مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

مشخصات خودروی نیسان کیکس ۲۰۲۲ Nissan Kicks

مشخصات خودروی نیسان کیکس 2022 Nissan Kicks کمپانی خودروسازی نیسان به نام کیکس 2022 ویژگی های فنی استاندارد از جمله Apple CarPlay Android Auto

مشخصات خودروی نیسان کیکس ۲۰۲۲ Nissan Kicks

یکی از کم هزینه ترین گزینه های پیش روی این روزها می تواند مدل جدید از کمپانی خودروسازی نیسان به نام کیکس ۲۰۲۲ باشد که یک کابین نسبتا جادار و خوب را ارائه می دهد که یک موتور چهار سیلندر کم مصرف و یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته استاندارد را نیز در این نسخه جدید دارد ضمن اینکه ۲۰۲۲ Kicks فقط با دیفرانسیل جلو ارائه می شود، به طور کلی می توان گفت که این مدل همراه با ارزش واقعی نیسان در قالب لیستی از ویژگی های فنی استاندارد، از جمله Apple CarPlay، Android Auto و مجموعه ای از کمک های راننده است.

مشخصات فنی نیسان کیکس ۲۰۲۲

هر مدل Kicks 2022 از یک موتور چهار سیلندر ۱۲۲ اسب بخاری استفاده می کند که شتاب کافی را ارائه می دهد. یک گیربکس اتوماتیک (CVT) وظایف تعویض دنده را انجام می دهد و چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. لازم است ذکر شود که این مدل به صورت تمام چرخ متحرک ارائه نمی شود. اگر سرعت آرام در مدت زمان ۹٫۷ ثانیه ای تا سرعت ۶۰ مایل در ساعت در نظر گرفته شود باید گفت این مدل دارای سرعت شتاب کمی است. سیستم تعلیق بیشتر برای راحتی تنظیم شده است، و حتی بر روی جاده های پر پیچ و خم سواری خوبی را ارائه می دهد و فرمان بسیار دقیقی نیز دارد.

نیسان پاترول ۲۰۲۲

امکانات کابین داخلی نیسان کیکس ۲۰۲۲ Nissan Kicks

طراحی داخلی نسبت به طراحی بیرونی Kicks کمتر با مد روز همراه بوده است اما باز هم سلیقه خوبی در این مدل به کار گرفته شده است و فضای داخلی کاربرپسندی دارد. یک صندلی عقب بزرگسالان به این معنی است که می تواند افراد و بار را بدون احساس کمبود فضا در رقبایی مانند C-HR احساس کنند. به کارگیری رنگ های ترکیبی همراه با مشکی جذابیت خاصی به این مدل بخشیده است و کابین داخلی را از حالت یکنواختی خارج کرده است.

 نیسان ۲۰۲۳ Nissan Z

سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان یکی از زیباترین رابط های موجود در بازار امروزی نیست، Kicks S پایه دارای صفحه نمایش لمسی ۷٫۰ اینچی، سیستم صوتی با شش بلندگو و اتصال بلوتوث است، در حالی که SV میان رده و SR با مشخصات بالا دارای یک صفحه نمایش ۸٫۰ اینچی، یک پورت USB-C اضافی و دسترسی هستند. به نیسان NissanConnect از راه دور و سیستم دربان. خریداران SR می توانند بسته اختیاری Premium را سفارش دهند که یک سیستم استریوی Bose و یک هات اسپات Wi-Fi را اضافه می کند.

3/5 - (3 امتیاز)
مطالعه بیشتر  لکسوس جدید | خودروی لکسوس LX 2022

مطالب مرتبط

مدل خودروهای پورشه جدید | پورشه ماکان GTS مدل ۲۰۲۲

mortazavi

کیا سلتوس Kia Seltos 2024 + مشخصات و ویژگی ها

mortazavi

معرفی کراس اوور لوکس DS4 2021

mortazavi

نظر دهید.