مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۲: کیا سراتو GT

خودروی کیا سراتو GT در بازار آمریکا با نام خودروی فورته و در بازار کره با نام K3 شناخته می شود و در آخرین اخبار خودرو خارجی توسط کمپانی کیا مدل جدیدی از این خودروسازی منتشر شده است که نام کیا سراتو  GT را برای آن انتخاب کرده اند. 

در ادامه مطلب از معرفی خودروهای ۲۰۲۲ سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی به بررسی جزئیات فنی و طراحی ظاهری این مدل از خودروسازی کیا می پردازیم….

مشخصات فنی کیا سراتو GT 2022

کیا سراتو GT در مدل ۲۰۲۲ جذاب و قدرتمند و البته خودرویی  جمع و جور است که مشخصات فنی این مدل از یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو شارژ با نهایت قدرت به وسیله ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر برخوردار است که وجود چنین مشخصاتی به ما حس یک هاچ بک اسپرت را می دهد.

فراری ۸۱۲، ابرخودرویی همه چیز تمام!

در مدل های پایه ای این مدل از چراغ های هالوژنی استفاده شده و صفحه نمایش آن طبق رسوم هر خودروساز دیگر در وسط قرار گرفته است و سیستم تهویه دستی نیز برای دسترسی راحتتر در همین قسمت است.

کیا سراتو GT | مشخصات فنی کیا سراتو GT | طراحی کابین و طراحی بدنه | سایت اخبار خودرو | معرفی خودروهای جدید 

طراحی کابین و طراحی بدنه کیا سراتو GT 2022

اگر به مدل های به روز شده در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نگاهی بیندازیم میبینیم که این خودروها برای طراحی چراغ ها از مدل ال ای دی استفاده می کنند که این آپشن برای کیا سراتو نیز در نظر گرفته شده است. همچنین طراحی چراغ های جلویی این قسمت نمایی از امضای این کمپانی نیز می باشد که اگر به تصاویر دقت کنید سه خط به شکل موازی در قسمت بالایی و پایینی این چراغ ها قرار دارد.

کانسپت جدید تویوتا مدل ” bZ4X “

نشان جدید خودروسازی کیا نیز در قسمت وسطی و بالای پنجره این مدل قرار گرفته است و جلو پنجره ای کشیده تر را مشاهده میکنیم. طراحی اگزوزها به شکل گرد است و با همه تغییرات اسپرتی که برای این مدل در نظر گرفته شده اما آنچنان نمی توان آن را یک رقیب جدی برای گلف GT1  بدانیم.

طراحی کابین داخلی این خودرو با وجود یک صفحه نمایش ۱۰٫۲۵ اینچی در قسمت میانی کنسول و پشت فرمان قرار گرفته است که همان کار همیشگی را انجام می دهد! رنگ صندلی ها و داشبورد نیز به گونه ای انتخاب شده است و به این خاطر است که شما بتوانید از هر لحاظ اسپرت بودن این مدل را احساس کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نسل جدید پورشه 911 2023 Porsche 911

مطالب مرتبط

نقد و بررسی هوندا آکورد ۲۰۲۱ با کسب رتبه برتر در مصرف سوخت!

mortazavi

بررسی فورد موستانگ دارک هورس ۲۰۲۴ Mustang Dark Horse

mortazavi

مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۲ یا تویوتا یاریس… خلق یک ایده یا کپی برداری!!!!

mortazavi

نظر دهید.