارگیری کرد و به صورت عمودی قرار داد. عملکرد نزدیکی کلید هوشمند، زمانی که کلید در حال دور شدن از خودرو است، شناسایی می کند تا به طور خودکار شروع به بسته شدن درب عقب کند.

فضای ذخیره سازی در هوندا HRV 2022 نیز بهینه شده است، یک کنسول مرکزی در وسط کابین به اضافه یک جیب جلویی برای وسایل کوچک با سوکت های شارژ USB در جلو و عقب، به اضافه یک پد شارژ بی سیم قرار دارد. سیستم صوتی ممتاز و تقویت‌کننده خارجی، و چراغ‌های کابین فعال شده با لمس، احساس داخلی ممتاز و محیط راحت را بیشتر تقویت می‌کنند.

با به کارگیری اصل M/M هوندا، پلت فرم HRV مدل ۲۰۲۲ با اجزای پیشرانه هیبریدی که هوشمندانه در شاسی و داخل محفظه موتور بسته بندی شده است، مهندسی شده است. این، همراه با طرح نوآورانه مخزن سوخت هوندا در مرکز و ادغام باتری در زیر فضای صندوق عقب به جای کف خودرو، HR V را قادر می‌سازد تا با وجود اجزای اضافی e HEV، حداکثر راحتی را برای چهار بزرگسال فراهم کند.

پیشرانه کارآمد و پاسخگو

فناوری هیبریدی eHEV در مدل هوندا اچ آر وی ۲۰۲۲ اثبات شده هوندا با عملکردی پاسخگو و راندمان سوخت چشمگیر، تجربه رانندگی آرام و لذت بخشی را ارائه می دهد. این شامل دو موتور الکتریکی فشرده و قدرتمند است که به یک موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری i VTEC با حداکثر توان خروجی از موتور پیشرانه ۹۶ کیلووات (۱۳۱ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه متصل شده است.

راه اندازی e HEV شامل سه حالت درایو قابل تعویض است که به طور خودکار برای نیازهای رانندگی غالب انتخاب می شوند. برای بهره وری نهایی، هوندا HR V در حالت برقی حرکت می کند، به طور یکپارچه به حالت هیبریدی زمانی که موتور تحت تقاضای گشتاور بالا است، تغییر می کند، با موتور بنزینی در هنگام رانندگی با سرعت های بالاتر و ثابت تر.

دینامیک رانندگی از طریق حالت‌های عملکردی مختلف Sport، Normal و Econ بهبود می‌یابد، در حالی که حالت رانندگی اضافی B را می‌توان از طریق شیفتر دنده برای ترمزهای احیاکننده قوی‌تر و تجربه‌ای شبیه به خودروهای الکتریکی انتخاب کرد. سطح بازسازی انرژی و قدرت اثر کاهش سرعت را می توان با استفاده از انتخابگر کاهش سرعت در پشت فرمان تنظیم کرد تا با ترجیحات راننده مطابقت داشته باشد تا تجربه های مختلف رانندگی ارائه شود.

مطالعه بیشتر  ریزش یک میلیاردی این مدل خودرو!

اتصال پیشرفته و قابل اطمینان

هوندا HR V کاملاً جدید، اتصال یکپارچه خودرو را فراهم می کند که به مالکان اجازه می دهد تا به راحتی به زندگی روزمره خود متصل شوند. رابط لمسی ۹ اینچی LCD برای به حداقل رساندن حواس پرتی راننده طراحی شده است، با یک لایه منوی ساده و کاملاً قابل تنظیم که دسترسی آسان به ویژگی‌ها و کنترل‌های راحت را امکان‌پذیر می‌سازد. زمان عملکرد HMI در مقایسه با سیستم‌های HMI مدل قبلی بسیار بهبود یافته است و باعث می‌شود تا آن را سریع و آسان کنید. جابجایی بین برنامه‌ها و ارائه پاسخ سریع به ورودی‌ها و فرمان‌ها. راننده همچنین می‌تواند تصمیم بگیرد که چه مقدار اطلاعات سیستم کمک راننده پیشرفته روی متر ۷ اینچی TFT و HEV نمایش داده می‌شود تا حواس‌پرتی در حین رانندگی کاهش یابد. از مدل خودروهای هیوندا بیشتر بدانید: هوندا سیویک Si مدل ۲۰۲۲ بر روی لینک کلیک کنید.

این رابط که با استفاده از کنترل‌های سبک آشنای گوشی هوشمند هدایت می‌شود، بازتاب تلفن هوشمند را از طریق Apple CarPlay (از طریق بلوتوث، WiFi یا کابل) و Android Auto (کابل) نیز فعال می‌کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری Over the Air به شما امکان ارتقا به جدیدترین ویژگی‌ها و برنامه‌ها را می‌دهد.

مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل 2022مشخصات فنی هوندا HRV مدل 2022 | امکانات کابین هوندا HR-V مدل 2022 | هوندا HRV 2022 | معرفی مدل های هوندا جدید 
مدل جدید هوندا | خودروی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | مشخصات فنی هوندا HRV مدل ۲۰۲۲ | امکانات کابین هوندا HR-V مدل ۲۰۲۲ | هوندا اچ آر وی ۲۰۲۲ | معرفی مدل های هوندا جدید 

ایمنی افزایش یافته در مدل هوندا HR-V مدل ۲۰۲۲

مدل جدید HR V برای اولین بار به هوندا SENSING مجهز شده است و دارای طیف گسترده ای از فناوری های ایمنی پیشرفته و کمک های راننده است. هوندا SENSING ارتقایی را برای HRV مدل ۲۰۲۳ جدید دریافت می‌کند، از جمله استفاده از دوربین جلوی تک‌چشمی عریض‌تر، با وضوح بالاتر و تراشه‌های پردازش تصویر با سرعت بالا که نسبت به ترکیب دوربین قبلی و حسگر رادار بهبود می‌یابد. همچنین شامل بهبود عملکرد شبانه سیستم فرمان کاهش برخورد عابر پیاده و سیستم ترمز کاهش برخورد (CMBS) می‌شود که اکنون وسایل نقلیه روبرو را که از مسیر خودرو عبور می‌کنند، از جمله دوچرخه‌سواران و موتورسیکلت‌ها تشخیص می‌دهد و ترمز را اعمال می‌کند.

فناوری جدید کروز کنترل تطبیقی ​​(ACC) معرفی شده برای هوندا HR V جدید، ایمنی را هنگام تغییر مسیر و عبور وسایل نقلیه بهبود می بخشد. اکنون زاویه فرمان و نیروی جانبی G همراه با تصاویر دوربین بهبود یافته برای شتاب دادن به خودرو در حین مانورها ارزیابی می شود. این انتقال ایمن‌تر و روان‌تر را هنگام بیرون کشیدن ارائه می‌کند. ACC همچنین دارای عملکرد پیگیری سرعت پایین و کنترل ترمز برای حفظ سرعت تنظیم شده در هنگام فرود از تپه است. از مدل های تقریبا قدیمی تر کمپانی خودروسازی هوندا چقدر می دانید! هوندا CR-V2020 را بهتر بشناسید.

اطلاعات نقاط کور اکنون در تمام جدید HR V وجود دارد. از فناوری رادار برای شناسایی خودکار وسایل نقلیه در نقطه کور راننده استفاده می کند و از طریق نماد هشدار در آینه در به راننده هشدار می دهد. فاصله تشخیص از ۳ متر به ۲۵ متر برای افزایش اطمینان راننده بهبود یافته است.

مانیتور ترافیک متقابل نیز تقویت شده است، این از سنسورهای رادار جانبی عقب برای هشدار به راننده در مورد نزدیک شدن به وسایل نقلیه از چپ یا راست هنگام دنده عقب استفاده می کند. یک هشدار صوتی و تصویری در اینجا ارائه شده است.

کنترل فرود از سراشیبی، که برای اولین بار در اروپا در هوندا HR V در دسترس است، با حداقل سرعت فقط ۳ کیلومتر در ساعت کار می کند. این فناوری کنترل بیشتر و نرم‌تر را روی سطوح با چسبندگی کم و فرودهای شیب‌دار برای افزایش اعتماد به نفس رانندگی در طیف وسیع‌تری از شرایط از لغزنده رمپ‌های پارکینگ در فضای باز تا برخورد با جاده‌های برفی شیب‌دار امکان‌پذیر می‌کند. تمام جدید HR V e HEV در اواخر سال ۲۰۲۱ در اروپا در دسترس خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی مدل اسپرت بک آئودی S5 2022 در معرفی خودروهای سال جدید

mortazavi

طرح فروش خودروی EJ7 کرمان موتور به صورت نقد و اقساط

mortazavi

آخرین مهلت ثبت نام در طرح فروش یکپارچه خودرو

mortazavi

1 نظر

نظر دهید.